Widzisz moj drogi, zadnych kitow nie robie, ani tym bardziej ich nikomu nie wciskam Taki zart przedswiateczny
Nie wiem, do Warszawy macie nie daleko, moge Wam wskazac droge, badz nawet podjechac zeby czlowiek mial pojecie z kim i o czym gada. Zaproponowalbym mu zmiane projektu bo jak czytales pare rzeczy trzeba bylo zmienic.
Jesli chcecie nie ruszac sie z miejsca i miec to gotowe, to wypadaloby jakos mi dostarczyc ten przewod i pompke od BMW a jak go tam zawioze i niech gosc to robi. A potem Wam odesle.
Jednak zastanow sie czy nie lepiej zrobic sposobem kolegi Domelxa bo jak narazie estetycznie i technicznie jest wykonany b. dobrze.
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
a ja juz nie mam sily na moja pompkie. Przy odpowietrzaniu pedal jest na pol twardy. Kiedys mialem wymieniany przewod idacy od pomki do wysprzeglika bo mi sie przetarl, mechanik zalozyl mi drogi podobny do orginalu, zgrzal na szybkozlaczce i przy pompce moze tamtendy mi zasysa powietrze. Pedal raz mi bierze na samym koncu a raz na poczatku. co mi doradzicie moze wymienic ten przewod, ale na jaki i jak to zrobic
Pedal raz mi bierze na samym koncu a raz na poczatku. co mi doradzicie moze wymienic ten przewod, ale na jaki i jak to zrobic
Napewno wina powietrza nie odpowietrzone ciąg dalszy odpowietrzania
cino20 napisał/a:
zgrzal na szybkozlaczce i przy pompce moze tamtendy mi zasysa powietrze
Może i wina tego łączenia ale żeby sprawdzić to jak kiedyś w 125p oryginał włoski sprawdzałem łączenie że wkładałem do wody i patrzyłem czy powstawaja bańki.musiałbys jakos zanurzyć twoje łączenie przewodu w wodzie i kontrolować czy powietrze nie robi baniek w wodzie.cóż innego pozostaję tak na oko tego nie stwierdzisz
_________________ --------------------------------------------------------------------
Jest MG TF Xpover gray - srebrna strzała
Jest i Rover75 -złota strzała
Może i wina tego łączenia ale żeby sprawdzić to jak kiedyś w 125p oryginał włoski sprawdzałem łączenie że wkładałem do wody i patrzyłem czy powstawaja bańki.musiałbys jakos zanurzyć twoje łączenie przewodu w wodzie i kontrolować czy powietrze nie robi baniek w wodzie.cóż innego pozostaję tak na oko tego nie stwierdzisz
mysle jak by to zrobic ale zanurzenie tego w wodzie nie jest tak proste. a jezeli bym w tych miejscach zakleil poxipolem albo dal wogole inny przewod gomowy i scisnol opaskami. hmmm sam nie wiem.
Przeróbkę podobnie zrobiłem jak kolega jaro01
Tak wygląda cała pompka po przerobieniu ucha,śruby do przykręcenia użyłem imbusowych i też musiałem spiłować brzegi tak jak kolega domel-x
Zbiornikczek przykręciłem do pudła akumulatora,a przewód poprowadziłem tam gdzie idzie linka do otwierania klapy silnika.Pompkę oczywicie przykręciłęm w soim miejscu gdzie ma być ,nie mam fotki bo mam aparat w telefonie bez lampy i nic nie widać na zdjęciach.
W taki sposób zebranych tutaj wiadomości jestem wdzięczny wszystkim którzy sie do tego projektu przyczynili i wymienili się swoimi poglądami,jesteście
Wesołych i pogodnych Świąt Wielkanocnych życzę
_________________ --------------------------------------------------------------------
Jest MG TF Xpover gray - srebrna strzała
Jest i Rover75 -złota strzała
a ja muzyki
Musiałem jeszcze raz odpowietrzyć układ i teraz jest OK.
_________________ --------------------------------------------------------------------
Jest MG TF Xpover gray - srebrna strzała
Jest i Rover75 -złota strzała
U mnie wkurzajacy jest fakt tego popiskiwania przy wciskaniu sprzegla.
Posmarowalem wszystkie mozliwe zew. elementy smarem do lozysk.
Przez dwa dni byl spokoj, teraz znowu sie ten dziad odzywa
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
MaRek Nie wiem czy unikne tego piszczenia (mam nadzeje) ale mam całe ucho nasmarowane smołą i jak narazie nie piszczy
_________________ --------------------------------------------------------------------
Jest MG TF Xpover gray - srebrna strzała
Jest i Rover75 -złota strzała
U mnie wkurzajacy jest fakt tego popiskiwania przy wciskaniu sprzegla.
Tym to się chłopaki nie przejmujcie - ja mam orginalną pompkę i zaczęła piszczeć po ok miesiącu od zamontowania, więc to nie tylko problem 'zamienników'
Pozdrawiam!
_________________ Znalazłeś rozwiązanie problemu - opisz w ostatnim poście.
Ona na pewno piszczy przy uchu - laczenie pedalu z popychaczem, bo juz tam wkladalem glowe i nasluchiwalem z kazdej mozliwej strony Byc moze jest spasowane na scisk, ale wymiar brany byl z oryginalu
Marian_K a Ty chlopaku nie masz jeszcze zamiennnika ?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Marian_K a Ty chlopaku nie masz jeszcze zamiennnika ?
Nie mam i nie chcę bo:
1. mam oryginał i oczywiście przecieka więc będę reklamował, czyli dostanę nowiutki orginał
2. uważam że oryginał działa ciężko, więc jak Wy mówicie, że zamiennik chodzi jeszcze ciężej to ja dziękuję.... czasem jak pojeżdżę innym autem i potem wsiadam do swojego, to jestem 'delikatnie' wkurzony na siłę jakiej trzeba użyć, więc nie ma mowy aby coś działało ciężej!!!!
Dodam że mam wymieniony calutki układ wysprzęglania (pompka, wysprzęglik, kompletne sprzęgło, dwumasa) więc teoretycznie mam 'stan fabryczny'.
Jedynym nowym samochodem jaki 'testowałem' i w jakim sprzęgło działa ciężko (ale i tak lżej niż w R75) jest nowa Mazda 6.
Pozdrawiam!
_________________ Znalazłeś rozwiązanie problemu - opisz w ostatnim poście.
Hmmm... no mnie sprzeglo w R75 oryginalnie chodzilo na pewno lzej niz
u Violli w BSE czy np. w Citroenie C4.
Koledzy zredukowali juz opor chyba do minimum, bo jedna z osob
opisujacych tutaj zmiany twierdzi, ze sprzeglo chodzi jak oryginal.
Ps.
Slyszalem, ze w Anglii u glownego dostawcy zmienila sie kadra
i reklamacje beda troszke lepiej rozaptrywane. Do tej pory jak slyszalem,
trzeba bylo miec dowod wymiany pompki w ASO
Ps.2
Marian_K a ile zrobiles KM lub czasu na tej pompce ktora Ci jednak
pociekla?
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Slyszalem, ze w Anglii u glownego dostawcy zmienila sie kadra
i reklamacje beda troszke lepiej rozaptrywane.
Zobaczymy jak to będzie u mnie....
MaReK napisał/a:
Marian_K a ile zrobiles KM lub czasu na tej pompce ktora Ci jednak
pociekla?
Kilometrów to ja generalnie mało robię, a delikatne sączenie zauważyłem już po 1,5-2 miesiącach od wymiany.... masakra normalnie.
Tak więc gdybym wtedy nie kupił oryginału to na bank montowałbym teraz zamiennik
Pozdrawiam!
_________________ Znalazłeś rozwiązanie problemu - opisz w ostatnim poście.
Rowan ma racje;) moje ucho dorobione pod rozmiar fabryczny mimo wszystko weszlo na wcisk, zaczelo piszczec po okolo 500 km poniewaz przed montazem bylo nasmarowane, pozniej bylo WD-40 ale to na krotki czas pomagalo...w koncu przestalem smarowac i ... sie dotarlo;) teraz jest juz cichutko...zakladam, ze w przypadku plastikowego ucha piszeczenie nie wystapi:)!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum