Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416] Dwa piloty 3TXB, odmienne działanie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R416] Dwa piloty 3TXB, odmienne działanie
Autor Wiadomość
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1792



Wysłany: Sro Paź 17, 2007 16:53   

przemo285 napisał/a:
Te które się rozblokowują same mają nowszą centralkę która sygnalizuje kierunkami zamknięcie auta , po tym najłatwiej rozpoznać.

nietrafione :smile: przed 98 tez sygnalizuje kierunkami
Ostatnio zmieniony przez Lechos Czw Paź 18, 2007 16:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Paź 17, 2007 16:53   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
przemo285 




Pomógł: 81 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 901
Skąd: Poznań



Wysłany: Sro Paź 17, 2007 17:12   

Niech kolega nie sugeruje się napisami na pilocie tylko niech go otworzy i porówna różnica będzie napewno jeden starego typu a drugi nowego a obydwa będą działać tylko ten starego typu nie będzie się komunikował z centralką
_________________
Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Paź 17, 2007 19:48   

Lechos napisał/a:
nietrafione :smile: przed 98 tez sygnalizuje kierunkami

Jaki masz VIN?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
JohnnyB 




Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 118
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Paź 17, 2007 20:28   

Cytat:
Tzn. musisz naciskać przycisk, aby odblokować immo?
dokladnie
jak posiedze w otwartym samochodzie a potem chce wlaczyc silnik to przy przekreceniu kluczyka alarm zaczyna cichutko wyc i wtedy musze nacisnac obojaetnie ktory guzik i jest ok
 
 
 
R-200 



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 744
Skąd: Ostrów



Wysłany: Sro Paź 17, 2007 20:45   

Jeśli się dobrze orientuję to w pilotach jest obwód odpowiedzialny za ich natychmiastową identyfikację i rozbrojenie immo. Naciskając przycisk pilot jest rozpoznawany w inny sposób. Myślę że w tym jednym pilocie jest ten obwód niesprawny i dlatego nie następuje samoczynna identyfikacja.
_________________
Pozdrowienia Piotr.
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1792



Wysłany: Sro Paź 17, 2007 21:00   

piter34 napisał/a:
Jaki masz VIN?

ano taki: SARRTSLZSAD154244
 
 
 
TomC 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 710
Skąd: Racibórz

Rover 400

Wysłany: Czw Paź 18, 2007 00:05   

przemo285 napisał/a:
W roverze 400 do rocznika 98 trzeba rozblokować immo naciskając na pilota a po 98 sam się rozblokowuje w momencie zbliżenia pilota do stacyjki.

Czyli jak to ma być u mnie??? Mam 98 pierwsze półrocze. VIN: SARRTMWHNWD305613
 
 
 
Kysior 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 142
Skąd: Trzebinia



Wysłany: Czw Paź 18, 2007 06:23   

Niestety, nie miałem możliwości otworzenia na raz obu pilotów, ale otworzyłem ten błędnie działający - jak byk jest napisane LUCAS 3TXB.

[ Dodano: Czw Paź 18, 2007 07:24 ]
R-200 napisał/a:
Jeśli się dobrze orientuję to w pilotach jest obwód odpowiedzialny za ich natychmiastową identyfikację i rozbrojenie immo. Naciskając przycisk pilot jest rozpoznawany w inny sposób. Myślę że w tym jednym pilocie jest ten obwód niesprawny i dlatego nie następuje samoczynna identyfikacja.


Wiesz coś więcej? Który to układ?

Na początek zrobię tak, jak pisze PHJOWI - wymienię baterię.

EDIT: O matko, ale brudna klawiatura, ale na to nie patrzcie :oops: Na lekki nieład artystyczny również. :oops: Skupiamy się na pilocie :mrgreen:
 
 
 
przemo285 




Pomógł: 81 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 901
Skąd: Poznań



Wysłany: Czw Paź 18, 2007 10:18   

Jeżeli tak bardzo tobie zależy na tym komunikowaniu pilota bez naciskania to kup pilota 3TXD nr.kat-YWX101220 i po sprawie będzie działał na 100%
_________________
Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
 
 
 
Kysior 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lut 2007
Posty: 142
Skąd: Trzebinia



Wysłany: Czw Paź 18, 2007 11:42   

Ale to dla mnie średnie rozwiązanie, bo dalej będę miał jednego nie do końca sprawnego pilota i dalej będę myślał, jak go przywrócić do stanu właściwego. Poza tym to nie w moim stylu :)
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Paź 18, 2007 11:45   

Lechos napisał/a:
ano taki: SARRTSLZSAD154244

No to powinieneś mieć stary typ alarmu, bo ten nowy był od końcówki WD250029

TomC napisał/a:
Czyli jak to ma być u mnie??? Mam 98 pierwsze półrocze. VIN: SARRTMWHNWD305613

Tutaj powinien być nowy alarm i piloty 3TXB.

Tak rzecze EPC.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1792



Wysłany: Czw Paź 18, 2007 12:58   

piter34 napisał/a:
No to powinieneś mieć stary typ alarmu

taki wlasnie mam, tylko pisalem, ze centralki starego typu tez daja sygnal kierunkami podczas zamykania lub otwierania drzwi, i ze to wcale nie jest wytyczna co do najprostrzego rozpoznawania nowszych centralek
Ostatnio zmieniony przez Lechos Czw Paź 18, 2007 16:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
przemo285 




Pomógł: 81 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 901
Skąd: Poznań



Wysłany: Czw Paź 18, 2007 15:23   

Faktycznie po tym się nie da stwierdzić czy jest nowy typ centralki moje niedopatrzenie.Można tylko stwierdzić po tym czy centralka ma jedną kostkę czy dwie.
_________________
Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
 
 
 
Piomarko 



Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 1
Skąd: W-wa



Wysłany: Nie Sty 18, 2009 14:24   

Problem może byc banalny

Pilot który nie komunikuje się z imo ma słabą baterię

:bezradny:
 
 
fearless
[Usunięty]






Wysłany: Nie Sty 18, 2009 22:06   

Piomarko napisał/a:
Problem może byc banalny

Pilot który nie komunikuje się z imo ma słabą baterię

:bezradny:


popieram... albo słaba, albo niewłaściwe napięcie, albo wręcz niewłaściwa grubość - (czasowe zaniki napięcia w wyniku wstrząsów) co może prowadzić do niewłaściwego działania pilotów.

R-200 napisał/a:
Jeśli się dobrze orientuję to w pilotach jest obwód odpowiedzialny za ich natychmiastową identyfikację i rozbrojenie immo. Naciskając przycisk pilot jest rozpoznawany w inny sposób. Myślę że w tym jednym pilocie jest ten obwód niesprawny i dlatego nie następuje samoczynna identyfikacja.


Dobrze się orientujesz, zarówno 3TXA jak 3TXB mają jakiś obwód niezależny (jeszcze nie namierzyłem) który jest odpowiedzialny za rozbrojenie immo, w wielkim skrócie chodzi o to, że jak Ci odpadnie przycisk od rozbrajania (otwierania auta 3TXA) to i tak wyłączysz immo za pomoocą przycisku uzbrajania... (otworz drzwi z kluczyka, włóż kluczyk i przekręć w pozycję II - naciśnij przycisk uzbraania) - auto gotowe do jazdy :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416] Piloty do Rovera
rafcio Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Nie Lip 15, 2007 22:48
sTERYD
Brak nowych postów [R416] Pilot do 400ki LUCAS 3TXB + programowanie
prezespl Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Pon Mar 03, 2008 15:48
Brt
Brak nowych postów [R416] Nowe, wadliwe piloty???
Czyżby części zamienne nie były OK?
Msl72 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Nie Wrz 14, 2008 17:10
PHJOWI
Brak nowych postów [R416] Nowe piloty synchronizacja
luis Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Czw Kwi 23, 2009 14:31
luis
Brak nowych postów [R416] Działanie immobilisera
tomi78 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 12 Sro Maj 14, 2008 10:35
tomi78



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink