Pomógł: 27 razy Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 372 Skąd: z gór
Wysłany: Sob Mar 07, 2009 14:53
mnie też,ale szczerze na poprzednim forum (toledo)chyba była lepsza atmosfera przy niektórych dyskusjach,po tym jak ktoś na tym forum napisał że do psów sikających po felgach trzeba strzelać,dałem sobie spokój na pół roku,ostatnia dyskusja o wyroku jansona też lekko wymknęła się spod kontroli.......mnie też poniosło.......no cóż polskie fora częstą przedstawiają taki obraz......(np.my-navia/hdtvforum)... ,ale ciesza tematy "merytoryczne" tym bardziej ze wielu mechaników boi się rovera.......
trzeba sobie jakoś pomagać,a nie sobie docinać....chociaż np.co do xenonów montowanych nieorginalnie mam niestety inne zdanie niż ty.......
tetryk co do xenowów to były tylko takie rozmyślania, ale w najbliższym czasie niczego takiego nie będę montował ani soczewek ani żadnych H.I.D.ów. A ten wątek jest o oświetleniu zegarów i nie zmieniajmy z tematu bo to szybko się rozjedzie i będzie z tego kupa. Proponuje zadawać pytania co do oświetlenia i wpisywać jakieś nowe pomysły jak to udoskonalić.
kolego camaro fajna sprawa z tym oswietleniem!!!chyba tez sobie tak zrobie bo wyglada zajefajnie!!! i jesli moge wtracic mala rzecz o aluramkach.to jest rowniez bajer na wypasie .znajomy ostatnio jak wsiadl do R to powiedzial ze super sprawa a jak mu powiedzialem ze sam zakladalem to nie uwierzyl myslal ze to fabryka!!!takze co do aluramek to panowie zakladajcie!!!sorki ale musialem to powiedziec.a co do oswietlenia.to czy konieczna jest wymiana zarowek?czy aby uzyskac taki efekt jak u ciebie camaro wystarczy zdrapac tyl tarcz???
a i taka sprawa czy moglbys wrzucic fotke jak to wyglada z perspektywy kierowcy???
mielony22 zdrapanie tarcz daje tylko lepsze oświetlenie, pewnie możesz zostawić zwykłe żarówki i będziesz miał podświetlenie białe, ja specjalnie wymieniałem na kolorowe bo chciałem uzyskać czerwień, ale zaznaczam że priorytetem moim było uzyskać intensywnego nie rażącego oświetlenia. Co do zdjęcia po modach to nie mam na wprost mogę ci pokazać tylko zdjęcie przed drapaniem, lecz już tam jest mała zmiana bo mam założone świeże żarówki z nowymi czerwonymi łepkami gumowymi. U mnie jest jeszcze jedna sprawa, cały ten efekt jest podkreślony diodami białymi od góry, jak by ich nie było to to wszystko było był bardzo rażące w czerwieni.
A ja mam trochę inną sprawę. Użyłem białe diody Led jako pozycje w samochodzie i niestety szybko one się przepaliły I teraz gdy chciałem wymienić podświetlenie w środku zastanawiam się czy nie będzie tak samo z tymi diodami w środku jak na zewnątrz Pisałem do kolesia co to sprzedaje to mi napisał że " W postojach trzeba zastosowac filt koszt 30zł natomiast w desce jest prad podawany przez komputer więc niepowinno byc problemu". czy to prawda
_________________ Na najprostsze rozwiązania najtrudniej wpaść.
Chyba dlatego ten świat jest taki pokręcony.
Deamian a daj spokój ja zamontowałem w światła postojowe takie jak na zdjęciu tylko kolor biały a one są 7x3mm i co ? Po tygodniu jazdy paliła mi się tylko środkowa dioda, te diody są tak badziewne że aż szkoda ich kupować. Te czerwone kupiłem nieświadomie do doświetlenia zegarów ale ich nie użyłem wolałem kupić zwykłe żarówki w5w malowane na kolor.
A to co ci koleś tam odpisał to wydaje mi się że to zwykłe naciąganie. Ja po zabawie z diodami powiedziałem wyraźne STOP, wolę kupić żarówkę malowaną na kolor niż jakieś diody, za każdym razem nie dawały tego efektu jaki oczekiwałem. W zegarach po zdrapaniu tarcz od środka i zamontowaniu zwykłych żarówek malowanych na czerwono mam tak mocne oświetlenie że widać go na wet w dzień, mało tego nawet słońce nie powoduje to że nie widać czerwonego koloru. A co się tyczy nocy to już wiesz nie muszę ci tłumaczyć jak bajecznie to wygląda. Do tego jak za jakiś tydzień kupie farbkę fluorescencyjną i pomaluję na zielony kolor to wtedy będzie to bajecznie wyglądać. Teraz przynajmniej mam spokój z zegarami i odeszła mi ochota na tarcze INDIGLO, po tej operacji efekt jest podobnie mocny, a kolory można mieszać. Trzeba jednak pamiętać że to nie w 100% INDIGLO.
Deamian 1,2W takie mają oznaczenie, są na wcisk tak jak w5w tylko mniejsze. Są to te niebieskie-MNIEJSZE, dla porównania masz w5w w kolorze czerwonym i też niebieskim. Ale pamiętaj że ja mam R400 nie jestem na 100% przekonany czy w R600 jest tak samo, ale powinno.
wszystko ladnie pieknie wyglada.zrobilem to u siebie wczoraj.tylko nie przyjrzalem sie u ciebie camaro17 ze wygrecales tarcze razem z calym mechanizmem.ja u siebie niestety zdjalem wskazowki i mam maly problem.wskazowka od obrotomierza opada czasem do dolu a od predkosciomierza zaczyna sie ruszac dopiero od jakichs rzeczywistych 70 - 80 km/h.moze cos mi poradzicie panowie.
mielony22 HOHOHO...... to ci powiem że sobie mocno narobiłeś, ja ci nie pomogę co i jak, ale nie wiem dlaczego podjąłeś się aż takich drastycznych kroków w swojej modyfikacji???? Przecież moje zdjęcia wyraźnie pokazują jak ja to robiłem i są one nie od dziś na forum. Z pocieszenia wczoraj przypadkiem przeglądałem forum Hondy Civic i tam w sposób wyraźny na czerwono jest napisane że wyciąganie oryginalnych wskazówek kończy się zawsze w 99% złym działaniem liczników. A jak się zachowuje wskaźnik paliwa pewnie też całkowicie zwariował???? Idealny temat, może ktoś z forum już to opanował????
Poszukaj na forum bo jeden klubowicz wymieniła wskazówki w R400 w licznikach, skontaktuj się z nim i będziesz wiedział jak temu zaradzić on na pewno przez takie coś przechodził. Prado podobnie to jest do naprawienia chyba że uszkodziłeś jakąś część w środku w układzie.
z paliwkiem jest oki bo nie ruszalem.czytalem u ciebie zeby nie zdejmowac wskazowek ale myslalem o wskazniku paliwa.i nie przyjrzalem sie fotkom.i w ten oto sposob mam obecny efekt
Aha, to skontaktuj się z tym klubowiczem, co ci podałem linka, ja też się zastanawiałem nad zmianą wskazówek na inne, ale i tak trza montować dodatkowe oświetlenie żeby wskazówki świeciły w nocy. Na razie to zostawiam na inne plany a tylko sobie pomaluje farbką fluorescencyjną wskazówki. Koszt znikomy a efekt całkiem inny.
juz napisalem do goscia.a wracajac do zmiany podswietlenia.to jak pokazuja foty w tym linku co podales to idzie rozebrac i wskazniki od temp. i paliwa.no tylko problemik pojawia sie z ich ustawieniem.ale lecmy dalej.dzis sprawdzalem ze delikatnie odrywajac to przezroczysta podkladke pod tarczami od tych wskaznikow daloby rade uzyskac taki efekt jak przy duzych zegarach.powiem ci ze efekt jest powalajacy.nawet to slowo nie oddaje rzeczywistosci.a jakby do tego doszly temo i paliwko?pomysle nad tym mocniej.dzieki za link do tamtego tematu.i zapewne odwdziecze sie plusikiem for ju.
Wczoraj wracałem z Wro do siebie do domu wieczorem i moje zegary dawały jak miło, masz rację do szczęścia brakuje żeby zrobić jeszcze te dwa mniejsze, lecz nie mam od nikogo jasnej odpowiedzi co i jak z wskaźnikiem paliwa. Jeżeli wiedziałbym na 100% że po dotknięciu i ewentualnym przestawieniu wskaźnika będzie wszystko dobrze działać to bym się nie martwił. Czytałem na forum Hondy i tam po takich operacjach wyraźnie wszyscy jasno mówią że jest problem z wskaźnikiem paliwa, tz. jednym pokazuje tylko50% jak mają zalany pod korek, innym wskazówka opada za każdym razem po wyłączeniu silnika później wstaje ale nikt nie piszę czy dobrze wskazuje. Ciekawe jak wygląda sytuacja u kolegi który zmieniał wskazówki na inne jak ci coś napisze to się pochwal wiedzą. Pozdrawiam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum