Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam
Proszę o radę
Przy wymianie opon okazało się ze mam pękniętą tylną lewą sprężynę,i moje pytanie jest takie czy należy wymieniać obie sprężyny, czy można tylko jedną a jeśli jedną jak sprawdzić-dobrać sprężynę dodam ze to rocznik 99. dalej nową czy używaną?
I czy śruby od kół pasują od BMW.
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Gru 12, 2010 16:20, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 17, 2008 11:23 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Pon Lis 17, 2008 12:43
zawsze wymieniasz obie używane czy nowe , nie ma różnicy , zobacz w inter carsie mają nówki sprężyny , my ostatniu dość dużo ich zakładaliśmy widać że są ok/.
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
Pomógł: 54 razy Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 957 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Pon Lis 17, 2008 19:27
Wtrącę się,bo przerabiałem temat przednich sprężyn w Peugeocie.Miałem cholernie twardego diesla.Zawieszenie zestrojone na zachodnie autostrady.Po kilkudziesięciu kilometrach bolały plecy i to co jest niżej.Wymieniałem sprężyny w serwisie i dowiedziałem się,że fabrycznie są "parowane" pod względem twardości.Były poznaczone różnymi kolorami,np.dwie niebieskie kropki,dwie różowe,albo biała i zielona kropka,itp.Co oznacza konkretny kolor,nie wiem,ale przy zakupie nowych trzeba na to zwrócić uwagę.Na chłopski rozum,jeśli sprężyny na jednej osi mają różną twardość,to autko może się bujać na boki.
Właśnie wczoraj znalazłem oznaczenie na sprężynie pękniętej"" RB różowy i biały kwadrat ""ale pytając w IC mówią ze mają tylko jeden typ i nie wiedzą jaka jest ich twardość,dlatego zalecają wymianę obu sprężyn,aby właśnie nie było bujania.
Co do śrub mam obawy że te z końcówką zabezpieczającą kiedyś nie będą chciały się odkręcić i dlatego postanowiłem zmienić na zwykłe ale w IC są tylko do BMW dlatego pytam czy będą pasowały ale chyba najlepiej sprawdzić to organoleptycznie.
pozdrawiam
Właśnie wczoraj znalazłem oznaczenie na sprężynie pękniętej"" RB różowy i biały kwadrat ""ale pytając w IC mówią ze mają tylko jeden typ i nie wiedzą jaka jest ich twardość,dlatego zalecają wymianę obu sprężyn,aby właśnie nie było bujania.
Co do śrub mam obawy że te z końcówką zabezpieczającą kiedyś nie będą chciały się odkręcić i dlatego postanowiłem zmienić na zwykłe ale w IC są tylko do BMW dlatego pytam czy będą pasowały ale chyba najlepiej sprawdzić to organoleptycznie.
pozdrawiam
na allegro masz za grosze
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
bałaś sie że bedzie jeździł tyłem do przodu jak sama to zrobisz??
Jak ja bym to zrobiła, to mógłby zacząć jeździć nawet bokiem. Naprawy wykonywane przeze mnie ograniczają się do dolewania różnych płynów i częstych telefonów do mechanika. Aaaa i raz naprawiłam taką lampkę, która wypadła z sufitu nad tylną kanapą.
Jestem ciekaw dlaczego film trwa niecałe 5 minut i dlaczego jak wkłada nowa sprężynę to wycieli moment kiedy to mu się udało.
Czyżby nie nadawały się jego słowa podczas tej czynności do emisji... .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum