Pomógł: 28 razy Dołączył: 12 Lip 2007 Posty: 564 Skąd: Wysokie Mazowieckie
Wysłany: Czw Gru 06, 2007 10:35
Brt napisał/a:
sTERYD mój bez świec odpalał do -5
Hehe... Mój też odpalał poniżej zera mimo, że wszystkie świece kaput... Tylko oczywiście trochę gorzej... A pewno jak by dorzucił do tego słaby akumulator i cofnięte paliwo do zbiornika to by to samo wyszło....
SPAMU¦
Wysłany: Czw Gru 06, 2007 10:35 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
OK, akumlator naladowany do pelna, paliwko podpompowane i odpalil, tylko buchnal bialym dymem z rury wydechowej. kolejne palenie odrazu... jakie powody tego mogly byc?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Czw Gru 06, 2007 17:15
Mało paliwa, które spłynęło do zbiornika, długie kręcenie na pustym układzie paliwowym, rozładowanie aku - to taka moja hipoteza. Na wszelki wypadek sprawdź czy świece Ci dobrze grzeją.
Pomógł: 27 razy Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 638 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Pią Gru 07, 2007 14:02
Na moje oko gruszka powinna być twarda (w końcu przepływa przez nią paliwo) - nadal nie powiedziałeś czy sprawdziłeś świece żarowe. Bo mi nadal wygląda na sytuację analogiczną do mojej - czyli padnięte świece.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pią Gru 07, 2007 15:20
Ja na początek spróbowałbym po skończonej jeździe odpiąć klemę minusową i zostawić tak na noc. Rano podpiąć i zobaczyć. Gruszka nie powinna być cały czas twarda. Możesz też zmierzyć napięcie na aku, powinno być około 12,5 do 13 V na wyłączonym silniku i ok 14-14,5 na włączonym.
Chwilowo nie mam dostepu nawet do srubokreta a co dopiero miernik jakis. W domu bede w przyszly weekend to bede mierzyl wszystko po kolei i napisze co i jak wyglada.
OFFTOPIC
Jak dziala tempomat w 400?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 27 razy Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 638 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Sob Gru 08, 2007 16:57
1. Odnośnie gruszki - chodziło mi o to że podczas pracy silnika powinna być twarda. Tak mi się wydaje (w końcu przypływa paliwo pod ciśnieniem). Przy wyłączonym silniku zgodzę się że powinna być miękka.
2. Jak odepniesz klemę - pamiętaj, że trzeba z rańca po podpięciu klemy zsynchronizować pilota wciskając najlepiej po 5 razy każdy z przycisków (dobrze przymocuj tą klemę, bo dojdzie jeszcze jedna przyczyna problemów z odpalaniem).
3. Podjedź do mechanika i niech Ci pomierzy te świece. Zapłacisz grosze - a przynajmniej będziesz mógł zacząć zbierać pieniążki na zakup świec bo ja nadal stawiam na świece.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Odlaczylem kleme na noc i rano to samo... Nie mam pilota niestety Jak go kupilem to nie bylo pilota a 300 zl za przekrecanie go recznie a kliknieciem pilota to troche droga zabawa
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
hmmm jak przekrecam kluczyk w drzwiach to swiatla migaja, alarm jest bo reaguje na ruch miganiem swiatlami, ale nie wyje. Syrena odlaczona? Slyszalem ze aby ja wlaczyc wystarczy jakis kluczyk? A Immo sie rozkodowuje jak przekrece kluczyk w drzwiach
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
hmmm, niestety dostep do warsztatu dobrze zaopatrzonego i kuzyna mechanika bede mial dopiero w wakacje, wiec do wakacji ma jezdzic, a w wakacje kazda srobke z osobna sprawdzimy
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum