WITAM
NO I TRAFIŁ .TYLKO KOLEGA NIE POWIEDZIAŁ JAK DOKŁADNIE TO SIĘ STAŁO [ HOLOWAŁEM NA 2,3,4,I NIC NE ZASKOCZYŁ }.POGJĘTE ZAWORY ZGJĘTY KORBOWÓD ,PĘKNIĘTA TULEJA .A DLACZEKO JAKTO NAPISAŁ MAREK [ MIECIO ZAPOMNIAŁ DOKRĘCIĆ WSZYSKICH ŚRÓB OD GŁOWICY PŁYN SIĘ LAŁ NA 2 CILINDER
SPRĘRZYŁO I BAM ]
POZDRAWIAM
MARIUSZ 418 WAWA
WSTAWIASZ AUTO DO WARSZTATU ZAWSZE MÓW CO ROBIONE BYŁO WCZEŚNIEJ
TO BĘDZIE SZYBCIEJ
ooo kurde, ale masakra, czyli silnik praktycznie do wymiany, jak nie dokreca za mocno, to znowu wcale ehhh
no to tym holowaniem zostal tak zalatwiony
jesli samochod nie mial sily krecic rozrusznikiem, to nigdy nie odwazyl bym sie go holowac,
chyba ze najpierw sprawdzilbym kluczem czy sie wal obraca
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
...jesli samochod nie mial sily krecic rozrusznikiem, to nigdy nie odwazyl bym sie go holowac, chyba ze najpierw sprawdzilbym kluczem czy sie wal obraca
a ja nieświadom paręnaście lat temu w identyczny sposób załatwiłem sobie Forda Sierra 1.8 CVH ... też próbowałem na holu odpalać
DIL przykro, że coś takiego Ci się przytrafiło, ale z tego co wyczytałem na forum to wiemy, że teraz przynajmniej Twoje auto jest w dobrych rękach
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
O ja pierdziu
Czyli moglo sie to wszystko stac przez niedokrecone sruby i niekoniecznie od szalenczej jazdy? A czy kolega DIL robil to auto wczesniej gdzies, czy takie kupil?
DILu wiemy, ze jest pograzony w zalobie i smutku ale napisz nam
PS.
Kiedy auto do odbioru?
Kupujesz caly silnik na alledrogo czy wymieniasz uszkodzone elementy?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
WITAM
OCZY NA ZAPAŁKI I DALEJ .LUDZIE DZWONIĄ CASU MAŁO
LANDKA SKOŃCZYŁEM x2 .KOSZTY 200 TO KOPLEKSOWA NAPRAW GŁOWICY 5 ZAWORÓW + USZCZELKI +PŁYN + OLEJ +TULEJA I KORBOWÓD Z TŁOKIEM + PASEK ROZRZĄDU +ROBOTA 1900 ZŁ
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum