Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25 iDT] Termostat - długie nagrzewanie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25 iDT] Termostat - długie nagrzewanie
Autor Wiadomość
Lutek 



Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 46
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Wto Paź 13, 2009 11:11   [R25 iDT] Termostat - długie nagrzewanie

Mój roverek długo się nagrzewa i dziś rano zauważyłem że zaraz po odpaleniu i odkręceniu korka od zbiorniczka woda wpada do niego poprzez ten cienki przewód na samej górze. W skodzie felici 1,3 taka sytuacja miała miejsce jak auto się już nagrzało.Pytam czy to oznaka że termostat jest do wymiany czy roverki tak mają.
Ostatnio zmieniony przez Brt Wto Paź 13, 2009 16:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Paź 13, 2009 11:11   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Paź 13, 2009 11:23   

Lutek napisał/a:
po odpaleniu i odkręceniu korka od zbiorniczka woda wpada do niego poprzez ten cienki przewód na samej górze

to jest przelew i powinno się nim przelewać po osiągnieciu temperatury roboczej silnika bynajmniej tak jest u mnie
może termostat masz cały czas otwarty
Ostatnio zmieniony przez szoso Wto Paź 13, 2009 11:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Paź 13, 2009 16:52   

Ile to jest "długo" ?? po objawach wyglada to na termostat rzeczywiscie .... czy auto później utrzymuje właściwą temperature ??
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Lutek 



Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 46
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Sro Paź 14, 2009 10:57   

Wczoraj musiałem przejechać 12 km żeby się rozgrzał i wtedy już trzymał temperaturę.
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Paź 14, 2009 11:05   

im szybciej jedziesz tym szybciej się nagrzewa
jeśli jadę 110-120km/h temperaturę osiągam po 5km jazdy a jeśli jadę wolniej to potrzebuję około 8km do tego
jeśli np.ktoś lubi styl jazdy starego dziadka to nagrzewanie się wydłuży,sam sprawdziłem jadąc za autem które się wlokło 70km/h a ja nie mogłem go wyprzedzić
diesla jest ciężko rozgrzać ale ja sobie jakoś z tym radzę jadąc z odpowiednią prędkością :wink:
 
 
Lutek 



Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 46
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Sro Paź 14, 2009 12:54   

Ale też tak u was jest jak odpalicie zimne auto to woda krąży przez zbiorniczek bo u kumpla w 200 dopiero jak sie rozgrzeje.
Czy taki termostat by pasował do mojego Roverka. http://www.allegro.pl/ite...nder_2_0di.html
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Paź 14, 2009 12:59   

taki powinieneś kupić:
http://www.tomateam.pl/sk...m_dzial=-&c=869
 
 
waldee 



Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 3
Skąd: Wrocław



Wysłany: Wto Paź 20, 2009 12:05   

Witam
Mam podobne pytanie.
Jeżdzę Frelkiem 2.0 TD4 z 2002r i nastepujacy problem.
Wskazowka temp. silnika jest na polowie podzialki wiec chyba norma ale auto slabo grzeje. Nie yblo jeszcze minusowych teperatur a ja nie czuje goraca w aucie. Dzis odpalilem auto i po okolo 5min sprawdzilem gruby waz idacy do chlodnicy ( gorna czesc chlodnicy od strony pasazera) i robil sie cieply. Czy to oznacza, ze termostat jest do wymiany? Jesli tak to jaki typ termostatu polecanie? Znalazlem na allegro termostat z obudowa za 230zl ale to troszke duzo. Czy jest mozliwosc kupienia samego termostatu?

Zauwazylem tez parowanie szyb gdy w aucie jest wiecej niz jedna osoba. Nawiew slabo wieje ale jakby powietrze bylo gorace to pewnie by sobie poradzilo

Pozdrawiam i dzieki za pomoc
p.s. Szyber mam zaciety, tzn nie otwiera sie ale ta przeslona na dachu zamyka sie tylko do polowy. Czy ktos moze mi powiedziec jak rozebrac szyber,zeby go sprawdzic/naprawic?
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Paź 20, 2009 19:45   

Termostat z obudową znajdziesz w lepszej cenie na www.tomateam.pl ... powietrza gorącego raczej nie będziesz miał ... mocno ciepłe tak bym nazwał ... mi przynajmniej wystarczy i nawet zimą jeżdżę w trasie w swetrze/polarze :ok: Co do parowania to ... sprawdzić filtr kabinowy + wyczyścić szyby od środka + sprawdzić czy nie masz gdzieś wilgoci w aucie + sprawdzić czy na bank obieg zewnętrzny działa. Nie znam Freelandera wiec piszę tak trochę ogólnikowo ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R25] Nagrzewanie się silnika.
Mundekk Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Czw Wrz 08, 2011 20:19
azor77
Brak nowych postów [ R 25 ]Nagrzewanie się tunela i plastików
patfied Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Sro Paź 12, 2016 07:48
radek25
Brak nowych postów [R200] Przełącznik na długie ?
qw85qw Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 11 Pon Sty 26, 2009 21:28
qw85qw
Brak nowych postów [R220Sdi] Temperatura silnika (nagrzewanie)
MaReK Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 13 Czw Maj 24, 2007 11:36
szmer
Brak nowych postów [R214] Światła mijania/długie
214_SI Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Nie Maj 01, 2011 11:42
Paul



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink