Pomógł: 55 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 1110 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Lis 13, 2008 14:21
Raz się żyje Skuszę się na takie spryskiwacze, a co tam Koszt niewielki, a ASO Citroena mam niedaleko. BTW, w życiu nie myślałem, że będę miał kiedykolwiek do czynienia z tą marką Jak kupię i założę, to opiszę jak się u mnie sprawują...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lis 13, 2008 14:21 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 297 razy Dołączył: 24 Mar 2007 Posty: 1793
Wysłany: Czw Lis 13, 2008 14:34
ja juz sie dawno skusilem, ale juz ponad tydzien czekam bo w serwisie cytryny nie maja. Potem bede cudowal aby podniesc wysokosc psikania (moze jakas pasujaca pompka o wiekszej mocy)
Witam, mam pytanie bo na allegro piszą np ze pasują również do R200
Bo kurcze moje tak do niczego już rozpylają na szybe ze bym chętnie wymienił żeby mi cala szybę moczyło.
[ Dodano: Pią Lis 14, 2008 12:15 ]
No wyczytałem z angielskiego forum ze tez pasują do modeli RF wiec już dziś sobie je zamówiłem u Peugeota bo było najtaniej.
W Citroenie chcieli 5,20€/stk. a w Peugeota 4,40€/stk. wiec w pon będę miał
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 55 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 1110 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią Lis 14, 2008 16:47
Zdobyłem dziś w cytryniastym ASO spryskiwacze Koszt, tak jak ktoś pisał wcześniej 24,48PLN za parę. Dziś jest zdecydowanie za zimno (grabieją ręce), więc montaż pewnie będzie miał miejsce w weekend. Poniżej wrzucam fotki, jakby ktoś chciał ocenić "na oko" czy będą pasowały.
Okazało się również, że spryskiwacze powinienem dać radę wymienić, bez większych przeróbek. Trójnik, złączki i wężyki zostaną te same. Wrzucę tylko zaworek zwrotny przed trójnikiem.
[ Dodano: Nie Lis 16, 2008 11:01 ]
Właśnie założyłem spryskiwacze. Instalacja banalna - czas: może 15 min. max. Będzie jeszcze drobna poprawka bo spryskiwacze "strzelają" na wysokość połowy (no, nieco ponad) szyby Wyjaśniło się już, że do 400/45/ZS pasują idealnie. Nie siedzą tak mocno jak oryginały, ale nadzwyczaj stabilnie Może w najbliższym czasie Ley założy u siebie do R200, więc będzie pewność czy pasują czy nie. Poniżej zdjęcia z efektów modernizacji
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ale w czasie jazdy przy 70km/h nie jest lepiej Jedynie co w sumie jest ok to ze pryska na cala szerokość szyby wiec wycieraczka bierze cala mokra smugę do góry. nie wiem pojeżdżę tak z tym chwile i może znów wymienię na oryginalny.
A tu parę zdjęć:
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 55 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 1110 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Lis 17, 2008 17:46
No to u mnie pryskają zdecydowanie wyżej. Mam już na to sposób - podkładki Potrzebne będą takie, które podniosą lekko przednią część spryskiwacza. Ostatecznie powinny wystarczyć podkładki o max. grubości 1-2 mm. Zeszlifuję połowę, żeby front był wyżej, a tył niżej. Powinno to poprawić kąt strzału o naście cm. Jak zdobędę podkładki i zamontuję i będzie OK, to opiszę co i jak
Spryskiwacze pryskają zdecydowanie inną mgiełką niż ta z np. Renault Espace. Tam po pierwszym pryśnięciu szyba wygląda, jakby została potraktowana (cała) płynem do mycia okien w atomizerze - robi się na chwilę cała matowa. Szczerze mówiąc spodziewałem się tutaj podobnego efektu. Jest trochę inny, ale i tak jestem zadowolony, bo płyn rozprowadzany jest na całe wycieraczki (na całej ich długości) i dalej na resztę szyby. Tak jak pisałem wcześniej, trzeba nad spryskiwaczami jeszcze trochę popracować Myślę, że efekt końcowy będzie w pełni zadowalający.
Orientuje się ktoś czy w ASO Rovera/Hondy występują oryginalne spryskiwacze typu mgiełka
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Spryskiwacze pryskają zdecydowanie inną mgiełką niż ta z np. Renault Espace. Tam po pierwszym pryśnięciu szyba wygląda, jakby została potraktowana (cała) płynem do mycia okien w atomizerze - robi się na chwilę cała matowa. Szczerze mówiąc spodziewałem się tutaj podobnego efektu. Jest trochę inny
Zauważ, że silniczek w Espace ma moc prawie jak w kosiarce; robi wielkie ciśnienie, a Roverowski tylko wyje, nie robiąc ciśnienia. Ja widzę jak spryskuje szyby Volvo S60 i też robi się matowa cała szyba. Jednak w Roverze po dotknięciu wajhy moczy mi CAŁĄ szybę (bez podkładek) i wygląda to jakby zadziałał właśnie atomizer ale ze słabym cisnieniem, czyli nie mam mgły, a malutkie kropelki (to nawet lepiej, bo jak szyba matowieje, to przez sekundę nic nie widzę w Volviaku). W porównaniu do tego co było (było jakby pies sikał w 4 miejsca na śniegu) to jest rewelacja. Cała szyba zmoczona po dotknięciu wajhy, zanim wycieraczki ruszą. I o to chodziło. A silniczka na mocniejszy nie będę wymieniał
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Pomógł: 297 razy Dołączył: 24 Mar 2007 Posty: 1793
Wysłany: Pon Lis 17, 2008 19:46
Ten spryskiwacz od cytryny raczej daje plaszcz wodny a nie typowa mgielke, choc tez go bede zakladal. Mysle jeszcze nad podniesieniem cisnienia i tu pytanie czy lepiej:
1. Kupic jakas pompke ktora by dawala wieksze cisnienie (jaka pasuje bez przerobek?)
2. Dolozyc (mam sedana) druga orginalna pompke i polaczyc poprzez trojnik (dwie beda dawaly na przednie spryski). W tej wersji jest troszke rzezbienia bo trzeba wyrezac otwor w zbiorniczku.
Nie rozumiem tego czemu u mnie tak słabo to pryska Ta angielskim forum ludzie maja tez w 220 i są zadowolenia i mówią ze normalnie pryska jak trzeba powyżej polowy. Założę jeszcze zawór jedno kierunkowy bo mam możne to coś da.chyba ze wężyki trzeba wymienić.
Popróbuje jeszcze z tym.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 47 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 1080 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Wto Lis 18, 2008 14:07
Właśnie wróciłem z montażu i zarazem demontażu. Jak dla mnie porażka, pryskają poniżej połowy i to na postoju. Nawet nie chcę sprawdzać jak to pryska podczas jazdy z prędkością powiedzmy 100km/h. Jak kupię mocniejszą pompkę która bez przeróbek będzie pasowała zamiast tej to wtedy wymienię, ale to i tak trzeba by pokombinować z kątem spryskiwacza. Na razie odpuszczam.
No ja dziś tez po testowałem sobie od nowa i jednak jak się trochę je na podkładce jak kolega pisał o 1mm do góry podniesie to już pryska jak trzeba. Niestety zamiast podkładki użyłem wykałaczkę ale daje dobry efekt.
Moj cały asortyment podkładek został w Polsce.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 55 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 1110 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Lis 18, 2008 16:50
Remi55, polecam łatki do opon/dętek Ja kroję właśnie rowerowe, bo takie miałem pod ręką. W miarę gruba guma i da się ładnie wycinać...
Efekt docelowy ma być taki jak na zdjęciu tu:
spryskiwacze na aletanio
...nie chcę go tu wrzucać bo jest zdecydowanie za duże...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 297 razy Dołączył: 24 Mar 2007 Posty: 1793
Wysłany: Wto Lis 18, 2008 18:57
aiwer napisał/a:
Właśnie wróciłem z montażu i zarazem demontażu. Jak dla mnie porażka, pryskają poniżej połowy i to na postoju.
Mam tak samo, do laski wrocily stare spryskiwacze. Nowe daja troszeczke ponad wycieraczke i to jeszcze na starej podkladce. Jedyne wyjscie to pompka o dobrym cisnieniu.
Remi55, polecam łatki do opon/dętek Ja kroję właśnie rowerowe, bo takie miałem pod ręką. W miarę gruba guma i da się ładnie wycinać...
Efekt docelowy ma być taki jak na zdjęciu tu:
spryskiwacze na aletanio
...nie chcę go tu wrzucać bo jest zdecydowanie za duże...
hehe.. no tez dobry pomysł. Moim zdaniem z podkładka będzie juz dobrze i pryskało jak ma być. Wiec napisz jak tam efekt końcowy lub jakieś zdjęcia wstaw
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum