Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Przekładnia/maglownica cieknie z jednej strony.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Przekładnia/maglownica cieknie z jednej strony.
Autor Wiadomość
Apolyon 




Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 74
Skąd: Poznań



  Wysłany: Pon Wrz 08, 2014 19:49   [R75] Przekładnia/maglownica cieknie z jednej strony.
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1999

Cześć,

otóż problem jaki zaistniał w moim R75 ostatnio to ubywający płyn wspomagania, znajomy mechanik zlokalizował usterkę, z prawej strony cieknie z przekładni, widać kawałek jakby niebieskiej gumki wystający, jakby uszczelka się gdzieś zawinęła.

Pytanie czy z taką usterką tylko pozostaje regeneracja całej przekładni? Szukałem jakichś zestawów naprawczych, ale nie mogłem nic konkretnego znaleźć... Miał ktoś z Was styczność z tym problemem, jak go rozwiązać w wiadomo, jak najmniejszych kosztach?

Drugie pytanie, czy jak by jakoś podkleić z zewnątrz tę dziureczkę, gdzie uszczelka wystaje jakimś klejem typu poxipol etc. koszta znikome, ale może jakoś by to działało? Bardzo dużego ciśnienia tam nie ma, przynajmniej z pozoru, bo płyn wycieka powoli.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Wrz 08, 2014 19:49   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kalafior 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Lip 2011
Posty: 389
Skąd: lubelskie



Wysłany: Pon Wrz 08, 2014 19:59   

tu masz podobny temacik https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=46295 a klejenie to sobie daruj szkoda czasu i kitu
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Pon Wrz 08, 2014 20:03   

Klejenie Odpuść, przerabiałem za dawnych czasów kilka razy z marnymi skutkami.

Najlepiej regeneracja

Jeśli chcesz taniej kupić uzywany w 100% sprawny magiel np za 330zł to odezwij się, mam duzo magli :)











___________________
Posiadam wiele częsci do R75/MG ZT. Kontakt PW lub 694 107 208
 
 
Apolyon 




Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 74
Skąd: Poznań



Wysłany: Pon Wrz 08, 2014 21:06   

Wyciek jest tak mały, że myślałem to czymś zakleić na jakiś czas... mówicie, że to zły pomysł hmm...

Generalnie jestem skłonny oddać do regeneracji, jednak to taka ostateczność, szukam możliwie najtańszej alternatywy, bo u mnie w Poznaniu to 500 zł sama regeneracja, gdzie jeszcze mechanik weźmie za demontaż, montaż, geometrie etc kolejne 300.

A używane hmm, może i bym kupił, gdybym nie poczytał wcześniej, że używane mogą być w gorszym stanie niż moja :P Nie chce twierdzić, że Twoje @AdaskoC są akurat nie do końca sprawne, tylko chodzi mi po prostu o sam fakt, jak auto kupowałem to też było ok, później zaczęły wychodzić takie smaczki jak m.in. przeciekająca maglownica, która de facto cieknie od około tygodnia, wcześniej plam pod samochodem nie zauważałem...
Kto wie co mnie jeszcze czeka :)
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Pon Wrz 08, 2014 21:25   

Spoko, ja wiem jak to jest z używkami :) Ale osobiście ja zawsze wkładam używki części po małych przebiegach. Po pierwsze oryginał, a po drugie taniej :) Z regeneracją to też jak im się uda. Tanio biorą za regeneracje. Myślałem że drożej będzie.
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3427
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Wto Wrz 09, 2014 07:10   

no 500 to i dużo i nie dużo. Kilka dni temu wyciągałem maglownice z berlingo + naprawa zaworu sterującego i czyszczenie paru elementów + montaż - zajęło mi to jakieś 8 h w pojedynkę z przerwami na kawę - za 500 zl sama regeneracja to niezły zarobek
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
Apolyon 




Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 74
Skąd: Poznań



Wysłany: Nie Sty 08, 2017 18:44   

Odświeżę swój własny, problemy lubią wracać :)

Znowu cieknie - mechanik patrzył, auto na lewarku (stoi na podwórku), olej leci ciurkiem gdzieś z okolicy kolumny kierownicy. Diagnoza - maglownica do wymiany/regeneracji. Mróz ją dobił (u mnie -10 max było) czy spodziewać się dodatkowych niespodzianek?

Pytanie nr 1. Ktoś z okolic Poznania poleci jakiś dobry warsztat gdzie regenerują i zakładają na miejscu w stosunkowo atrakcyjnej cenie? Ostatnia regeneracja wytrzymała zaledwie 25k km - 2 lata i parę miesięcy temu jak widać po dacie tematu.

Pytanie nr 2. Uda mi się dojechać do warsztatu czy tylko laweta (automat) albo poświęcenie pompy?

Pytanie nr 3. Może ktoś ma maglownicę na sprzedaż? :)
 
 
karol77787 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Maj 2013
Posty: 292



Wysłany: Pon Sty 09, 2017 10:28   

miałem podobnie aż puszczało dosc sporo płynu. zregenerowałem za ok 700-750 z robocizną i do dzis spokój
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Przekładnia kierownicza, maglownica
MiReK Rover serii 75, MG ZT 42 Pią Gru 03, 2021 20:14
sTERYD
Brak nowych postów [Nie sprawna klimatyzacja z jednej strony] Mg ZT-T
Waldeczek Rover serii 75, MG ZT 4 Sro Kwi 18, 2018 21:49
MD
Brak nowych postów [R75] Cieknie z klimy od strony pasażera
cabal Rover serii 75, MG ZT 10 Pon Sie 17, 2015 18:56
cabal
Brak nowych postów [R75] Nie ma iskry na jednej z cewek VN
roadking Rover serii 75, MG ZT 11 Sob Paź 06, 2012 21:51
automechanik
Brak nowych postów [R75] Głośne klekotanie przy jednej z głowic
slawx12 Rover serii 75, MG ZT 5 Nie Maj 09, 2010 20:17
Aragorn



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink