Wysłany: Wto Paź 30, 2007 10:51 SOLVED [Seria L] Klekotanie dźwigni zmiany biegów w dieslu
Jeżdżę ROVEREM 420 dti od dwóch miesięcy i od początku słyszę w środku auta jakiś metaliczny dźwięk od drążka zmiany biegów , po dotknięciu dźwigni dźwięk przestaje być słyszany aż do kolejnego zatrzymania się. Zmieniając biegi muszę poszczać drążek zmiany biegów bo słychać ten dźwięk -jakby nakrętka o nakrętkę dzwoniła. :ok:
SPAMU¦
Wysłany: Wto Paź 30, 2007 10:51 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jak jużwcześniej zostało napisane, przeczytaj artykuł ze strony i do dzieła Pawciu87 zawsze zostaje szlifierka kątowa
a pozniej zamiast tej sruby to kawalek dębowej galezi i troche sylikonu do okien
notabene musze z tym jutro powalczyc i takie pytanie Brt do Ciebie - co dokladnie trzeba obwinac ta tasma izolacyjna zeby nie halasowalo ? i wogole na jak dlugo skuteczny jest ten zabieg
U mnei pierwsza wersja wytrzymała jakieś 1,5 roku - przy drążku. Później walnałem poprawkę i znowu 1,5 roku był spokój. Przed Zlotem letnim przy okazji przeglądu ogólnego poprawiłem zarówno krzyżak jak i śrubę przy drążku. A swoją droga to silikon całkiem niexle sie sprawdza tam Zapytaj kolegę Skiba byłw sobotę w moim monster garage
Myśle, że jak już sie dostaniesz do tego drażka to sam zobaczysz co i gdzie trzeba usztywnić Szczegóły w artykule
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum