Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Doładowanie / ciśnienie doładowania 1,8
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Doładowanie / ciśnienie doładowania 1,8
Autor Wiadomość
sebeks 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 307



Wysłany: Sro Mar 04, 2015 09:19   [R75] Doładowanie / ciśnienie doładowania 1,8
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: wszystkie

Witam. Szukam od jakiegoś czasu informacji i nie potrafię znaleźć, nawet tutaj na forum. Jakie jest fabryczne ciśnienie doładowania w silniku 1,8 turbo K16 ?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Mar 04, 2015 09:19   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Sro Mar 04, 2015 12:22   

Około 0,6.
Mi wskaźnik autogage pokazuje od 0,5 do prawie 0,7. W czasie strojenia gazu dmuchało 0,7. Gdy cisciśnienie dojdzie do 0,8 odcina paliwo, zdarzyło mi się to kilkukrotnie i wskaźnik wtedy faktycznie pokazywał pod0,8.
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
sebeks 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 307



Wysłany: Czw Mar 05, 2015 09:00   

Dzięki za odpowiedź. Przy okazji jak już piszesz o gazie, możesz mi napisać jakie graty masz włożone do zasilania tego pieca LPG ? Bo właśnie zastanawiam się nad tym jakie graty wrzucić.
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Czw Mar 05, 2015 14:36   

Reduktor AC R01 250km, przez pół roku miałem shark'a1500 na 200km ale po poprawnej regulacji wyrabiał tylko do 4kprm.
Wtryski Hana 2000 zielone, pewnie można jakieś lepsze ale takie mi zostały po 1.8n/a i dają radę
Sterownik stag 4plus
Filtr z odstojnikiem.
Spalanie mam od 10 do 13l lpg/100km
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
sebeks 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 307



Wysłany: Pią Mar 06, 2015 12:32   

Rozumiem, że korekcję po obrotach używasz? Z butli do reduktora rura fi6 czy już fi8 ? Jak Ci się sprawuje ten zestaw? Ja do tej pory latałem na Blosie którego sam ustawiałem pod K16. Chodziło fajnie ale do turbo raczej się to już nie nada a nie chcę ssać powietrza z gazem turbiną.
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Pią Mar 06, 2015 16:01   

Gazu jeszcze sam nie ruszałem, ustawiał mi wszystko gazownik u którego zmieniałem reduktor. Rurki w papierach mam fi 6 i 8 ale gdzie jaka to nie wiem, zmierzę jak się do sufmiarki dogrzebię.
Zestaw pracuje ok, jedyne ale to to że przy mocnym deptaniu po puszczeniu gazu gwałtownie, autem trochę szarpnie.
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
sebeks 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 307



Wysłany: Pon Mar 09, 2015 06:19   

Być może masz wtryski gazu daleko od kolektora. Rodzicie mieli podobnie w Punciaku, skróciłem wężyki o nieco ponad 10cm i od razu inna reakcja na wciśnięcie gazu i obroty jak się z wysokich na jałowe schodzi tak nisko nie spadają i nie faluje tak obrotami w pierwszym momencie.
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Pon Mar 09, 2015 09:06   

Wężyki u mnie nie mają nawet 10cm.
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
sebeks 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 307



Wysłany: Sro Mar 11, 2015 07:54   

ten filtr z separatorem masz coś tego typu :

http://allegro.pl/necam-k...5073168772.html ?

Jak się sprawuje? Bo problem syfu w gazie to dość powszechna sprawa. Już w jednej instalacji zakleiło mi kiedyś wtryski. Jeśli to się dobrze sprawuje, to można by zainwestować :)
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Sro Mar 11, 2015 19:49   

http://images67.fotosik.p...e5049d04gen.jpg
Taki mam i jest spoko ale ja mało jeżdżę ostatnio :/
A wtryski mam około 2cm od wwiertek w kolektor.
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 75]Jakie cisnienie doładowania w 1.8 Turbo ?
davidlive Rover serii 75, MG ZT 0 Nie Lis 18, 2012 20:22
davidlive
Brak nowych postów [r75] Jakie doładowanie daje alternator w 1.8T
kosaaro Rover serii 75, MG ZT 4 Pią Sty 24, 2014 23:02
kosaaro
Brak nowych postów [R75] Czujnik cisnienia doładowania
alpacino Rover serii 75, MG ZT 1 Sob Sie 05, 2017 15:35
prebenny
Brak nowych postów [R75] Podniesienie ciśnienia doładowania
szpynior Rover serii 75, MG ZT 19 Sob Lip 27, 2013 16:46
dawidd
Brak nowych postów [R75] Ciśnienie silnika
jarztom Rover serii 75, MG ZT 2 Pon Cze 11, 2012 15:08
jarztom



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink