Wysłany: Nie Kwi 20, 2008 02:05 [R25 1.4 00] problemy z odpalaniem i nie tylko
Witam. Dzisiaj byłem u mechanika - problem z odpalaniem.
Powiedział mi że podłaczył pod komputer i stwierdził że do wymiany jest cały komputer.
Główne problemy to
1. Odpalanie - akumulator szybko sie rozładowuje a teraz doszedł problem że mimo iż kręci to nie chce zaskoczyć, jedynie jak wyłacze na kilka sek i zakrece pali od razu.
2. Dławienie - ten problem już trwa i trwa - dławi najcześciej po kolejnym odpaleniu (np wyskoze do sklepu) ale docisne pedał gazu do konca i problem znika, przejade troche, stane na światłach i znowu to samo.
Mam pytanie czy może być to wałsnie wina komputera ? 4 mies temu ten sam mechanik powiedział że komputer jest padnięty ale że jak nie mam większych problemow mam jeździć. Czy po tym czasie komputer mógł bardziej nawalić tak że samochód teraz praktycznie wogóle nie pali(biore go czasami na pych i pali)? Co sprawdzić ? Czy komputer do którego był podłączony samochód może sie mylić ?
Kable i świece były wymieniane jakieś 8 mies temu.
ps. nie znam sie praktycznie na mechanice samochodowej
Ostatnio zmieniony przez dave02 Nie Kwi 20, 2008 08:22, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Nie Kwi 20, 2008 02:05 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 318 Skąd: Nowy Targ
Wysłany: Nie Kwi 20, 2008 03:47
Masz ten problem co ja moje auto juz stoi i stoi u mechanika teraz znalazlo sie u dobrego fachowca elektromechanika i podejzewam ze on to nareszcie zrobi:) kiedy ja wymienilem modul główny to auto jezdzilo 2 dni i problem pojawi lsie spowrotem moze to byc przyczyna sterownika, kompa, immo, albo jakies zwarcie gdzies jest lub tylko modul padł (oby)
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 6 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 97 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Nie Kwi 20, 2008 10:02
Panowie czasami tak bywa że nie tylko czujniki albo komputer się psuje Czasami wystarczy poprzeglądać kabelki i złącza i je wyczyścić lub zaizolować .Swoją droga u mnie tak właśnie było. A wyglądało na niesprawny czujnik PWK tam były poprzecierane kabelki. Czasami silnik pracuje a czasami świruje zależnie od poukładania się ty zepsutych kabelków.Zresztą i tak warto to zrobić chociażby ze względów " humanitarnych" dla swojego rowerka to nie zaszkodzi i nic nie kosztuje.
_________________ 2.0 16V 200 KM Turbo
Pozdrawiam Marek
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 318 Skąd: Nowy Targ
Wysłany: Nie Kwi 20, 2008 11:30
zgadzam się z przedmówcą, niestety nasze roverki sa zaawansowane elektronicznie jak na swój wiek, zawsze trzeba popatrzeć co i jak z kablami i elektronika bo w otoczeniu silnika panuja extremalne warunki czasami nawet dobrze zaizolowane kable moze szlag trafić
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 318 Skąd: Nowy Targ
Wysłany: Nie Kwi 20, 2008 13:20
Z padnietym kompem niesty nie pojezdzisz...:( kup najpierw ta skrzyneczke z przekaznikami i wymien to koszt 40 zł a w Irlandii to nie wiem objawy.. to takie wlasnie jak napisaleś sa to objawy padnietego sterownika albo kompa lub tylko przekaznikow.. oby... jak to powidział mechanik kiedy go spytalem czy moje auto bedzie ejszcze jezdzilo on odp na to "przeciez to tylko auto obiecuje ze nie wyjedzie z tad na lince"
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Przyjaciele potrzebuje pomocy kupilem sobie Rowerka 200 1.8 vvc. Dalem akumulator do ladowania i po ladowaniu kiedy wlozylem i podlaczymel go okazalo sie, ze samochud nie chce zapalic. Slychac jedynie brzeczenie ale rozrosznik nie zaskakuje. Jedynie odpalic sie da na "popych". I znalazl sie kolejny problem jak zamykam drzwi alarmem to przy chowaniu sie gyzikow samochu wydaje takie same dzwieki jak przy probie zaplonu. Prosze bardzo was o szybka pomoc!! Z gory dziekuje!
Witam - no więc byłem u mechanika...stwierdził że prawdopodobnie akumulator jest już do wymiany i to sprawdzimy jako pierwsze. Niby pokazywał 11 V ale było dosyć ciepło a problemy są przy niższej temperaturze dlatego jest możliwe że komputer nie działa odpowiednio. Oprócz tego sprawdzimy filtr paliwa i czujnik położenia wału. Aha i jeszcze jedno - kontrolka srs - u mnie znika po podwójnym przekraceniu kluczyka do pozaycji II.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum