moze to cos podpowie - zamontowalem ten filterek paliwa ala fiat 126p i co? syf i malaria!!! podpompowalem grucha, odpowietrzylem filtr glowny - troche powietrza zostalo w filterku 126p ale tego sie nie da wypompowac, a paliwo sam piach i pieprz czarny... i korzuch mleka takiego... auto postalo 3h, paliwo sie nie cofnelo ani troche z filterka - i juz pilowalem dluzej.... drugei zapalenie od dotyku. paliwo od poczatku Orlen VERVA...
SPAMU¦
Wysłany: Sob Maj 23, 2009 17:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
nicco_nuwai, - a moze by warto odszlamic bak? i sprawdzic szczelnosc ukadu paliwowego? moze gdzie spo pdrodze od wlewu paliwa do baku dostaja sie nieczystosci i masz taki efekt........
swoja droga wspolczuje bo kupiles strasznie felerny egzemplarz
nicco_nuwai,
swoja droga wspolczuje bo kupiles strasznie felerny egzemplarz
jakos faktycznie felernie trafilem... dzieki za cieple slowa!
W kwesti dodatku do paliwa:
przejechalem okolo 40km od zalania STP Diesel do czyszczenia wtryskiwaczy - zaczal przy przegazowce kopcic jak kotlownia na czarno (wczesniej zero kopcenia w zadnym kolorze) - chyba zaczelo dzialac i rozpuszczac co trzeba i wywalac przez wydech Zobaczymy co dalej - bede raportowal na bierzaco ku potomnosci
Pomógł: 10 razy Dołączył: 26 Mar 2009 Posty: 272 Skąd: Sosnowiec
Wysłany: Pon Maj 25, 2009 19:58
Przeczytałem te wszystkie wasze posty i powiem szczerze, że bardzo wiele ciekawych rzeczy się dowiedziałem Współczuję takiej mordęgi i to chyba bardziej z warsztatem niż Rovkiem Ze swojej strony chciałem dorzucić 3 grosze. U mnie też występowało to przytłumianie silnika na różnych biegach i przy różnych obrotach tak jabym zdejmował nogę z gazu, o czym wspominał jeden wątek. Zaczęło to występować po awarii turbiny a w zasadzie po jej naprawie. Wtedy jeszcze nie wiedziałem że dziurawy jest wąż IC. Już po prowizorycznym zaklejeniu węża te ojawy ustąpiły. Teraz jest nowy i tego też nie ma.
I jeszcze pytanie w kwestii dizli w R25 i R45 w jaki sposób w naszych autach można domowym sposobem sprawdzić błędy komputera? Artykuł na stronie omawia tylko sposób testowania silników SDI.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
- sterownik w lewym gornym rogu komory silnika - byl juz lutowany od strony druku, poprawilismy luty, wyczyscilismy styki - napiecie na swiecach wzroslo o 1v i jest teraz w granicy 11,20v - 11,50v
- sterownik przy akumulatorze - zasniedzialy - rowniez ktos w nim juz cos lutowal wczesniej - wiekszosc punktow przelutowalismy od nowa - wyczyscilismy sniedz.
- pompa bzyczy - ale po zdjeciu jednego z wezykow od wtryskiwacza - podczas bzyczenia nie podaje paliwa na wtryskiwacz - dopiero podczas krecenia sika mocno spienione paliwo z wezyka.
- podczas bzyczenia pompa nie pobiera paliwa z baku (mam filterek ala fiat 126p - po odlaczeniu filterka od obiegu nic nie ubywa - dopiero zaplon wciaga paliwo.
- otwarty dekielek pompy i inspekcja wnetrza pokazaly ze element ruchomy pompy taka wskazowka wychyla sie do polowy zakresu po przekreceniu na zaplon.
a auto zapala dalej jak chce - moze mam zle te sterowniki?
ten od pompy ma symbol "100970 37v" ten od swiec "100900 36v" - w obu wypadkach z 4 przekaznikow w srodku 1 jest nieaktywny.
zdjąć osłonę gumową żarówki światła mijania, zajrzeć (będzie widać w środku od spodu dosć dużą tubę z dwoma przewodami) wyciągnąć tą tubęi w niej jest żarówka W5W
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum