Wysłany: Sro Maj 23, 2007 09:35 [R220Sdi] Temperatura silnika (nagrzewanie)
Pytanie do dieslowcow i znawcow sztuki
Po uruchomieniu silnika (po nocy) wskaznik temp. ustawia sie na polowce po kilku minutach od wlaczenia. Wystarczy w sumie przejazd 3 - 4 km (bez zylowania) i w/g wskaznika temperatura jest osiagnieta taka jak byc powinna. Pozniej nic sie nie dzieje niepokojacego. Temp. utrzymuje sie caly czas bez wzgledu na czas jazdy, sposob jazdy, pore roku, itp.
Podobno jest to zjawisko conajmniej dziwne, bo diesle powinny sie nagrzewac duuuzoo wolniej.
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Hmmm.... a mnie denerwowalo ze sie tak powoli nagrzewa
Tez musze przejechac okolo 3km aby osiagnac normalna temperature pracy, potem stoi po srodku skali prawie caly czas, no chyba ze koreczek na alejach albo na pulawskiej to wtedy nieznacznie wzrosnie
Hmmm.... a mnie denerwowalo ze sie tak powoli nagrzewa
Tez musze przejechac okolo 3km aby osiagnac normalna temperature pracy, potem stoi po srodku skali prawie caly czas, no chyba ze koreczek na alejach albo na pulawskiej to wtedy nieznacznie wzrosnie
to już wiem kto mi mignął ostatnio przy wałbrzyskiej
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
@MaReK
moze go w garazu na roznie w zimie trzymasz i dlatego
Co Ty mi tam szemrzesz szmerze jeden ?
Ja tu sie powaznie pytam z obawy o silnik
Jak Cie spotkam gdzies na drodze to Ci nadzieje na rozno... bez skojarzen prosze
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Sro Maj 23, 2007 18:26
Dodam swoją opinię - u mnie jest tak samo, chwilka jazdy (tak jak u Ciebie ok. 3, 4 km) i wskaźnik temperatury na połowie skali. Podczas jazdy wskazówka praktycznie nie drgnie. Też słyszałem, że diesle się wolno nagrzewają, ale było to raczej w kontekście przekraczania optymalnej temperatury (jakiś pan w tv prezentował komputer w stacji diagnostycznej i musiał trochę się pomęczyć, żeby rozgrzać porządnie golfa w dieslu do jakichś pomiarów). Myślę, że tak ma po prostu być no i w takim wypadku to chyba tylko powód do zadowolenia.
Okej Okej... bylem wczoraj podlaczac sie obydwoma autami pod kompa i diesel jest czysty, a to ze sie tak ladnie nagrzewa to podobno zasluga dobrego termostatu
Wczoraj niestety maly incydent sie zdarzyl i w dieslu sie przewod przeplywowy urwal
Polalo sie troche ropy na asfalt ale juz wszystko gra.
A benzyniak mial jakies drobne bledy i wszystko zostalo wyregulowane
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum