Pomógł: 22 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 508 Skąd: Z Google :)
Wysłany: Sro Sty 14, 2009 21:54
do 200 raczej nie... bo ostatnio grzebalem przy wiatraku bo mi nie dzialal.. tzn styki cos nie laczyly i wlasnie to rozbieralem i wiatrak jest za schowkiem
_________________ www.dvhk.eu nowe forum nowe mozliwosci
A w jaki sposób dostać się do tej pompy wody i sprawdzić czy nie ma wycieku?
Są tam jakieś śrubki ale jest też poduszka co trzyma silnik czy jak tam się to nazywa i to chyba będzie przeszkadzało w zdjęciu obudowy rozrządu?
Pomógł: 33 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 371 Skąd: Pszczyna
Wysłany: Sro Sty 21, 2009 13:20
AndrzejekA8 napisał/a:
1. Wyciek płynu chłodniczego.
Wycieka on dosyć szybko, muszę dolewać mniej więcej co 4-5 dni.
Ja tez mialem dosyc spory wyciek plynu, okazalo sie ze mam nieszczelny zawor nagrzewnicy. Znajduje sie on przy samej grodzi silnika. MI ciecz chlodzaca kapala prosto na przekladnie kierownicza. pozdr
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum