filtr powietrza oczywiście sam
to jest 2 minuty roboty, i nie daj się namówić żadnemu warsztatowi na płacenie za wymianę.
jeśli chodzi o filtr palia...coą ryzyko pochlapania ropą, i do tego po wymianie może być potrzeba podpompowanie gruszką, więc to trochę więcej zabawy
ale też da radę samemu bez problemu
a jak nie wiesz jak, to ja Ci wymienię za piffko
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Dzisiaj udało się wymienić filtr powietrza. Jest całkiem sprytnie ukryty. Do jego wymiany potrzeba troszkę więcej niż 2 min Ale przynajmniej już wiem jak to się robi. Faktycznie nie jest to skomplikowane, ale trudniejsze niż w większości samochodów.
Jak ktoś będzie potrzebował na ten temat porady to chętnie pomogę.
Pozdrawiam
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Nie Sie 26, 2007 17:58
sTERYD napisał/a:
filtr powietrza oczywiście sam
to jest 2 minuty roboty, i nie daj się namówić żadnemu warsztatowi na płacenie za wymianę.
jeśli chodzi o filtr palia...coą ryzyko pochlapania ropą, i do tego po wymianie może być potrzeba podpompowanie gruszką, więc to trochę więcej zabawy
ale też da radę samemu bez problemu
a jak nie wiesz jak, to ja Ci wymienię za piffko
75 nie ma gruszki
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
Dzisiaj udało się wymienić filtr powietrza. Jest całkiem sprytnie ukryty. Do jego wymiany potrzeba troszkę więcej niż 2 min Ale przynajmniej już wiem jak to się robi. Faktycznie nie jest to skomplikowane, ale trudniejsze niż w większości samochodów.
Jak ktoś będzie potrzebował na ten temat porady to chętnie pomogę.
Pozdrawiam
witam, mogłbys mi pokoleji opisac jak wymienic ten filtr powietrza, otoz ma cdti to chyba podobne tam jest wszystko, a silnik tak zabudowany jakby ktos zloto chcial tam ukryc,,pozdrawiam
witam, mogłbys mi pokoleji opisac jak wymienic ten filtr powietrza, otoz ma cdti to chyba podobne tam jest wszystko, a silnik tak zabudowany jakby ktos zloto chcial tam ukryc,,pozdrawiam
Wszystko jest opisane w RAVE:
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Mar 2003 Posty: 106 Skąd: opolskie
Wysłany: Sro Sie 29, 2007 21:26
tommsz napisał/a:
może coś o wymianie filtra paliwa
tam nie ma co opisywać
luzujesz nakrętkę obejmy filtra, odłączasz przewody -szybkozłączki- przy filtrze, wyjmujesz do góry, wymieniasz i czynności w odwrotnej kolejności. Koniec.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
odpowietrzac nie musisz. mi kiedys zabrakło paliwa i też obawiałem sie że pompa sie zapowietrzy. lecz po kilkakrotnym kręceniu rozrusznikiem sama sie odpowietrzyła i odpalił bez problemu.
Po pierwsze: dlaczego piszesz w temacie dot. R75 o swoim R200??
Po drugie: dlaczego dublujesz pytanie??
Po trzecie: przecież dostałeś odpowiedź w wątku który sam załozyłeś
...luzujesz nakrętkę obejmy filtra, odłączasz przewody -szybkozłączki- przy filtrze, wyjmujesz do góry, wymieniasz i czynności w odwrotnej kolejności. Koniec.
Przy moim filtrze jest podłączone 3 przewody na szybkozłączki, oczywiście gniazd na szybkozłączki jest 4 - czy brakuje mi jakiegoś?
Czy po wymianie filtru należy go jakoś ręcznie odpowietrzyć czy może dzieje się to w jakiś sposób automatycznie.?
Nie wiem czy dobrze myślę ale pierwszy jest opisywany jako ROVER 75 2.0LT CDT, a drugi jako ROVER 75 2.0 CDT, co oznaczają symbole LT ? Niestety w sklepie dali mi z foto 1 i musze jechać wymienić…
Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Mar 2003 Posty: 106 Skąd: opolskie
Wysłany: Pon Paź 29, 2007 16:24
copek napisał/a:
Skąd 2 różne filtry paliwa do R75 2.0 CDT ?
To są filtry tego samego producenta?
Na pierwszy "rzut oka" jest to filtr z fot.1, ale jeśli gwint na głowicę oraz wysokość i szerokość jest w obu filtrach taka sama, to nie widzę przeszkód zastosować filtr z fot.2
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Już po wizycie w sklepie i wymienili mi na ten z foto 2. A co do różnic to: średnica gwintu u góry i obwód całego filtra były te same ale na dole filtra z foto 1. istniało miejsce do podłączenia jakiegoś wężyka co uniemożliwiało jego zastosowanie u mnie (paliwo po prostu by się wylewał dołem) ale teraz ten spasował i już po wymianie
Pomógł: 3 razy Dołączył: 21 Mar 2003 Posty: 106 Skąd: opolskie
Wysłany: Pon Paź 29, 2007 18:07
Ten z fot. 1 jest chyba najczęściej wymienianym filtrem.
Nakrętka z dołu przy filtrze z fot.1 służy do odkręcenia w sytuacji kiedy np. filtr paliwa jest mocno zabrudzony. Po jej odkręceniu nieczystości znajdujące się w filtrze spływają i jakiś czas można jeszcze z takim filtrem awaryjnie jeździć.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum