Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Maj 2008 Posty: 64 Skąd: podhale
Wysłany: Pią Gru 12, 2008 12:30 [r200] Pytanie o klocki
Witam! Przebuszowałem forum na temat klocków i zdecydowałem się na firme ATE ( http://moto.allegro.pl/it...v_vi_rover.html ) Mechanik mi mówił że klocki są do wymiany, a na starych tarczach jeszcze jedne klocki zedre... on za wymiane weżmie pewno z 50zł jak nie więcej, więc pomyślałem że może sam to zrobie.... Teraz moje pytanie...Czy przełożenie klocków z przodu jest trudne czy raczej z kluczem w ręku i dobrą chęcią sobie poradze? Dodam że mam autko bez ABSu...
SPAMU¦
Wysłany: Pią Gru 12, 2008 12:30 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Czy przełożenie klocków z przodu jest trudne czy raczej z kluczem w ręku i dobrą chęcią sobie poradze?
jeżeli tylko wiesz do czego służą klucze to poradzisz sobie bez problemu
tym bardziej, że na naszej stronie znajdziesz instrukcję wymiany klocków (wraz ze zdjęciami)
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Maj 2008 Posty: 64 Skąd: podhale
Wysłany: Pią Gru 12, 2008 12:44
Wiem że w prawo się zakręca:D I jeszcze jedno pytanie, czym różnią się tarcze wentylowane od całych? Chodzi mi o urzytkowanie! I czy zakładanie tarcz wentylowanych do auta bez absu ma sens? Pytam z ciekawości tylko:p
Wiem że w prawo się zakręca:D I jeszcze jedno pytanie, czym różnią się tarcze wentylowane od całych? Chodzi mi o urzytkowanie! I czy zakładanie tarcz wentylowanych do auta bez absu ma sens? Pytam z ciekawości tylko:p
nawet nie wiem czy mozna zalozyc do takiego auta wentyle
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pią Gru 12, 2008 12:58
Wentylowane są lepiej chłodzone przepływem powietrza, mają kanały pomiędzy powierzchniami styku z klockami. Są przez to grubsze i potrzebny jest do nich większy zacisk.
tarcze całe były chyba od '98 roku(choć mogę się mylić ). Ja miałem tarcze lite a Roverek jest z '99 roku, mam ABS. Teraz po zmianie na komplet ATE już mam wentylowane
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Akurat w R 200 tak były montowane, że ABS był z wentylowanymi (do pewnego momentu). Póxniej było i tak, że był ABS i tarcze niewentylowane a z tyłu bębny. Wiec mozesz spokojnie zostać przy tym typie tarcz co masz. W normalnej eksploatacji podejrzewam, ze nie odczujesz różnicy. A wymiana klocków to prosta sprawa powodzenia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum