Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420] Problemy z zapalaniem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R420] Problemy z zapalaniem
Autor Wiadomość
mcteusz 



Pomógł: 28 razy
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 564
Skąd: Wysokie Mazowieckie



Wysłany: Czw Gru 06, 2007 10:35   

Brt napisał/a:
sTERYD mój bez świec odpalał do -5 :cool: :papieros:


Hehe... Mój też odpalał poniżej zera mimo, że wszystkie świece kaput... Tylko oczywiście trochę gorzej... A pewno jak by dorzucił do tego słaby akumulator i cofnięte paliwo do zbiornika to by to samo wyszło....
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Gru 06, 2007 10:35   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Upgreydd 




Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 69
Skąd: Koszalin



Wysłany: Czw Gru 06, 2007 16:46   

OK, akumlator naladowany do pelna, paliwko podpompowane i odpalil, tylko buchnal bialym dymem z rury wydechowej. kolejne palenie odrazu... jakie powody tego mogly byc?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Czw Gru 06, 2007 17:15   

Mało paliwa, które spłynęło do zbiornika, długie kręcenie na pustym układzie paliwowym, rozładowanie aku - to taka moja hipoteza. Na wszelki wypadek sprawdź czy świece Ci dobrze grzeją.
 
 
Upgreydd 




Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 69
Skąd: Koszalin



Wysłany: Pią Gru 07, 2007 13:55   

I znow dzis rano chechlal, czy jesli auto postoi 12 godzin to "gruszka" przed filtrem paliwa powinna byc twarda? moze gruszka popsuta?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
String 




Pomógł: 27 razy
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 638
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Pią Gru 07, 2007 14:02   

Na moje oko gruszka powinna być twarda (w końcu przepływa przez nią paliwo) - nadal nie powiedziałeś czy sprawdziłeś świece żarowe. Bo mi nadal wygląda na sytuację analogiczną do mojej - czyli padnięte świece.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pią Gru 07, 2007 15:20   

Ja na początek spróbowałbym po skończonej jeździe odpiąć klemę minusową i zostawić tak na noc. Rano podpiąć i zobaczyć. Gruszka nie powinna być cały czas twarda. Możesz też zmierzyć napięcie na aku, powinno być około 12,5 do 13 V na wyłączonym silniku i ok 14-14,5 na włączonym.
 
 
Upgreydd 




Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 69
Skąd: Koszalin



Wysłany: Pią Gru 07, 2007 16:04   

Chwilowo nie mam dostepu nawet do srubokreta :( a co dopiero miernik jakis. W domu bede w przyszly weekend to bede mierzyl wszystko po kolei i napisze co i jak wyglada.

OFFTOPIC
Jak dziala tempomat w 400?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Mariusz418 




Pomógł: 33 razy
Dołączył: 26 Gru 2004
Posty: 371
Skąd: Warszawa,



Wysłany: Pią Gru 07, 2007 16:37   

WITAM
A ROZRZĄDZIK KIEDY BYŁ WYMIENIANY :?:


POZDRAWIAM

MARIUSZ418WAWA
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pią Gru 07, 2007 16:38   

To spróbuj zobaczyć chociaż co będzie jak odepniesz klemę na noc.
 
 
Upgreydd 




Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 69
Skąd: Koszalin



Wysłany: Pią Gru 07, 2007 21:20   

mariusz418 napisał/a:

A ROZRZĄDZIK KIEDY BYŁ WYMIENIANY :?:

7000km temu

thef: ok dzis odepne kleme ;]
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
String 




Pomógł: 27 razy
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 638
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Sob Gru 08, 2007 16:57   

1. Odnośnie gruszki - chodziło mi o to że podczas pracy silnika powinna być twarda. Tak mi się wydaje (w końcu przypływa paliwo pod ciśnieniem). Przy wyłączonym silniku zgodzę się że powinna być miękka.
2. Jak odepniesz klemę - pamiętaj, że trzeba z rańca po podpięciu klemy zsynchronizować pilota wciskając najlepiej po 5 razy każdy z przycisków :mrgreen: (dobrze przymocuj tą klemę, bo dojdzie jeszcze jedna przyczyna problemów z odpalaniem).
3. Podjedź do mechanika i niech Ci pomierzy te świece. Zapłacisz grosze - a przynajmniej będziesz mógł zacząć zbierać pieniążki na zakup świec :wink: :mrgreen: :mrgreen: bo ja nadal stawiam na świece.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Upgreydd 




Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 69
Skąd: Koszalin



Wysłany: Nie Gru 09, 2007 16:34   

Odlaczylem kleme na noc i rano to samo... Nie mam pilota niestety :( Jak go kupilem to nie bylo pilota a 300 zl za przekrecanie go recznie a kliknieciem pilota to troche droga zabawa :]
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Gru 10, 2007 12:45   

Upgreydd napisał/a:
Nie mam pilota niestety

Czyli nie masz immo i alarmu?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Upgreydd 




Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 69
Skąd: Koszalin



Wysłany: Pon Gru 10, 2007 18:03   

hmmm jak przekrecam kluczyk w drzwiach to swiatla migaja, alarm jest bo reaguje na ruch miganiem swiatlami, ale nie wyje. Syrena odlaczona? Slyszalem ze aby ja wlaczyc wystarczy jakis kluczyk? A Immo sie rozkodowuje jak przekrece kluczyk w drzwiach ;]
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10919
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Gru 10, 2007 21:04   

Cytat:
Slyszalem ze aby ja wlaczyc wystarczy jakis kluczyk?

w alarmach z osobną syreną tak, u Ciebie alarm się ujawnia przez klaksony (potrafi kurna zabić :mrgreen: ) więc kluczykiem ich nie wyłączysz ;)
Upgreydd napisał/a:
A Immo sie rozkodowuje jak przekrece kluczyk w drzwiach ;]

negative, musiał Ci go ktoś amputować :(
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Upgreydd 




Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 69
Skąd: Koszalin



Wysłany: Pon Gru 10, 2007 21:32   

hmmm, niestety dostep do warsztatu dobrze zaopatrzonego i kuzyna mechanika bede mial dopiero w wakacje, wiec do wakacji ma jezdzic, a w wakacje kazda srobke z osobna sprawdzimy ;]
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R420] Problemy z ABS'em - jak zdiagnozować?
Dwie różne opinie fachowców?!
Dziobo Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Czw Sty 24, 2008 13:21
Dziobo
Brak nowych postów [R420] Problemy z odpaleniem
kokosz77 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Nie Lut 22, 2009 19:32
kokosz77
Brak nowych postów [R420] Problemy z alarmem ???
piotreq Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Sro Lip 18, 2007 10:39
piter34
Brak nowych postów [R420]Problemy z odpaleniem
jacol9 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Sro Wrz 14, 2011 07:44
szoso
Brak nowych postów [R420 Si Lux] Problemy z rozgrzanym Roverkiem
ArekL Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Wto Lip 06, 2010 23:54
AndrewS



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink