Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Sro Paź 17, 2007 17:12
Niech kolega nie sugeruje się napisami na pilocie tylko niech go otworzy i porówna różnica będzie napewno jeden starego typu a drugi nowego a obydwa będą działać tylko ten starego typu nie będzie się komunikował z centralką
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Tzn. musisz naciskać przycisk, aby odblokować immo?
dokladnie
jak posiedze w otwartym samochodzie a potem chce wlaczyc silnik to przy przekreceniu kluczyka alarm zaczyna cichutko wyc i wtedy musze nacisnac obojaetnie ktory guzik i jest ok
Jeśli się dobrze orientuję to w pilotach jest obwód odpowiedzialny za ich natychmiastową identyfikację i rozbrojenie immo. Naciskając przycisk pilot jest rozpoznawany w inny sposób. Myślę że w tym jednym pilocie jest ten obwód niesprawny i dlatego nie następuje samoczynna identyfikacja.
Niestety, nie miałem możliwości otworzenia na raz obu pilotów, ale otworzyłem ten błędnie działający - jak byk jest napisane LUCAS 3TXB.
[ Dodano: Czw Paź 18, 2007 07:24 ]
R-200 napisał/a:
Jeśli się dobrze orientuję to w pilotach jest obwód odpowiedzialny za ich natychmiastową identyfikację i rozbrojenie immo. Naciskając przycisk pilot jest rozpoznawany w inny sposób. Myślę że w tym jednym pilocie jest ten obwód niesprawny i dlatego nie następuje samoczynna identyfikacja.
Wiesz coś więcej? Który to układ?
Na początek zrobię tak, jak pisze PHJOWI - wymienię baterię.
EDIT: O matko, ale brudna klawiatura, ale na to nie patrzcie Na lekki nieład artystyczny również. Skupiamy się na pilocie
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Czw Paź 18, 2007 10:18
Jeżeli tak bardzo tobie zależy na tym komunikowaniu pilota bez naciskania to kup pilota 3TXD nr.kat-YWX101220 i po sprawie będzie działał na 100%
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Ale to dla mnie średnie rozwiązanie, bo dalej będę miał jednego nie do końca sprawnego pilota i dalej będę myślał, jak go przywrócić do stanu właściwego. Poza tym to nie w moim stylu
Pomógł: 297 razy Dołączył: 24 Mar 2007 Posty: 1792
Wysłany: Czw Paź 18, 2007 12:58
piter34 napisał/a:
No to powinieneś mieć stary typ alarmu
taki wlasnie mam, tylko pisalem, ze centralki starego typu tez daja sygnal kierunkami podczas zamykania lub otwierania drzwi, i ze to wcale nie jest wytyczna co do najprostrzego rozpoznawania nowszych centralek
Ostatnio zmieniony przez Lechos Czw Paź 18, 2007 16:28, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Czw Paź 18, 2007 15:23
Faktycznie po tym się nie da stwierdzić czy jest nowy typ centralki moje niedopatrzenie.Można tylko stwierdzić po tym czy centralka ma jedną kostkę czy dwie.
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Pilot który nie komunikuje się z imo ma słabą baterię
fearless [Usunięty]
Wysłany: Nie Sty 18, 2009 22:06
Piomarko napisał/a:
Problem może byc banalny
Pilot który nie komunikuje się z imo ma słabą baterię
popieram... albo słaba, albo niewłaściwe napięcie, albo wręcz niewłaściwa grubość - (czasowe zaniki napięcia w wyniku wstrząsów) co może prowadzić do niewłaściwego działania pilotów.
R-200 napisał/a:
Jeśli się dobrze orientuję to w pilotach jest obwód odpowiedzialny za ich natychmiastową identyfikację i rozbrojenie immo. Naciskając przycisk pilot jest rozpoznawany w inny sposób. Myślę że w tym jednym pilocie jest ten obwód niesprawny i dlatego nie następuje samoczynna identyfikacja.
Dobrze się orientujesz, zarówno 3TXA jak 3TXB mają jakiś obwód niezależny (jeszcze nie namierzyłem) który jest odpowiedzialny za rozbrojenie immo, w wielkim skrócie chodzi o to, że jak Ci odpadnie przycisk od rozbrajania (otwierania auta 3TXA) to i tak wyłączysz immo za pomoocą przycisku uzbrajania... (otworz drzwi z kluczyka, włóż kluczyk i przekręć w pozycję II - naciśnij przycisk uzbraania) - auto gotowe do jazdy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum