Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Pompka sprzęgła - zamiennik od BMW
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Pompka sprzęgła - zamiennik od BMW
Autor Wiadomość
zaloguj 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 142
Skąd: Płock



Wysłany: Czw Kwi 09, 2009 10:54   

Marek była mowa kiedyś o gotowych kitach co miałeś robić z tymi pompkami

jak wygląda temat bo kolega ma taki problem i poszukujemy rozwiązania ?? :wink:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Kwi 09, 2009 10:54   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Kwi 09, 2009 17:49   

Widzisz moj drogi, zadnych kitow nie robie, ani tym bardziej ich nikomu nie wciskam ;) Taki zart przedswiateczny ;)

Nie wiem, do Warszawy macie nie daleko, moge Wam wskazac droge, badz nawet podjechac zeby czlowiek mial pojecie z kim i o czym gada. Zaproponowalbym mu zmiane projektu bo jak czytales pare rzeczy trzeba bylo zmienic.

Jesli chcecie nie ruszac sie z miejsca i miec to gotowe, to wypadaloby jakos mi dostarczyc ten przewod i pompke od BMW a jak go tam zawioze i niech gosc to robi. A potem Wam odesle.

Jednak zastanow sie czy nie lepiej zrobic sposobem kolegi Domelxa bo jak narazie estetycznie i technicznie jest wykonany b. dobrze.

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
cino20 



Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 51
Skąd: Kolno

MG ZT

Wysłany: Pią Kwi 10, 2009 11:48   

a ja juz nie mam sily na moja pompkie. Przy odpowietrzaniu pedal jest na pol twardy. Kiedys mialem wymieniany przewod idacy od pomki do wysprzeglika bo mi sie przetarl, mechanik zalozyl mi drogi podobny do orginalu, zgrzal na szybkozlaczce i przy pompce moze tamtendy mi zasysa powietrze. Pedal raz mi bierze na samym koncu a raz na poczatku. co mi doradzicie moze wymienic ten przewod, ale na jaki i jak to zrobic
 
 
 
arczi220 
Klubowicz





Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 395
Skąd: Radlin



Wysłany: Pią Kwi 10, 2009 14:35   

cino20 napisał/a:
Pedal raz mi bierze na samym koncu a raz na poczatku. co mi doradzicie moze wymienic ten przewod, ale na jaki i jak to zrobic

Napewno wina powietrza nie odpowietrzone ciąg dalszy odpowietrzania
cino20 napisał/a:
zgrzal na szybkozlaczce i przy pompce moze tamtendy mi zasysa powietrze

Może i wina tego łączenia ale żeby sprawdzić to jak kiedyś w 125p oryginał włoski sprawdzałem łączenie że wkładałem do wody i patrzyłem czy powstawaja bańki.musiałbys jakos zanurzyć twoje łączenie przewodu w wodzie i kontrolować czy powietrze nie robi baniek w wodzie.cóż innego pozostaję tak na oko tego nie stwierdzisz :cry:
_________________
--------------------------------------------------------------------
Jest MG TF Xpover gray - srebrna strzała
Jest i Rover75 -złota strzała
 
 
 
cino20 



Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 51
Skąd: Kolno

MG ZT

Wysłany: Pią Kwi 10, 2009 15:14   

artmati napisał/a:
Może i wina tego łączenia ale żeby sprawdzić to jak kiedyś w 125p oryginał włoski sprawdzałem łączenie że wkładałem do wody i patrzyłem czy powstawaja bańki.musiałbys jakos zanurzyć twoje łączenie przewodu w wodzie i kontrolować czy powietrze nie robi baniek w wodzie.cóż innego pozostaję tak na oko tego nie stwierdzisz :cry:

mysle jak by to zrobic ale zanurzenie tego w wodzie nie jest tak proste. a jezeli bym w tych miejscach zakleil poxipolem albo dal wogole inny przewod gomowy i scisnol opaskami. hmmm sam nie wiem.
 
 
 
domel-x 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 505
Skąd: Inowrocław



Wysłany: Sob Kwi 11, 2009 22:15   

Zdrowych wesołych!!! :smile:
czy ktoś z szanownych kolegów wie jakie w przyblizeniu ciśnienie panuje w czasie wysprzęglania w układzie .Pozdrawiam
 
 
arczi220 
Klubowicz





Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 395
Skąd: Radlin



Wysłany: Sob Kwi 11, 2009 23:06   

Przeróbkę podobnie zrobiłem jak kolega jaro01
Tak wygląda cała pompka po przerobieniu ucha,śruby do przykręcenia użyłem imbusowych i też musiałem spiłować brzegi tak jak kolega domel-x
Zbiornikczek przykręciłem do pudła akumulatora,a przewód poprowadziłem tam gdzie idzie linka do otwierania klapy silnika.Pompkę oczywicie przykręciłęm w soim miejscu gdzie ma być ,nie mam fotki bo mam aparat w telefonie bez lampy i nic nie widać na zdjęciach.
W taki sposób zebranych tutaj wiadomości jestem wdzięczny wszystkim którzy sie do tego projektu przyczynili i wymienili się swoimi poglądami,jesteście :ok:
Wesołych i pogodnych Świąt Wielkanocnych życzę :smile:
_________________
--------------------------------------------------------------------
Jest MG TF Xpover gray - srebrna strzała
Jest i Rover75 -złota strzała
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Kwi 13, 2009 19:24   

Hehe :)
Fajnie wykonane ;) Gwint na uchu i blaszka...

Wczesniej sie tego balem, teraz w ogole nie mysle o tym sprzegle... jade i slucham opon ;P
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
arczi220 
Klubowicz





Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 395
Skąd: Radlin



Wysłany: Wto Kwi 14, 2009 23:00   

MaReK napisał/a:
... jade i slucham opon

a ja muzyki :grin:
Musiałem jeszcze raz odpowietrzyć układ i teraz jest OK.
_________________
--------------------------------------------------------------------
Jest MG TF Xpover gray - srebrna strzała
Jest i Rover75 -złota strzała
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Kwi 15, 2009 08:28   

U mnie wkurzajacy jest fakt tego popiskiwania przy wciskaniu sprzegla.
Posmarowalem wszystkie mozliwe zew. elementy smarem do lozysk.
Przez dwa dni byl spokoj, teraz znowu sie ten dziad odzywa ;/
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
jaro01 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Wrz 2005
Posty: 27
Skąd: Nowy Sacz



Wysłany: Sro Kwi 15, 2009 09:36   

MaReK może masz ucho - bo z tego co pamiętam dorabiałeś - za ciasno spasowane i to powoduje że piszczy przy pracy.

Ewentualnie może coś w czasie przerabiania uch w samej pompce zostało uszkodzone.
 
 
arczi220 
Klubowicz





Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 395
Skąd: Radlin



Wysłany: Sro Kwi 15, 2009 10:14   

MaRek Nie wiem czy unikne tego piszczenia (mam nadzeje) ale mam całe ucho nasmarowane smołą i jak narazie nie piszczy :razz:
_________________
--------------------------------------------------------------------
Jest MG TF Xpover gray - srebrna strzała
Jest i Rover75 -złota strzała
 
 
 
Marian_K 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 503
Skąd: Siedlce



Wysłany: Sro Kwi 15, 2009 10:18   

MaReK napisał/a:
U mnie wkurzajacy jest fakt tego popiskiwania przy wciskaniu sprzegla.
Tym to się chłopaki nie przejmujcie - ja mam orginalną pompkę i zaczęła piszczeć po ok miesiącu od zamontowania, więc to nie tylko problem 'zamienników' :)

Pozdrawiam!
_________________
Znalazłeś rozwiązanie problemu - opisz w ostatnim poście.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Kwi 15, 2009 10:30   

Ona na pewno piszczy przy uchu - laczenie pedalu z popychaczem, bo juz tam wkladalem glowe i nasluchiwalem z kazdej mozliwej strony ;) Byc moze jest spasowane na scisk, ale wymiar brany byl z oryginalu ;)

Marian_K a Ty chlopaku nie masz jeszcze zamiennnika ;D ?
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Marian_K 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 503
Skąd: Siedlce



Wysłany: Sro Kwi 15, 2009 10:39   

MaReK napisał/a:
Marian_K a Ty chlopaku nie masz jeszcze zamiennnika ;D ?
Nie mam i nie chcę :) bo:
1. mam oryginał i oczywiście przecieka :) więc będę reklamował, czyli dostanę nowiutki orginał :)
2. uważam że oryginał działa ciężko, więc jak Wy mówicie, że zamiennik chodzi jeszcze ciężej to ja dziękuję.... czasem jak pojeżdżę innym autem i potem wsiadam do swojego, to jestem 'delikatnie' wkurzony na siłę jakiej trzeba użyć, więc nie ma mowy aby coś działało ciężej!!!!
Dodam że mam wymieniony calutki układ wysprzęglania (pompka, wysprzęglik, kompletne sprzęgło, dwumasa) więc teoretycznie mam 'stan fabryczny'.

Jedynym nowym samochodem jaki 'testowałem' i w jakim sprzęgło działa ciężko (ale i tak lżej niż w R75) jest nowa Mazda 6.

Pozdrawiam!
_________________
Znalazłeś rozwiązanie problemu - opisz w ostatnim poście.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Kwi 15, 2009 11:06   

Hmmm... no mnie sprzeglo w R75 oryginalnie chodzilo na pewno lzej niz
u Violli w BSE czy np. w Citroenie C4.

Koledzy zredukowali juz opor chyba do minimum, bo jedna z osob
opisujacych tutaj zmiany twierdzi, ze sprzeglo chodzi jak oryginal.

Ps.
Slyszalem, ze w Anglii u glownego dostawcy zmienila sie kadra
i reklamacje beda troszke lepiej rozaptrywane. Do tej pory jak slyszalem,
trzeba bylo miec dowod wymiany pompki w ASO :)

Ps.2
Marian_K a ile zrobiles KM lub czasu na tej pompce ktora Ci jednak
pociekla?

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Marian_K 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 503
Skąd: Siedlce



Wysłany: Sro Kwi 15, 2009 11:28   

MaReK napisał/a:
Slyszalem, ze w Anglii u glownego dostawcy zmienila sie kadra
i reklamacje beda troszke lepiej rozaptrywane.
Zobaczymy jak to będzie u mnie....
MaReK napisał/a:
Marian_K a ile zrobiles KM lub czasu na tej pompce ktora Ci jednak
pociekla?
Kilometrów to ja generalnie mało robię, a delikatne sączenie zauważyłem już po 1,5-2 miesiącach od wymiany.... masakra normalnie.
Tak więc gdybym wtedy nie kupił oryginału to na bank montowałbym teraz zamiennik :)

Pozdrawiam!
_________________
Znalazłeś rozwiązanie problemu - opisz w ostatnim poście.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Kwi 15, 2009 12:39   

Slusznie, tez bym tak pewnie zrobil.
Ale w perspektywie wydania 1200 zl za oryginal wolalem wydac 400 zl ;D
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Sro Kwi 15, 2009 14:19   

MaReK, u mnie też piszczało jakiś czas, a ptem samo przestało, jak już się powietrzchnia styku dotrze dobrze, to przestanie piszczeć :wink:
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
einslivee 




Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 11
Skąd: Grudziądz



Wysłany: Sro Kwi 15, 2009 20:41   

Rowan ma racje;) moje ucho dorobione pod rozmiar fabryczny mimo wszystko weszlo na wcisk, zaczelo piszczec po okolo 500 km poniewaz przed montazem bylo nasmarowane, pozniej bylo WD-40 ale to na krotki czas pomagalo...w koncu przestalem smarowac i ... sie dotarlo;) teraz jest juz cichutko...zakladam, ze w przypadku plastikowego ucha piszeczenie nie wystapi:)!!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Pompka sprzęgła - zamiennik
maras62 Rover serii 75, MG ZT 6 Czw Sty 07, 2021 14:17
maras62
Brak nowych postów [R75] Zamiennik pompki sprzęgła
endriu50 Rover serii 75, MG ZT 4 Nie Lis 29, 2015 12:07
Balas87
Brak nowych postów [R 75] pompa sprzęgła zamiennik
kamil900 Rover serii 75, MG ZT 7 Pią Maj 25, 2018 17:07
kamil900
Brak nowych postów [R75] Pompka sprzęgła
rafalg Rover serii 75, MG ZT 72 Wto Maj 20, 2008 12:05
matrix215
Brak nowych postów [R75] Pompka sprzęgła
maciasw Rover serii 75, MG ZT 11 Sro Lis 04, 2009 11:32
Boncky



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink