prosilbym o wklejenie tutaj badz na prv metode, bo w linkach ktore tam wystepuja musialbym sie rejestrowac na forach.
pytanie czy ktos z Warszawiakow posiada ten "preparat" Kontakt WL >? ja na razie jestem uziemiony i nie bardzo mam jak pojechac i kupic, moze ktos moglby kupic i przywiezc na spot ? oddam $ . z gory dziekuje
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Gru 07, 2007 14:55 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
jak jestes mariusz rzuc prosze okiem na te przeplywomierze co wstawilem foty, tam jest jeden zamiennik, 2 oryginaly i zaden nie dziala jak powinien. mam jeszcze inny bosha , ale nie byl sprawdzony.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 74 razy Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Opole
Wysłany: Nie Gru 09, 2007 22:16
maniaq napisał/a:
prosilbym o wklejenie tutaj badz na prv metode
:
1. odkręcasz sensor z przepływki.
2. w szpary sensora pryskasz specjalnym alkoholem (Piro wskazał Kontakt WL jako właściwy).
Nie dotykasz żadnych elementów (drucików) w środku sensora.
3. Po wyschnięciu montujesz z powrotem.
Wczoraj dopiero mialem okazje wsiasc do autka po kontuzji i troszke wiecej pojezdzic - tak ok 150 km. - podziele sie wrazeniami , otoz zalalem bak i wyszlo mi spalanie 7,02 , przy czym nie oszczedzalem za bardzo auta i krecilem wysoko, bo chcialem spr czy lepiej wchodzi na obroty i nie zamula >? Wniosek >>>> nie zamula dopiero teraz idzie ladnie, plynnie przez caly zakres obrotow i jak widac spalanie tez jakby sie uspokoilo, zobaczymy po drugim baku. W porownaniu do 8,3 jak bral wczesniej to duza zmiana
Wydaje mi sie, ze przeplywka uzywka, ktora kupilem na alegro, jest sprawna i najlepsza z tych, ktore sprawdzalem, testowalem moze uda mi sie podpiac ja do kompa na ktoryms spocie i beda jakies obiektywne pomiary. takze zadnych zamiennikow i uwazac na oryginaly, bo tez moga nie dzialac jak powinny
pozdro
ps. sprobuje przeczyscic jak dostane ten preparat
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
hmm a ja mam innjy problem z przeplywomierzem posiadam roverka 25 td idt i nie wiem co jest z ta przeplywka oraz jaka kupic dostalem 3 od kolesia niby boscha, ale bo zalozeniu roznice widac golym okiem jak samochod dochodzi w obrotach z i bez przeplywki ponad to bez dochodzi do 4000 tys obr. ale szybciutko a z do 5500tys ale znacznie wolniej prosze o pomoc
ale bo zalozeniu roznice widac golym okiem jak samochod dochodzi w obrotach z i bez przeplywki ponad to bez dochodzi do 4000 tys obr. ale szybciutko a z do 5500tys ale znacznie
Czy to jest po polsku???
vector2, używaj znaków przestankowych (przecinki, kropki, itp.). Pisz po ludzku, bo ciężko to co napisałeś zrozumieć. Zresztą sam to przeczytaj...
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
no ja wiem wiem troszke sie spieszylem, no wiec tak samochodzik dziala ladnie , ale mulil sie do 2000 tys tak wiec jak wyczytalem na forach to musialabyc przeplywka, po odpieciu znacza roznica ! lepiej sie zbiera, ale tylko do 4 tys obr.(na luzie) czemu? natomiast z przeplywka ktora niestety nie dziala tak jak powinna jedzie do 5.5 tys ( to juz chyba normalne) ale niestety znacznie dluuuuzzzejjj...
ps. dzisiaj testowalem 3 rozne przeplywki i nadal nie dziala tak jak powinno a orginal jak wiadomo troszke kosztuje, a jak po zakupie tez nie bedzie dzialal jak powinno
ps2. mam nadzieje ze juz troszke jasniej napisane
heh na luzie to w sumie sie chyba nie zbiera ale na obrotomierzu widac roznice P
( na ulicy co prawda nie testowalem powyzej 4 tys chyba:P ale pewnie to samo by bylo)to byly bosche takie jak maniaq przedstawial na zdjeciach wczesniej (niby orginaly) ale kupione naprawdopodobniej na allegro, no tak najelpiej ale tak bosch to jakies 600-700zl
mulil sie do 2000 tys tak wiec jak wyczytalem na forach to musialabyc przeplywka, po odpieciu znacza roznica ! lepiej sie zbiera, ale tylko do 4 tys obr.(na luzie) czemu?
z tego co ja wiem to kazde auto nie ma kopa od najnizszych obrotow , wiec nie wiem o co chodzi z muleniem, przy ok 1,8 k rpm to auto zaczyna naprawde mocno ciagnac, bo to moment kiedy turbina naprawde zaczyna dmuchac i jest max moment obrotowy. do 4 tys idzie jak jest w trybie awaryjnym tzn walnieta przeplywka i chyba jak odpieta tez tak samo.
vector2 napisał/a:
natomiast z przeplywka ktora niestety nie dziala tak jak powinna jedzie do 5.5 tys ( to juz chyba normalne) ale niestety znacznie dluuuuzzzejjj...
ps. dzisiaj testowalem 3 rozne przeplywki i nadal nie dziala tak jak powinno a orginal jak wiadomo troszke kosztuje, a jak po zakupie tez nie bedzie dzialal jak powinno
bo przeplywka moze nie dawac sygnalu o bledzie, ale dawac zanizone wartosci i auto zamula. Za to idzie do konca obrotow , bo nie jest w trybie awaryjnym.
Nie wiem jakie przeplywki testowales i skad je miales. Niestety jestem swiadom, ze oryginal troche kosztuje ok 700 da sie zalatwic. Oficjalnie w boshu 952 zl - o ile mnie pamiec nie myli O_o
moja, ta ktora wydaje mi sie sprawna ( bo nie byla spr na kompie) , pochodzi jako uzywka z alegro. jak spr ze jest wszystko ok , to podam namiary na konkretna osobe w polecanych osobach z allegro na razie poki nie mam pewnosci nie chce nikogo polecac, ale latwo znalezc osoby handlujace tym na alegro
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Kupilem wczoraj od Tomiego oryginal Bosha przeplyweczke nowkie sztukie niesmigana
Niestety z powodu walki z krówką Viollci musialem przesunąć termin zmiany
Dzisiaj wykonam podejscie numer 2 i postaram sie zmienic.
Co do tego co pisze kolega Vector2 to:
mialem podobny objaw, ze silnik na luzie, po wcisnieciu pedalu gazu do podlogi,
do 3 tys. wkrecal sie b. powoli dopiero od 3 tys. szedl jak burza.
To wszystko na zamontowanym zamienniku
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
no to ja chyba mialem wiecej szczescia , bo ruszal, ale mial mula wyzej, od 3 k rpm jakbym pedalu gazu nie naciskal na szczescie teraz mu sie poprawilo YEEEEAH
no i spalanie jakby wieksze wtedy mial. spr i daj znac co i jak
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Jakby większe?
MaReK bez przepływki w trasie do Kraka miał 7,5 l/100km, a w Wawie, po podpięciu starej przepływki komp pokazał 15-16 l/100km!!
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Powiem Wam, ze wlasnie sobie wszystko zmienilem. Oczyscilem te styki itp. zeby bylo pewne. Podlaczylem nowke sztuke i ... mam wrazenie ze nie ma roznicy pomiedzy takim, a niepodpietym
Przejechalem sie po uliczkach, zatankowalem go do pelna i jak nabral temp. rozpoczalem pomiary. Spalanie 10.2 / 100l podawane przez komputer. Troche duzo No ale dobra.
Potem na prostej probowalem sprawdzic jakie mam przyspieszenie do 100km/h.
Jakbym nie probowal, to wychodzilo mi 11,8/s
A w ogole to ja juz nie wiem jaki mam tu silnik
Czy on ma 113, 116, 131 czy 136 KM
Moze ktos sie wypowiedziec. Na naszej stronie nie ma danych tech. do MG ZT
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
heheheh , no 8,3 8,5 w porownaniu do 7 teraz i przy ostzrejszej jezdzie bo spr jak sie kreci i jak powyzej 3k rpm chodzi wiec roznica znaczna imho, bo jakbym palowal na zlej przeplywce to pewnie do 10 bym doszedl. Kolejny bak bedzie tak naprawde sprawdzianem jak spalanie, ale po opadaniu samej wskazowki widze ze jest lepiej
W porownaniu do marka to diametralan roznica, tylko on mowil ze ta jego to jzu zupelny trup byl moja zla dawala 400 parametrow, ale check juz wyskakiwal. Sprawdzalem przeplywki od kolegi z forum ktore byly lepsze, ale nie super sprawne. Pisalem o tym w pierwszym powscie tutaj.Pewnie dlatego, ze jego byl zlom totalny
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum