Forum Klubu ROVERki.pl :: [1.8K] dodatkowy czujnik ciśnienia oleju
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[1.8K] dodatkowy czujnik ciśnienia oleju
Autor Wiadomość
andyzpl 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Maj 2005
Posty: 52
Skąd: Myslovitz



Wysłany: Sob Cze 16, 2007 21:00   [1.8K] dodatkowy czujnik ciśnienia oleju

Już o to pytąłem na tym forum - ale było to dość dawno temu.
Chce zamontowac w moim MG TF z silnikiem K 1.8 dodatkowy czujnik cisnienia oleju do dodatkowego wskaźnika VDO. Musze zastosować trójnik, do którego wkrece standardowy czujnik pod ktory tak jak do tej pory będzie podpieta kontrolka i ten nowy do nowego wskaźnika.
Ktoś moze to juz ten temat przerabiał w jakimkolwiek silniku serii K i moze mi powiedzieć gdzie takie cos mozna znaleźć i podzielić sie doświadczeniami ??
W okolicznych sklepach "tuningowych" jak słyszą hasło rover - to krecą przecząco glową, a to nie jest chyba aż taki problem ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Cze 16, 2007 21:00   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
peter200 




Pomógł: 15 razy
Dołączył: 20 Lip 2003
Posty: 36
Skąd: W-wa/Konstancin

Rover 45

Wysłany: Nie Cze 17, 2007 19:41   

Popytaj może u sprzedawców handlujących częściami np. z rozbiórki bo ja widziałem, że w R45 1,8 wspornik filtra oleju ma dwa czujniki (tak jak na fotce)
_________________
MG ZT-T 190 02r, Był: R45 2.0iDT saloon 02r R.I.P. Był: R200 1,4 16V 3d 99r.
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3642
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Pon Cze 18, 2007 21:43   

ja mam dodatkowy czujnik cisnienia oleju w serii K ale w 1.4 i moj jest firmy Equus
ja kupilem sobie uzywany wspornik i w nim w warsztacie dorobiono mi wejscie na ten dodatkowy czujnik,
u mnie we wsporniku nie bylo dwoch czujnikow, wiec zostal wywiercony otwor i odpowiednim gwintem nagwintowany, czujnik wkrecilem dodatkowo na teflon(sam czujnik akurat moj mial chyba gwint stozkowy) potem zamienilem tylko wsporniki i gotowe
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Sro Cze 20, 2007 10:03   

Mam tak samo jak AndrewS, a wyglada to tak

_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
Rozan99 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 336



Wysłany: Sro Cze 20, 2007 10:23   

A tak w ogóle to po co wam ten czujnik ciśnienia oleju??
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Sro Cze 20, 2007 11:03   

A po to zeby miec caly obraz parametrow pracy silnika :)

Tak to wyglada u mnie (woltomierz, wakuometr, cisnienie oleju)



_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
srbenda 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 191
Skąd: Chorzów



Wysłany: Sro Cze 20, 2007 14:17   

IMO Wolałbym wskaźnik temperatury oleju niż ciśnienia, ale najlepiej oba ;)
_________________
Już nie mam Roverka...
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3642
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sro Cze 20, 2007 14:44   

Rozan99 napisał/a:
A tak w ogóle to po co wam ten czujnik ciśnienia oleju??


ano oryginalny czujnik wlaczy kontrolke, dopiero gdy cisnienie spadnie ponizej 1 bara, a to juz bardzo malo, pozatym mozna ocenic w jakim stanie jest olej, bo stopniowo spadaja jego wlasciwosci, co przeklada sie na spadek cisnienia

ja mam tez wskaznik temp oleju
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Rozan99 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 336



Wysłany: Sro Cze 20, 2007 15:09   

Myślę że te wszystkie wskaźniki to bardziej dla bajeru, bo ładnie wyglądają. Jak by były takie ważne i przydatne to by były montowane seryjnie.
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Cze 20, 2007 15:42   

Rozan99 napisał/a:
Jak by były takie ważne i przydatne to by były montowane seryjnie.

Zupełnie do mnie nie trafia taka argumentacja.

Nie Tobie osądzać, czy właścicielowi się przydają.
Moim zdaniem im więcej wskaźników, tym większa kontrola nad tym co dzieje się w aucie.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
andyzpl 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Maj 2005
Posty: 52
Skąd: Myslovitz



Wysłany: Sro Cze 20, 2007 19:37   

piter34 napisał/a:
Nie Tobie osądzać, czy właścicielowi się przydają.


no własnie
Mam zle doswiadczenia z ubytkiem oleju w samochodzie i to prawie nowym, wiec dmucham na zimne. Jakbym mial wtedy czujnik cisnienia oleju to wczesnie wykryłbym usterke.
poza tym dobrze wiedzieć jaki jest stan akumulatora i czy jest dobrze ładowany.
Poza tym chce czymś zaslepić miejsce na fabryczne radio, a do sportowej bryki nic tak fajnie nie pasuje jak jakieś wskaźniki

BTW - nie potrafie nigdzie tych VDO znaleźć - tylko w Anglii na e-bay cos wygrzebałem.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3642
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Czw Cze 21, 2007 12:30   

a tak wyglada to u mnie w 125p


przepraszam za slaba jakosc zdjecia
jak podepne kompa pokladowego to wtedy zrobie fotki lepszym aparatem, to zdjecie robilem ok rok temu, albo i dalej :-)
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
andyzpl 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Maj 2005
Posty: 52
Skąd: Myslovitz



Wysłany: Pon Cze 25, 2007 21:01   

no i sprawdziłem jak to wyglada u mnie i chyba bede musiał cos dorabiać - bo mam juz 2 czujniki wyprowadzone na wsporniku filtra oleju (zapewne fabryczna dioda cisnienia i wskaźnik temperatury). zatem nie pozostaje nic innego jak dorobić rozgałęźnik na trzeci ...
za bardzo nie mam jeszcze pojęcia gdzie i jak ale cos trzeba będzie wykombinować :-)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Wto Cze 26, 2007 06:30   

andyzpl, na ebayu sa takie dokladki do wspornikow filtra oleju w serii K. Na wspornik montujesz dokladke, a do dokladki filtr oleju. W dokladce masz miejsca na zamontowanie dodatkowego czujnika. Wygla to solidnie.

_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
andyzpl 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Maj 2005
Posty: 52
Skąd: Myslovitz



Wysłany: Wto Cze 26, 2007 18:44   

Dzieki !! !
Faktycznie wyglada to solidnie. Własnie czegoś takiego szukałem, bo nie lubie robić prowizorek. To by chyba rozwiązało problem definitywnie.
Wiem że hasło "szukaj Twoim przyjacielem jest" jest nadal aktualne - ale jeśli wygrzebałeś to na e-bayu i nie stanowi to problemu to czy mozesz podesłać na priva linka do takiej aukcji ??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Sro Cze 27, 2007 08:38   

Poszlo na PW. Dla wiadomosci ogolu podam ze cena zawiera sie w okolicach 30Ł
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
sebeks 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 307



Wysłany: Wto Sie 10, 2010 20:40   

no to odgrzeję temat, interesuje mnie jaki jest zakres tłoczenia pompy oleju, tzn ile max wyciąga ? w K serii oczywiście ;)
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Wto Sie 10, 2010 21:29   

7 barów jak dobrze pamietam
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
sebeks 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 307



Wysłany: Sro Sie 11, 2010 07:23   

dzięki :smile:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 620 SDi '95r.] Wskaźnik ciśnienia doładowania.
Jak podłączyć elektryke.
filo Tuning mechaniczny 5 Pią Sie 15, 2008 07:16
filo
Brak nowych postów Podniesienie cisnienia doladowania SDi
Kalah Tuning mechaniczny 2 Czw Cze 07, 2007 13:25
Kalah
Brak nowych postów [R75] Podniesienie ciśnienia doladowania
dawidd Tuning mechaniczny 15 Nie Mar 27, 2016 13:51
_Matt_
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R45] zwiększenie ciśnienia doładowania
kdamian1996 Tuning mechaniczny 3 Pon Mar 20, 2017 09:54
bociannielot
Brak nowych postów Podniesienie ciśnienia turbiny - jak?
kuszekx Tuning mechaniczny 5 Czw Gru 12, 2013 20:53
kuszekx



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink