Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 25'lift]
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Rover 25'lift]
Autor Wiadomość
luk7 




Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 124
Skąd: Warszawa

Rover 45

Wysłany: Wto Wrz 08, 2015 01:57   [Rover 25'lift]

Panowie jestem ponownie na tropie jakiegoś Roverk'a.
Czy warto ?
Rover 25
Roverk'a chciałbym zagazować jakie koszty i jaki gaz założyć ?

Pozdrawiam
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Wrz 08, 2015 01:57   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Vigoslaw 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 805
Skąd: Pruszcz Gdański

Rover Coupe

Wysłany: Wto Wrz 08, 2015 07:37   

Ładnie wygląda, ciekawa cena...

Szkoda, ze nie ma zdjęcia silnika...

i ubogoe zdjęcia środka.

Poza tym do sprawdzenia czy nie ma HGF-u

Pozdrawiam,

V.
_________________
Samochód wybiera się sercem, a nie rozumem :)
 
 
luk7 




Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 124
Skąd: Warszawa

Rover 45

Wysłany: Wto Wrz 08, 2015 11:31   

tutaj więcej zdjęć, mam tam sporo kilometrów niewiem czy jest sens się odbić w razie czego od szrota bo będzie bolało.
R
 
 
Vigoslaw 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 805
Skąd: Pruszcz Gdański

Rover Coupe

Wysłany: Wto Wrz 08, 2015 13:07   

Wyglada dobrze, trochę brudny zbiorniczek od płynu chłodniczego...
Ciekawi mnie ta flaga Namibii n zderzaku z tyłu... :twisted:

Jak dla mnie warty obejrzenia, bo jest ładny

Pozdrawiam,

V.
_________________
Samochód wybiera się sercem, a nie rozumem :)
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Wrz 08, 2015 13:22   

no ta flaga jest co najmniej dziwna...
 
 
 
luk7 




Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 124
Skąd: Warszawa

Rover 45

Wysłany: Wto Wrz 08, 2015 16:12   

Wiem ze temat walkowamy pewnie 1000 razy ale jakie oznaki hgf oprocz majonezu w zbiorniczku?
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Wrz 08, 2015 16:41   

kopci, szarpie, nie ma mocy, jak to miales 214i i nie miales hgf? ;-)
 
 
 
Vigoslaw 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 805
Skąd: Pruszcz Gdański

Rover Coupe

Wysłany: Wto Wrz 08, 2015 19:58   

do tego podnosi się temperatura układu, ubywa płyn chłodniczy...

V.
_________________
Samochód wybiera się sercem, a nie rozumem :)
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Wto Wrz 08, 2015 20:07   

Oj szpece od HGFu co dieslami latają ;) Hgf może się objawiac tak jak piszecie a może być tak jak u mnie było w poldku, malutkie kropelki oleju w płynie i raz na jakiś czas puchły węże i skakała temperatura (nieświadomy rok przejeździłem z Hgf). Fakt że był słabszy wtedy. Bywa że tylko ubytki płynu są do wydechu i to w takich ilościach że trudno się domyślić bo kopcenie na biało minimalne.
Z tym szarpaniem to jakoś nigdy się nie spotkałem. a latam Kserią coś ok 17 lat plus dziesiątki innych które spotkałem :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
luk7 




Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 124
Skąd: Warszawa

Rover 45

Wysłany: Wto Wrz 08, 2015 20:48   

Miałem 214i i był taki muł że nawet bym nie rozpoznał utraty mocy więc nawet nie wnikałem w temat :mrgreen: .
Ten Roverek jest dla 4 osób z tą kanapą ?
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Wrz 08, 2015 21:17   

Niby na 5 ale tak bardziej na 4 ;-)
 
 
 
luk7 




Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 124
Skąd: Warszawa

Rover 45

Wysłany: Wto Wrz 08, 2015 23:24   

A jeśli chodzi o samochód MG ZS 2.0 diesel jak to wygląda ?
Miałem diesla CRDI w mieście więc to słabo wyglądało, a jak z MG ?
Oczywiście chodzi o spalanie.
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Wrz 09, 2015 08:46   

luk7 napisał/a:
A jeśli chodzi o samochód MG ZS 2.0 diesel jak to wygląda ?
u mnie w 45, ze zmienionymi wtryskami spalanie pomiędzy 6,6 a 8,8l/100km (najwyższy wynik uzyskany zimą, wyniki w cyklu mieszanym z przewagą miasta).
 
 
 
iktorn73 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 530
Skąd: Warszawa/Magdalenka



Wysłany: Pon Wrz 14, 2015 20:09   

Mój 5.3 l w trasie,6.2 l po Warszawie. Pozdrawiam
 
 
luk7 




Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 124
Skąd: Warszawa

Rover 45

Wysłany: Sro Wrz 16, 2015 22:48   

Czy ta sztuka z takim silnikiem będzie odpowiednia do zagazowania ?
R
 
 
Vigoslaw 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 805
Skąd: Pruszcz Gdański

Rover Coupe

Wysłany: Czw Wrz 17, 2015 07:39   

luk7,

Każda benzynowa jednostka w R daje się bezproblemowo zagazować...

Pozdrawiam,

V.
_________________
Samochód wybiera się sercem, a nie rozumem :)
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Wrz 17, 2015 08:28   

Dziwny ten rover 25, taki duży :)
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10895
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Wrz 17, 2015 15:15   

ciekawe co mu wybuchło w bagażniku.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
luk7 




Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 124
Skąd: Warszawa

Rover 45

Wysłany: Pią Wrz 18, 2015 08:13   

Panowie byłem wczoraj oglądałem niebieskiego Roverka 45 z ogłoszeń.
Wygląd fajny kilka drobnych rzeczy do zrobienia, ale czy 1.6 109km to naprawdę taki muł ? to w ogóle nie jechało :| .
Pedał w podłogę zanim to się rozbujało, musiałem go cisnąć na każdym biegu ponad 3tys/obr żeby do tej setki dociągnąć.
Nie ukrywam przesiadam się z diesla z szybszego momentu obrotowego ale to szło gorzej od mojego 214i 75km :P .
Czy ja muszę się poprostu przestawić na benzynę czy może coś go bolało ? :) .
Ktoś może oglądał tą sztukę ? R45lift jeśli sprzedający twierdzi że do wymiany jest przepływka to z jakiego powodu może być taka potrzeba ?
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pią Wrz 18, 2015 08:32   

luk7 napisał/a:
Pedał w podłogę zanim to się rozbujało, musiałem go cisnąć na każdym biegu ponad 3tys/obr żeby do tej setki dociągnąć.
Nie ukrywam przesiadam się z diesla z szybszego momentu obrotowego ale to szło gorzej od mojego 214i 75km .
bardzo możliwe że sprzęgło się kończy bo 1.6 daje rade, że dieslem bez modów ciężko za nim nadążyć.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: ROVER - PORADY DOTYCZĄCE KUPNA
Zdjęcia nagich kobiet !!! + na co zwracać uwagę, kupując ROVERka ;-)
piter34 Chcę kupić ROVERka 6 Wto Maj 15, 2012 15:18
szoso
Brak nowych postów [r45]Rover 45 Lift 2006?
barney79 Chcę kupić ROVERka 4 Sro Sty 13, 2016 08:28
Vigoslaw
Brak nowych postów Proszę o ocenę - Rover 25 iDT 2004 lift 5D
rank1 Chcę kupić ROVERka 3 Pon Wrz 08, 2014 07:00
rank1
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Poszukiwany MG ZS/Rover 45 lift - ktoś sprowadza ? Opinie
ADI-mistrzu Chcę kupić ROVERka 318 Wto Wrz 18, 2012 14:51
ADI-mistrzu
Brak nowych postów [R75] Lift z Leszna
rychhhu Chcę kupić ROVERka 3 Pią Lis 06, 2015 07:58
Vigoslaw



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink