A więc....
Spryskiwacze zamontowane. Są sporo większe przez co nie siedzą w plastikowym gniazdku ze starego spryskiwacza zbyt ciasno. Mają lekki luz ale kropelka silikonu powinna załatwić sprawę. Dodatkowo standardowe dysze mają założony plastikowy króciec kątowy od dołu i najlepiej przełożyć je na nowe dysze.
Co do "pryskania" ... dysze rozpylają bardzo fajnie jednak przynajmniej u mnie sięgają tylko do połowy szyby. To wystarczy aby startująca wycieraczka miała wystarczającą ilość płynu aby dokładnie wyczyścić szybę. Teraz pracuję nad zwiększeniem ciśnienia płynu. Myślę o wymianie pompki na bardziej wydajną przez co zwiększy się siła i ilość płynu na wylocie. Jak zwiększę ciśnienie to prawdopodobnie będę lekko szlifował spryskiwacze żeby podnieść strugę na szybie.
Co do obecnej konfiguracji. Jadąc 80km/h działają tak samo czyli połowa szyby. Jutro zrobię test przy 120.
W nowych dyszach nie ma możliwości regulowania wysokości (przynajmniej ja nie widzę takiej możliwości)
Dziś przeszedłem test 120kmh.
Psika ale niestety bardzo nisko. Ledwie ponad deskę rozdzielczą siedząc za kierownicą czyli około 1/4 szyby. Myślę że w Civicu maska jest pod innym kątem i dodatkowo wydajniejsza jest pompka przez co na zdjęciach aukcji mokra jest cała szyba.
Gdzieś na forum znalazłem info o podobno pasującej pompce z Forda Focusa albo Scorpio, ktoś pisał również o pompce z Hondy. Trzeba to sprawdzić.
I tak będę demontował cały zbiorniczek do czyszczenia a przy okazji wymienię przewody.
Ogólnie jestem zadowolony. Po mieście jak znalazł gorzej z autostradą ale i wtedy wycieraczka pracuje na mokrej szybie więc jest ok.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum