sprawdze za chwile pompe w zbiorniku nastepnie zmierze czas do napelnienia tej butelki przez pompe wspomagajaca. A co do czyjnika na listwie to po odpięciu nie chciał w ogóle odpalić (dziwne) a jak wypilem go przy odpalonym samochodzie to momentalnie zgasl.
[ Dodano: Pią Lut 13, 2015 12:10 ]
pompaka przy aku w 38 sec nalala 1.5l tylko bardzo spieniona ta ropa jest( czy tak powinno byc?)
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lut 13, 2015 12:10 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Coś nie tak z ciśnieniem paliwa, wtryski zostaw w spokoju, wykręć czujnik wysokiego ciśnienia, przeczyść go, przedmuchaj, postukaj delikatnie, jak go wykręcisz, przekręć zapłon tak jak do odpalenia niech wypluje tamtędy trochę ropy tak z 5 sekund. Złóż wszystko do kupy i zobacz. Po tym co napisałem może być lekko zapowietrzony układ, kilka razy sama pompka niech ci nabije ropy, później odpalaj grata. Przyczyn może być kilka, ja obstawiam czujnik wysokiego ciśnienia. Sam kilka tygodni temu z nim się babrałem. Dopiero przeczytałem twój edyt o pompce, zdecydowanie słabo. w 10sekund powinna napełnić taką butelkę.
sprawdzilem caly zbiornik czysty kilka paprochow bylo i niec wiecej. Ile dobra pompa powinna miec wydajnosci w l?
[ Dodano: Sob Lut 14, 2015 17:35 ]
Panowie moge się mylić ale chyba znalazłem przyczyne a dokładniej mówiac chodzi o chłodnice paliwa z tyłu przy kole przewody sa od niej odlaczone bo dolne wyjscie ktos urwal i paliwo ja omija a więc się nie chłodzi(czyi chyba to jest przyczyną czy raczej nie mam racji?)
powiem ze mozliwe chociaz jak jes zimny to nie gasnie a nie zmienia sie gestosc ropy ? bo dlatego czujnik moze odczytywacbledne dane
[ Dodano: Nie Lut 15, 2015 19:37 ]
dobra naprawiłem ja temp spadła ale nic więcej się nie zmieniło:D jutro bede sie bawil z zaworem przy pompie Panowie a gdzie można kupić tanio nowe wtryski do naszych roverków (jakby wyszło że jednak i te wtryski są kiepskie )
często po ok 800 sa na allegro. Napisane ze nowe a czy sa nowe czy po regeneracji to kto to wiek - kiedyś byli po 500 ale sprzedawca na pytanie nowe czy regenerowane nie odpowiedział ani słowem. Wtryski zawieź do boscha niech ci je sprawdza i już
dalem do boscha i wtryski są ok nie wiem co mysleć sprawdze może ciśnienie na cylindrach? Takie jeszcze pytanie może oczywiste ale zapytam jak to jest że odpinając przewód paliwowy z powrotu leci z niego paliwo? nie powinno to spływać do baku ?
gdyby to było ciśnienie na cylindrach, to by na zimno nie chciał palić.
[ Dodano: Wto Lut 17, 2015 23:01 ]
w którym miejscu odpinasz przelew, że leci? jak przy pompie, to tam zawsze trochę paliwa będzie przez zawór dławiąco-zwrotny.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Wejdę słowem w temat ale może warto by tez zajrzeć do przepływomierza , bo widzę ,że wszyscy skupili się na ciśnieniu paliwa , a jak dawkę powietrza będzie podawał to tez różne kwiatki się dzieją odepnij może i zobacz jak na zapisanych w sterowniku wartościach będzie chodził ...
Miałem podobny problem z 3 miesiące temu...
Okazało się że 2 wtryski poszły
O ile pamiętam to 2 i 4 wtrysk
Auto gasło powyżej 2 tys obrotów, musiałem lekko dodawać gaz, żeby auto nie zgasło.
regeneracja 900 zł za 2 wtryski.
Przy podłączeniu pod kompa wywalało błąd czujnika paliwa. Jedź do jakiegoś mechanika i nich sprawdzi "przepływ" . Obstawiam że któryś wtrysk podczas gazowania za dużo paliwa podaje.
zatkałem egr odpiolem przeplywke zadnych zmian, wyciagnalem bagnet zeby zobaczyc czy nie ma przedmuchów zero spokój na dole, jedynie zauwazylem ze olej jest cholernie czarny dosłownie asfaltowa zupa xD moze to to widac stary wlasciciel mnie oklamal z wymiana bo watpie zeby byl taki zur po 1 k km. zamowilem mobil 5w50 zobacze czy to pomoze bo mogloby to miec sens( zimny silnik brak wplywu tmp na elementy silnika grzeje sie olej zle odprowadza cieplo zaczyna sie rzegotanie) nie wiem robie filozoficzne wywody wybaczcie.
To tak co zrobilem i co srawdzilem :
olej wymieniony lepiej i ciszej pracuje (hehehe do czasu az dostanie swojej temp.)
egr zatkany (bez zmian)
test z przepływką (bez zmian)
po rozgrzaniu na wolnych pracuje jakby na 2 gary i chciał palić na więcej ale nie daje rady(spostrzeżenie kolegi mechanika)
ostatnio prubowalem odpalić go z odpięta wtyczka czujnika na listwie(nie odpalił) dziś zrobiłem to ponownie i odpalił (DZIWNE)
nawet zalałem go pod korek tak dla pewności (ale j.w bez zmian )
Zaczyna mmysleć ze to albo któraś sekcja pompy jest do dupy(za niskie ciśnienie) albo zasilanie na tym zasranym zaworze przy pompie
Jak sprawdzić czy elektrozawór działa ? po wyciągnięciu?
dobra ogarnąłem sprzęt winne były wtryski sam posprawdzałem wszystko bo mechanicy są beznadziejni tych co spotkałem (bez urazy) naciągacze na kasę i tyle.
po teście 3 min
wyniki mnie zmiażdżyły
1. 105 ml (2 miejsce do niego należy)
2. 53 ml
3. 83 ml
4. 130 ml (cudowne przebicie)
ewidentnie zawory we wtryskach nie trzymaja cisnienia. kurr... chyba musze kupić nowe
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum