My mamy H23A3, ale H23A2 powinna pasować.
Podobno gdzieś w okolicach Ronda Wiatraczna jest już magik, który spawa głowice od 623 (kolega Platinum623 chyba to ćwiczył).
Po wymianie głowicy sprawdź BARDZO dokładnie cały układ chłodzenia, bo głowice rzadko pękają tak zupełnie same z siebie - zwykle dochopdzi do tego po lekkim przegrzaniu itp.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Maj 2008 Posty: 111 Skąd: Lublin
Wysłany: Pon Wrz 08, 2008 12:25
w 623 si to normalne, napewno pękła na środki od zaworu do zaworu, miałem to samo ze cztery lata temu pospawali mi i przejechałem okolo 60 000km. i wszystko było dobrze
Ostatnio zmieniony przez wczerniec Pon Wrz 08, 2008 15:16, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pon Wrz 08, 2008 12:29
wczerniec napisał/a:
w 623 si to normalne napewno pękła na środki od zawor do zaworu miałem to ze cztery lata temu spawali mi przejechałem okolo 60 000 i wszystko było dobrze
Na litość boską, ludziska, piszmy troszkę staranniej. Brak interpunkcji i literówki stają się już prawdziwą zmorą na tym forum, że nie wspomnę o trudnościach z odczytaniem, co autor miał na myśli?. A tak niewiele trzeba - kilka sekund więcej poświęconych na napisanie posta.
Udało mi się kupić używaną głowicę za 500 zł od Preludy. Z tego co się dowiedziałem to końcówki symbolu A2 A3 nie mają różnic technicznych. Głowica pękła mimo że bardzo dbałem o układ chłodzenia-byłem świadomy usterek tego silnika. Cóż, wygląda na to że autko po naprawie pójdzie do ludzi. Szkoda, bo przez 4 lata było bezawaryjne. Ale nie będę ryzykował ponownej awarii. I zbyt drogo jak na wartość auta i zbyt czasochłonnie.
[ Dodano: Sob Wrz 20, 2008 21:42 ]
Zmianiłem decyzję. Roverek zostaje...mimo że miałem sporo problemów ze złożeniem( dla tych którzy podejmują się sami zakładania pasków rozrządu)-przed robotą przejrzyjcie dokładnie rave lub lepiej manual od HONDY ACCORD po polsku. Silnik po dokładnym założeniu pasków-mimo że posiadam autko 4 lata chodzi o połowe ciszej-a myślałem że taki już jest od momentu zakupu....Teraz można szklankę z wodą postawić na kapie zaworów-nic się nie wyleje:)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum