Wysłany: Nie Maj 10, 2015 13:54 [MG ZR] brak kata i praca silnika, sonda !
Typ: VVC Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2004
Witam , mam pytanie, widziałem ze w zr 160 są dwie sondy, przed katem i za. Planuje zrobić pełen przelot tylko z tłumikiem środkowym i końcowym,
Pytanie, nie bedzie żadnych problemów z kompem i pracą silnika jeśli nie bedzie kata ? Bo jeśli jest tylko jedna sonda to nie ma problemu przy dwóch jeszcze się nie bawiłem .Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Nie Maj 10, 2015 13:54 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Druga sonda jest do sprawdzania czy katalizator dobrze działa, jeśli go usuniesz będzie Ci się paliła lampka MIL cały czas i usuwanie błędu nic nie da. Jak koniecznie chcesz robić przelot, to zostaw kata i sondy na swoim miejscu. Ewentualnie możesz pobawić się emulatorem sondy, czyli urządzeniem, które podłączasz zamiast sondy i ono generuje stały sygnał oszukujący ECU. Są też wkrętki miedzy wydech a sonde, ale to z reguły nic nie daje przy braku kata.
_________________ Silniki K-Series-naprawy, modyfikacje- VVC również. info pw.
Koleś poczytaj forum pooglądaj wykresy i zastanów się nad zostawieniem kata jak pisze zacekpl, bo mi tam lata czy twoje auto będzie miało 160 czy 130KM, tylko że za chwile napiszesz jaką to rakietą latasz bo zmierzyłeś dupohamownią.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pon Maj 11, 2015 09:52
sknerko, już poruszany był temat tuningu tego silnika z użytkownikiem smolar121, myślę że nie ma co dyskutować będzie WRC (Warczy Ryczy Trzeszczy) co byś nie mówił, a że niekoniecznie będzie szybciej to już nie nasz problem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum