Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1998
hi
tez wymienilem uszczelke pod glowica, tez na nowy typ ale czytam, ze i one tez puszczaja.
poszperalem i na ewentualny nastepny raz zrobie tak.
uszczelka pozadnej firmy starego typu czyli silkonki dookola kanalow +UNIVERSAL BLUE i ma byc.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Sty 17, 2011 19:13, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Cze 17, 2008 17:46 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 27 razy Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 372 Skąd: z gór
Wysłany: Wto Cze 17, 2008 18:40
taaaa.....a swistak siedzi i zawija w te sreberka.....
najciekawszy efekt będzie jak to "szczeliwo" dostanie sie do kanalików popychaczy zaworowych i pompy oleju.....albo zatka filtr oleju....remont silnika gwarantowany....
proponuję poczytać instrukcje serwisowe Elringa,Victora-reinza,Goetze-co piszą i myslą o stosowaniu uszczelniaczy przy montażu uszczelek głowicowych....
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Cze 2008 Posty: 48 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Cze 17, 2008 21:11
w liście referencyjnej jest i Rover....
może to być nie głupie, na tyle co oryginalne silikonowe paski sie utrzymują...
nie ma co przekreślać rozwiązania, o tyle czemu tego silikonowego paska nie mogą robić z tego środka, skoro on taki dobry..
może ktoś ma roverka na wydaniu do testów i poświęci się dla empiryki
hmm jakos nie bardzo to do mnie przemawia, raczej slabo bedzie sie to trzymac gladkiej stalowej uszczelki, oryginalnie polozony silikon jest jakos czesciowo zgrzany
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Pomógł: 54 razy Dołączył: 23 Maj 2008 Posty: 942 Skąd: Zabierzów
Wysłany: Pią Cze 20, 2008 06:13
Z tego co pamiętam Opel używa jakiejś niebieskiej masy uszczelniającej.Ojciec,jak robił z silnikiem 1.6 8v to na głowice przychodzi taka część(nie pamiętam nazwy) w której jest wałek rozrządu i osadza się ją właśnie na tej paście oplowskiej.
W sumie japonce od dawna skladaja silniki na mase uszczelniajaca to czemu nie??
taaaaaa......na uszczelkę głowicy silikon-podaj jakie modele np.,bo ja nie znam żadnego.......
Chodziło pewnie o inne uszczelnienia niż głowica-blok. Np. w mej corollci miska olejowa była uszczelniana specjalną masą (po wymianie miski dałem tylko silikon wysokotemperaturowy).
_________________ Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
Pomógł: 27 razy Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 372 Skąd: z gór
Wysłany: Sob Cze 21, 2008 12:24
wiem ,że różnego rodzaju podzespoły sa skladane na silikonie (miski,pokrywy itp.)ale kolega wspomina o zastosowaniu silikonu pod uszczelkę głowicy-dlatego tak napisałem...
a to niedopuszczalne-silkon pod wpływem bardzo wysokich cisnień i temp.zaczyna "puchnąć" jak pianka montazowa do okien....co to może spowodować chyba nie trzeba mówić......
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum