Za instalacje z 4 wtryskami, komputerem i parownikiem (podobno to sekwencja ja sie na tym nie znam) a firmy to nie wiem jakiej (ma logo z DT system). Może to nie jest tanio ale jak ma być dobrze to ja się na to piszę, najwyżej będę gościa gnębił bo daje 2lata gwarancji na to co uczynił
[ Dodano: Pon Lip 09, 2007 8:35 am ]
aha podoba mi się jeszcze jedna rzecz. W berlingo przy 5500 obr przełącza się na benzynę i jak spadają obroty to zmienia sie z powrotem na gaz.
Ja też tak chce
DT bym nie montował. (ale to moje subiektywne zdanie)
Kozik napisał/a:
aha podoba mi się jeszcze jedna rzecz. W berlingo przy 5500 obr przełącza się na benzynę i jak spadają obroty to zmienia sie z powrotem na gaz.
Ja też tak chce
A dlaczego tak chcesz?
Ma chodzić na gazie w pełnym zakresie obrotów, tak jak na benzynie, czyli ciągnąć do odcinki równej ok. 7000rpm.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Co do renaulta 1,2 to sie zgadzam ten gazownik tez mial problemy ale mowi ze zalozyl sobie do Jeepa Cheroke (nie wiem czy tak sie pisze) no to pali mu 10 l gazu. Do tej pory to tylko z renaultem mial problemy dlatego pytam jak trawi gaz 1.4 16V rovera.
Co do DT to czytałem i piszą, że zrobione jak kiedyś ruskie rzeczy baardzo solidnie
ale mowi ze zalozyl sobie do Jeepa Cheroke (nie wiem czy tak sie pisze) no to pali mu 10 l gazu.
Takie podejście do tematu wiele dobrego nie wróży. Czyżby ten Jeep palił wcześniej ok. 8l benzyny...?
Pamiętaj, ze spalanie gazu musi być wyższe od spalania benzyny o ok. 20%. Każda większa odchyłka świadczy o złym wyregulowaniu instalacji.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Zgadzam się że to może być bajka z tymi 10l gazu w Jeepie V6. Ale faktem jest że do 9l gazu pali mojego taty berlingo, a już jest przejechane 5tysiecy km. Jakby mi roverek tyle palil to byloby super.
A czy jest ktoś kto katuje samochód z gazem? Czy ma to jakiś wpływ na żywotność? Bo czasami, no dobra często lubie 7tys obr zobaczyc. I boje się żeby to nie było zabójswo dla silnika. I tak powiem mechanikowi zeby przy 5500obr przełączał się na benzyne.
Jeśli wyprzedzam w trasie, to wykorzystuje możliwości silnika. Bardzo bym nie chciał, aby mi przy 5500rpm (zwłaszcza w 1.4 serii K) nagle na pół sekundy komp odcinał gaz i przełączał na benzynę. Paranoja...
Zabójstwo dla silnika to byłoby, gdybyś cały czas np. na 1 biegu jeździł do pracy z 7krpm na budziku...
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Bardzo bym nie chciał, aby mi przy 5500rpm (zwłaszcza w 1.4 serii K) nagle na pół sekundy komp odcinał gaz i przełączał na benzynę
Przełączenie jest zupełnie nieodczuwalne ani spadek ani przyrost mocy.
piter34 napisał/a:
Katuje?
No właśnie mi chodzi o 7000 obrotów no bo to dość dużo jak na silnik. Słyszałem że jak się na wysokich obrotach kręci gazownika to strasznie szybko silnik traci smarowanie, to tylko słyszałem nie wiem na pewno więc pytam.
piter34 napisał/a:
Bardzo bym nie chciał, aby mi przy 5500rpm (zwłaszcza w 1.4 serii K) nagle na pół sekundy komp odcinał gaz i przełączał na benzynę
Przełączenie jest zupełnie nieodczuwalne ani spadek ani przyrost mocy.
A to przepraszam. W sumie to nie wiem dlaczego zasugerowałem się moim przypadkiem z wczoraj, kiedy to skończył się gaz i przełączył mi na benzynę. Wtedy jest ten chwilowy "lag".
Kozik napisał/a:
No właśnie mi chodzi o 7000 obrotów no bo to dość dużo jak na silnik. Słyszałem że jak się na wysokich obrotach kręci gazownika to strasznie szybko silnik traci smarowanie, to tylko słyszałem nie wiem na pewno więc pytam.
Gdzie słyszałeś?
Wg mnie można to między bajki włożyć. Zapytaj zdzicha44
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Ok to w takim razie dzięki póki co. Jade dzisiaj do najlepszego wg mnie gazownika rozmawiać o montażu i pieniądzach
Musi się jeszcze podpiąć pod kompa żeby sprawdzić czy urządzenia będą się zgrywać
Już się dowiedziałem wszsytkiego mają być szybkie wtryski i szybki komputer (taki jak w Berlingo). Koszt instalacji 2800zł, montaż za tydzień.
Zaczął mi mówić że można tu zastosować jakiś tam tańszy gaz, zapytalem go a czy gorszy? no to on, że wolniejsze wtryski i komputer, raczej nie powinno być problemu ale... jak zaczął "ale" to powiedziałem mu że nie chce problemów i chce szybki komp i wtryski.
No i czekam tydzień
Jak założe to zdam relacje
Już się dowiedziałem wszsytkiego mają być szybkie wtryski i szybki komputer (taki jak w Berlingo).
Jakie wtryski (nazwa)?
Jaki komputer? To chyba najbardziej istotna informacji w naszej "konwersacji".
Kozik napisał/a:
no to on, że wolniejsze wtryski i komputer, raczej nie powinno być problemu ale... jak zaczął "ale" to powiedziałem mu że nie chce problemów i chce szybki komp i wtryski.
Dla mnie to "mącenie".
Komputer wcale nie musi być "szybki". Wszystkie pracują tak samo (z taką samą częstotliwością). Najwięcej zależy od oprogramowania sterującego wtryskiem gazu oraz od algorytmu obliczania czasu wtrysku gazu.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 219 Skąd: Kraków/Lublin
Wysłany: Pon Lip 09, 2007 21:19
Ja tak troszkę w temacie:
Nie mogę jeszcze całkiem dojść do ładu ze swoją instalką, ale nie zmieniłem jeszcze świeczek więc gazownik w tym upatruje problem, i ok. Ale mam, być może banalne pytanie, czy stan świec (ew. przewodów WNM) ma wpływ na spalanie - teraz pali mi ok 40% więcej gazu, a ustawienia kompa sprawdzał 2x ?
_________________ Zdrowy sen nie tylko przedłuża życie, ale i skraca dzień roboczy.
Ale mam, być może banalne pytanie, czy stan świec (ew. przewodów WNM) ma wpływ na spalanie - teraz pali mi ok 40% więcej gazu, a ustawienia kompa sprawdzał 2x ?
Moim zdaniem niemożliwe jest, aby zły stan świec powodował takie spalanie.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Moim zdaniem niemożliwe jest, aby zły stan świec powodował takie spalanie.
Moim zdaniem przy samych świecach to mało prawdopodobne, ale sprawdziłbym natychmiast dokładnie filtr powietrza, filtry gazu, przewody, świece, kopułkę i palec - połączenie tych elementów spokojnie może dać 40% większe spalanie.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum