Forum Klubu ROVERki.pl :: [2,0 cdti] 135 KM>>>200 KM
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[2,0 cdti] 135 KM>>>200 KM
Autor Wiadomość
szklany 



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 22
Skąd: zabrze



Wysłany: Wto Sie 19, 2014 14:59   [2,0 cdti] 135 KM>>>200 KM

Witam
Planuje wycisnąć z mg zt-t jakieś 200km i 400nm i proszę was o poradę co tam powymieniac:)
Ja myślałem o zmianie wtryskowe na te z bmw od silnika3.5l zmianie turbiny na zmienna geometrię przeróbce odlotu i wydechu a a na koniec to ładnie zestawić:)
A jak Wy to widzicie proszę o jakieś porady propozycje itp.
Od razu mówię że pieniądze.zbytnio w.grę nie wchodzą tak ze tu niema się Czym martwić i swap tez w.grę niewchodzi to ma być mocny diesel:)
Z góry dzieki

[ Dodano: Wto Sie 19, 2014 14:59 ]
Miało być dolotu i zestroic :)
Ostatnio zmieniony przez Adrian Pią Sie 22, 2014 08:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sie 19, 2014 14:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Sie 19, 2014 15:09   

szklany, Czyli co budżet jest mały :?: Dolot i wydech nie wiele tutaj da :wink: Kata się pozbyć i przerobić na przelotowy wydech jedynie :P

Problem się zacznie chyba przy dwu masie powyżej 160KM :neutral: Tutaj slaby punkt jest.

Najlepszy mod jest jednak Turbinę zamienić na większa czy VNT to juz jak ktoś chce, ja osobiście polecał bym jednak większy Wastegate bo mniej kompilacji ze sterowaniem :wink:

Problem jest z tego co wiem w CDTI ze brak miejsca na Turbo większe :neutral:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
szklany 



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 22
Skąd: zabrze



Wysłany: Wto Sie 19, 2014 15:23   

Budżet mały nie.jest tak.ze.to nie problem jeśli chodzi o sprzęgło to plan jest wywalic dwumas najlepiej jeszcze jak by szlo jakas skrzynie 6 biegowa wrzucić było by malina no.ale takiej chyba niema

[ Dodano: Wto Sie 19, 2014 15:22 ]
A jeśli chodzi o brak miejsca na turbo to najwyrzej trzeba będzie ciąć:)
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Sie 19, 2014 16:24   

szklany, Problem w tym ze nigdy tak dokładnie 75/Zt nie oglądałem ale dość ciasno było od góry jak się patrzyło :neutral: Tam Turbo jakoś już seryjnie blisko chyba ściany grodziowej jest :neutral:

Dwu masę jak się wywali trzeba będzie zrobić mapkę bo tam jak pamiętam z map 75 jest rozłożenie momentu pod dwumase wklepane ale to nie większy problem raczej ;)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Wto Sie 19, 2014 16:31   

kiedyś na forum UK był poruszony temat odnośnie turbo z freelandera bo tam zdaje się zmienna geometria jest i stanęło na tym że tam nie ma miejsca.
_________________
75 Red Edition
 
 
szklany 



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 22
Skąd: zabrze



Wysłany: Wto Sie 19, 2014 16:49   

Jeśli chodzi o mapkę to tak jak mówisz problemu Niebedzie, gorzej z miejscem na turbine ale jak to się mówi niema rzeczy niemożliwych. A co Wy byś cie jeszcze zmienili żeby dodać troszkę mocy.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Sie 19, 2014 16:51   

szklany, Restrykcja jest jedynie Turbo i dwu masa :wink: Common Rail raczej spokojnie powinien 200 kucy pociągnąć :wink: Jak L-seria to potrafi to tym bardziej CDTI :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
szklany 



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 22
Skąd: zabrze



Wysłany: Wto Sie 19, 2014 16:57   

Dwumas to problemu niesprawi gorzej turbo zastanawiam się jeszcze jakie tam wcisnąć:)

[ Dodano: Wto Sie 19, 2014 16:57 ]
Myślałem nad taką GTB175V chyba że jakaś fajna westgate by się trafila
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Sie 19, 2014 17:52   

GT2056 Wastegate lub jak juz to cos z GT1852V lub wieksze :)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
szklany 



Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 22
Skąd: zabrze



Wysłany: Wto Sie 19, 2014 17:59   

No to już ciekawe :) a masz jeszcze jakieś propozycje co tam pokombinować bo te 200 km to takie minimum jakie bym chciał osiagnac
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Sie 19, 2014 18:29   

szklany, Ja 75/MG jeździłem tylko dwa razy a silnik widziałem tylko od góry :wink:

Ja bym zaczął od decat i przelotowy wydech i potem od Turbiny oraz remap :wink: Choć myślę ze wyżej jak 200Km się nie pójdzie za bardzo bo Angole twierdza ze te silniki są słabsze jak L-seria i te od BMW :neutral:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zmiana map CDT na CDTi
thespecialone Tuning mechaniczny 1 Sro Kwi 03, 2013 16:00
Raptile
Brak nowych postów [R75] Zmiana softu z CDT na CDTi
tazOR Tuning mechaniczny 1 Wto Mar 27, 2012 12:40
Adrian
Brak nowych postów [R75][ZT] diesel CDT/CDTi - skrzynia 6 biegów
longer86 Tuning mechaniczny 15 Nie Gru 23, 2018 14:21
Mistrz_Yoda
Brak nowych postów [MG ZT] CDTi swap na 3.0 V6 184KM lub 3.0 V6 204KM od BMW
j0zek Tuning mechaniczny 13 Pią Sty 16, 2015 00:06
j0zek
Brak nowych postów Zmiana mapy komputera silnika z cdt na cdti
taz87 Tuning mechaniczny 3 Sob Lip 10, 2021 11:05
dawidd



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink