Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996
Zawieszenie w moim roverku siedzialo bardzo nisko, a gdy wsiadly dwie osoby do tylu + cos do bagaznika to juz tylek lezal na ziemi, wiec kupilem nowe sprezyny razem z amortyzatorami i wymienilem, ale efekty... nie sa porazajace... Moze troche wyzej stoi ale szalu nie ma Czy moze powinienem uzyc czegos takiego: http://moto.allegro.pl/it...sza_jakosc.html Czy Ktos juz cos takiego stosowal? Czy pomaga? Gdzie zalozyc, u gory sprezyny czy na dole?? Dodatkowo dodam, ze zalozona zostala instalacja gazowa i to chyba jeszcze go 'dobilo'. Z gory dziekuje i pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Gru 25, 2010 22:54, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Maj 15, 2007 10:59 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
a czy istnieje mozliwosc dospawania zwojow do sprezyny??
Fizycznie jest to oczywiście możliwe. Ale to już nie będzie sprężyna. Ja bym po takiej "modyfikacji" nie jeździł autem ani nikomu go nie sprzedał.
EDIT: w starych skodach dość częstą przypadłością było siadanie tyłu. Wstawiało się wtedy w kielichy amortyzatorów nad spręzynami specjalne podkładki z teflonu albo innego materiału - w mojej S125L (faktycznie wtedy już brata) to pomogło i wróciła do poziomu.
_________________ Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
Jest to kacik 'Usterki i porady techniczne', a ja mam usterke - samochod 'siedzi' z tylu i poszukuje porady technicznej, wiec wsztstko jest ok. NIE CZEPIAJ SIE PAN!!! Nie pomagasz mi!!
Brt: Jeśli wymagasz czegoś od innych, to może zacznij najpierw od siebie, bo po pierwszym dniu na forum dostaniesz ostrzeżenie. Przeczytaj zasady i regulamin i popraw temat!!
Ostatnio zmieniony przez Brt Wto Maj 15, 2007 13:10, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Wto Maj 15, 2007 12:33
"3. Zakładając temat pamiętaj, aby w nawiasach kwadratowych podać model, pojemność i typ silnika oraz rok produkcji Twojego ROVERka. Należy również sprecyzować czym napędzany jest silnik. Jeśli oznaczenie auta jednoznacznie odzwierciedla typ silnika i rodzaj paliwa, wystarczy podać model i rocznik. Podanie powyższych danych w znacznym stopniu ułatwi dyskusję i przeglądanie forum."
Zapomniałeś o tym punkcie. Jeżeli problem nie dotyczy konkretnego modelu, a tak jest u Ciebie, w nawiasach kwadratowych możesz umieścić bardziej ogólną informację.
Wystarczy spojrzec na sygnaturke
Dzieki thef
A to ile dni jestem na forum nie ma nic do rzeczy...
Ciao!!!
[ Dodano: Wto Maj 15, 2007 1:43 pm ]
Ten badziew jest jeszcze gorszy niz IRC... A zmieniony z news'a zostal tylko dlatego zeby miec jeszcze wieksza kontrole nad urzytkownikami...
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Wto Maj 15, 2007 13:56
michau_ka napisał/a:
Wystarczy spojrzec na sygnaturke
No tak, ale pamiętaj, że sygnatury nie widać w temacie, a część osób wchodzi w temat tylko gdy dotyczy on ich modelu.
PS> Nie ma się co denerwować, wszyscy tu są chętni do pomocy i bardzo życzliwi, ale jakieś reguły muszą obowiązywać, bo szybko zrobiłby się bałagan, a poza tym zawsze to ułatwia wyszukiwanie konkretnych tematów. Ostrzeżenia nie są batem na "userów", mają tylko nas troszkę zdyscyplinować dla naszego ogólnego dobra . Miłego dnia zatem i owocnego korzystania z forum, które jest na pewno o niebo lepszym rozwiązaniem w szukaniu pomocy, niż IRC. Pomyśl, jak prosto byłoby się zgubić, gdyby wszyscy jednocześnie się przekrzykiwali na IRC. Prywatne rozmowy też nie pomogłyby za bardzo, bo nie wszyscy są jednocześnie on-line. A tak, zgłaszasz problem, ludzie go czytają i odpisują jak tylko mogą jakoś pomóc. Auta mamy z duszą, więc sami też ją miejmy
Dołączył: 10 Maj 2007 Posty: 19 Skąd: olsztyn/manchester
Wysłany: Wto Maj 15, 2007 22:10
co do tych gum, to przerabialem temat pare lat wstecz w astrze fce, one generalnie maja miekkie zawieszenie z przodu. Tak samo wymienilem sprezyny z mysla, ze pomoze, nie pomoglo.
zalozylem po 2 sztuki na strone i pomoglo.
ale dzieki temu skrocila sie dlugosc pracy sprezyny, co bylo odczuwalne na duzych wybojach i przy gwaltownym hamowaniu.
ale cos, za cos. Ja dzieki temu moglem wjezdzac do garazu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum