może i przelewy, ale u mnie przy kupnie auta tez miałem uszkodzone wtryski i pamiętam ze przez jeden to w ciągu minuty czy dwóch wywalili z 0,5l ropy, a mimo to auto nie gasło, za to miało problem z odpaleniem na gorącym. Ja bym obstawiał pompę przy aku lub CR, ewentualnie zaworek na pompie
Dawid to co może powodować różnice miedzy wtryskami jezeli jeden daje 130 ml; w przelew a inny 53ml bo mnie to wyglada na przepuszczający za3wór we wtryskiwaczu czytałem o tych systemach common rail i pisze ze do 40 % miedzy wtryskami na przelewie to jest max a tu wychodzi ponad 100% tak jak by sie w ogóle nie otwierały
to ze wtryski sa szroty to tego nie kwestionuje, ale pisałeś ze już wymieniałeś komplet czy dwa i było tak samo. Napisz jakie masz ciśnienie na szynie na biegu jałowym.
Przyczyn może byc wiele, ale ja obstawiam pompkę kolo akumulatora.
pozdrawiam
Witajcie po przerwie
Dawid kupiłem nowe po 800 zł szt w przecenie bo normalnie były po 950
Teraz auto chodzi ciszej lepiej sie rozpędza. ale pracy tak jakby na dwa gary nie rozwiązałem tzn. jak odpalę go zimnego i przejadę 100 km tak zrobilem jak jechałem do Krakowa dojechałem na miejsce i chodził elegancko poszedłem się zameldować i mowie sobie a jeszcze sie przejade i tu zonk znów praca jak na dwa gary myślę dziwneee wiec wyłączyłem i zostawiłem go do rana w spokoju, rano cyk odpalił przejechałem nim 30 km i luz chodził normalnie zgasiłem i po ponownym odpaleniu znów pracował nierówno xD ja nie wiem chyba jakies duchy w nim siedza.
musisz mieć ściągacz, żeby Ci koło od rozrządu nie spadło na dół, zdemontować poduchę, kolektor, rozrusznik i podnieść silnik, tak, żeby dojść do korka od pompy nad nadkolem.
wymiana pompy to godzina roboty bez pośpiechu.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
steryd a pokazał byś mi na focie gdzie ten ściągacz mam zamontować bo diesla mam pierwszy raz a z tego co ogarnąłem to ta pompa napędzana jest przez łańcuch rozrządu. i mniemałem do teraz że rozrząd będe musiał ściągać xD
na wprost pompy przed prawą poduszką masz korek na imbus 16, albo 18, najlepiej ściągnij sobie RAVE. jak chcesz, to Ci podeślę ściągacz, bo na jeden raz to trochę bez sensu kupować.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
o byłbym ci mega wdzięczny jak byś mi pożyczył:) czyli dzieki niemu nie musiałbym sciagać rozrządu to mnie uspokoiłeś bo już sie obawiałem że bede miał zabawy po pachy xD
Rowan, nie da sie sprawdzić zaworu na szczelność w domowych warunkach, a elektrycznie ma sprawny bo inaczej by nie jeździł. Może go co najwyżej oczyścić na siateczce ale pewnie to już dawno zrobił
słuchajcie zawór jest nowy sprawdze styki na wtyczce zaworu i czujnika. gdzie kupie zawór zwrotny pierburg 722920010? to dziadostwo slyszalem ze szalone ceny tego sa
[ Dodano: Sro Mar 04, 2015 18:38 ]
wtyczki wyczyszczone a sytuacja bez zmian dodaje kolejny film do wglądu
finalshare, skąd Ty jesteś? jeśli nie masz inpa to bys podjechał do kogoś z forum co ma i bys cos więcej sie dowiedział. Ciężko coś z tego filmiku wyczytać, jak dla mnie to on chodzi na wszystkich garach. Odepnij sobie jeden czy dwa wtryski i zobaczysz jak chodzi na 3 czy 2 garach - będziesz miał porownanie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum