Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pią Mar 14, 2008 15:42
Marrkus, podaj chociaż orientacyjne namiary na tego pana. A swoją drogą, co na to PHJOWI i przemo285, czy z pomocą testbooka da się dorobić pilota na podczerwień?
SPAMU¦
Wysłany: Pią Mar 14, 2008 15:42 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pią Mar 14, 2008 19:15
TO może zrobimy tak: jak ktoś będzie chciał namiary to proszę o info na PW. Nie znam tego pana dokładnie, nie jest to ani mój znajomy ani kolega, widziałem go 2 razy. Namiary dostałem przez przypadek od pani ze sklepu z alarmami bo chłopak zaopatruje sie u nich w sklepie w części - z tego co widziałem jest elektronikiem z wykształcenia i dobrze się zna na na elektronice cyfrowej (nie to co ja choć też skończyłem elektryk).
Ze względu na to że nie mam pojęcia czy pan ten się zgadza na upublicznianie jego danych i nr tel, rozwiązaniem z wysyłaniem danych na PW uważam za najstosowniejsze.
Informuję również wszelkich zainteresowanych, że nie pobieram żadnych opłat oraz nie czerpię żadnych korzyści materialnych z tego powodu. - tak na wszelki wypadek
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Sob Mar 15, 2008 01:41
Spoko, Marrkus, chciałem wiedzieć czy on jest dostępny w Białymstoku, bo jak sie orientuję w obecnej chwili, to jedyna osoba, która jest w stanie dorobić pilota IR.
Prawie wszystko się zgadza ,ale ten plus u mnie to biało niebieski ,niebiesko czerwony jest masą od sygnału alarmowego po wypięciu wtyczek i zwarciu go do masy włącza się klakson alarmu.Owszem jeżeli wtyczki od centralki są wpięte na przewodzie niebiesko-czerwonym, jest napięcie 12V, ale jak się tam podpiąłem i odłączyłem klakson alarmu to na jego przewodach pojawiło się znikome napięcie którego nie powinno być .Po za tym reszta u mnie gra ,głównie chodziło mi o te dwa przewody do mastera .DZIĘKI
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Kwi 2007 Posty: 90 Skąd: Kraków
Wysłany: Pią Sty 09, 2009 14:39
misiek_KR chciałem tylko podziękować, gdyż przydał się opis przez Ciebie umieszczony! Tym samym potwierdzam, że w moim R620Si 1995r wszyskie kolory i podłączenia odpowiadały dokładnie opisowi.
PS:oczywiście otwieramie z zamykaniem pomyliłem i musiałem przepinać (nie trafiłem za pierwszym razem )
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Czyli w autach po 1996 roku, pod podłokietnikiem jest odbiornik pilota radiowego. Czy istnieje jakiś sposób, aby sprawdzić czy on jest sprawny? Jakiś test? Pytam, bo istnieją testy dla całego układu centralny/alarm ale nie ma wzmianki o odbiorniku pilota.
(Te screeny pochodzą z suplementu do Accorda V `96) Dodam, że o elektryce nie mam pojęcia.
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
po calym dniu walczenia z centralka w bagazniku zdecydowalem sie na podłaczenie w dzwiach kierowcy bezproblemowo dalo sie podlaczyc i wszystko dziala jak nalezy
te same kolory kabli co w drzwiach są przy centralce w bagażniku
No właśnie nie wiem gdzie wygodniej... w bagażniku trzebaby leżeć chyba, a przy drzwiach dostęp bez problemu żadnego. Inaczej jeszcze; znalazłem elektryka, co zna te auta i chce wpiąć się pod maską... Zobaczymy, jestem na etapie umawiania się na konkretny termin.
Nie ukrywam, że wolałbym w bagażniku, bo tam nie ma wilgoci, wiatru, kurzu, itp... Może go przegadam
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
nic nie trzeba leżeć dostęp jest super wystarczy sie nachylić do bagażnika stojąc przy aucie a sterowniki mają opcje otwierania tylnej klapy i zawsze można sobie zrobić otwieranie z pilota a z bagażnika bliżej kablem do siłownika
centralki lubią jak mają sucho nie są wogóle zabezpieczone od wody i płytke szlag trafia od wilgoci.
nie mam podpiętych kierunkowskazów nie trzeba ich podpinać bo przy podpięciu sie jak pokazałem na fotach to i tak mrugają i alarm działa ale bez czujników w podsufitce czyli tak jak przy zamykaniu z kluczyka.
Niestety u mnie nie mrugają bo przy próbach podpięcia gdzieś zrobiłem jakieś zwarcie i spaliłem alarm, działa mi tylko centralny
Dziś podłączyłem centralny TRACKPRO BX30 wpinając sie w bagaju przed oryginalną centralką. Początkowo miało być w drzwiach, co ciekawe po 2h walki wziąłem do ręki miernik i okazało się ze nie było tam prądu. W drzwiach kierowcy biegnie 5 przewodów, grubsze: czarny (masa wg mnie), żółto jakiś (skleroza) i biało-niebieski. Kolejnymi są niebiesko czerwony i niebiesko biały oczywiście wstępnie tez odwrotnie podłączone
Podłączyłem to ostatecznie z bagaju bo tam znajazło sie to życiodajne 12V. Instrukcja określa to fachowo jako sterowanie minusem i impulsem 0.5sek. Drzwi zamykają sie i otwierają zgodnie z oznaczeniami pilota.
Problem a raczej zagadka polega na tym że:
- zamykając drzwi z kluczyka migają kierunki przy otwarciu obojętnie czy kluczem czy z ilota tez
- zamykając pilotem i noskiem od środka nic nie miga przy otwariu tym bardziej
Z tego co wiem to się nie uzbraja.
Czy ten zamek jest na tyle kumaty i wie kiedy jest zamykany od zew a kiedy od wew
Wie ktoś coś więcej w temacie
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Czy ten zamek jest na tyle kumaty i wie kiedy jest zamykany od zew a kiedy od wew
W żadnym z moich aut (i ojca) nigdy nie migały kierunki, gdy zamykało się centralny bolcem od środka... kluczykiem też nigdy nie mruga, za to z pilota mruga zawsze. Tak jest chyba w każdym aucie na ziemi (pomijając Tavrię)
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum