Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200SDI] Gehenny ciag dalszy... | Sa postepy!!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200SDI] Gehenny ciag dalszy... | Sa postepy!!

Prawie wszystko naprawione :)
Autor Wiadomość
nicco_nuwai 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 172
Skąd: Władysławowo



Wysłany: Sob Maj 23, 2009 17:04   

witajcie!

moze to cos podpowie - zamontowalem ten filterek paliwa ala fiat 126p i co? syf i malaria!!! podpompowalem grucha, odpowietrzylem filtr glowny - troche powietrza zostalo w filterku 126p ale tego sie nie da wypompowac, a paliwo sam piach i pieprz czarny... i korzuch mleka takiego... auto postalo 3h, paliwo sie nie cofnelo ani troche z filterka - i juz pilowalem dluzej.... drugei zapalenie od dotyku. paliwo od poczatku Orlen VERVA...
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Maj 23, 2009 17:04   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Sob Maj 23, 2009 20:32   

teresa napisał/a:
2,0tDi

A to mamy takiego w Roverkach :?:
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
teresa 



Dołączyła: 15 Kwi 2009
Posty: 16
Skąd: wieś



Wysłany: Nie Maj 24, 2009 15:44   

praktis, wytłumacz to jak kobiwcie.

[ Dodano: Nie Maj 24, 2009 16:44 ]
praktis, wytłumacz to jak kobiecie.
 
 
praktis 



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 736
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Nie Maj 24, 2009 16:45   

teresa napisał/a:
praktis, wytłumacz to jak kobiwcie.

[ Dodano: Nie Maj 24, 2009 16:44 ]
praktis, wytłumacz to jak kobiecie.


Tłumaczę jak kobiecie:
Oddaj samochód poleconemu mechanikowi.

A możłiwe przyczyny:
- niesprawne świece żarowe
- niesprawny przekaźnik świec żarowych
- niewłaściwy kąt wtrysku
- nieszczelny układ paliwowy
- przestawiony rozrząd

i wiele innych.
_________________
Kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle ...
 
 
paff 



Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 560
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Pon Maj 25, 2009 13:28   

nicco_nuwai, - a moze by warto odszlamic bak? i sprawdzic szczelnosc ukadu paliwowego? moze gdzie spo pdrodze od wlewu paliwa do baku dostaja sie nieczystosci i masz taki efekt........

swoja droga wspolczuje bo kupiles strasznie felerny egzemplarz :(
_________________
820ti Coupe :-) raw power
 
 
nicco_nuwai 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 172
Skąd: Władysławowo



Wysłany: Pon Maj 25, 2009 17:28   

paff napisał/a:
nicco_nuwai,
swoja droga wspolczuje bo kupiles strasznie felerny egzemplarz :(


jakos faktycznie felernie trafilem... dzieki za cieple slowa!


W kwesti dodatku do paliwa:

przejechalem okolo 40km od zalania STP Diesel do czyszczenia wtryskiwaczy - zaczal przy przegazowce kopcic jak kotlownia na czarno (wczesniej zero kopcenia w zadnym kolorze) - chyba zaczelo dzialac i rozpuszczac co trzeba i wywalac przez wydech :) Zobaczymy co dalej :) - bede raportowal na bierzaco ku potomnosci :)

pozdr
 
 
xtek 



Pomógł: 16 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 920
Skąd: Kraków



Wysłany: Pon Maj 25, 2009 17:37   

mozesz tez dolac mixolu 0,5l na caly zbiornik, bedzie taniej. 1l mixolu kosztuje 10zl. Ja dolewam dokladnie taki:

http://www.orlenoil.pl/oferta/motocykle,4,125.html
 
 
Steff 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 272
Skąd: Sosnowiec



Wysłany: Pon Maj 25, 2009 19:58   

Przeczytałem te wszystkie wasze posty i powiem szczerze, że bardzo wiele ciekawych rzeczy się dowiedziałem :ok: Współczuję takiej mordęgi i to chyba bardziej z warsztatem niż Rovkiem :/ Ze swojej strony chciałem dorzucić 3 grosze. U mnie też występowało to przytłumianie silnika na różnych biegach i przy różnych obrotach tak jabym zdejmował nogę z gazu, o czym wspominał jeden wątek. Zaczęło to występować po awarii turbiny a w zasadzie po jej naprawie. Wtedy jeszcze nie wiedziałem że dziurawy jest wąż IC. Już po prowizorycznym zaklejeniu węża te ojawy ustąpiły. Teraz jest nowy i tego też nie ma.
I jeszcze pytanie w kwestii dizli w R25 i R45 w jaki sposób w naszych autach można domowym sposobem sprawdzić błędy komputera? Artykuł na stronie omawia tylko sposób testowania silników SDI.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
nicco_nuwai 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 172
Skąd: Władysławowo



Wysłany: Nie Maj 31, 2009 17:34   

witajcie!

dzis zakasalem rekawy i co stwierdzilem:

- sterownik w lewym gornym rogu komory silnika - byl juz lutowany od strony druku, poprawilismy luty, wyczyscilismy styki - napiecie na swiecach wzroslo o 1v i jest teraz w granicy 11,20v - 11,50v

- sterownik przy akumulatorze - zasniedzialy - rowniez ktos w nim juz cos lutowal wczesniej - wiekszosc punktow przelutowalismy od nowa - wyczyscilismy sniedz.

- pompa bzyczy - ale po zdjeciu jednego z wezykow od wtryskiwacza - podczas bzyczenia nie podaje paliwa na wtryskiwacz - dopiero podczas krecenia sika mocno spienione paliwo z wezyka.

- podczas bzyczenia pompa nie pobiera paliwa z baku (mam filterek ala fiat 126p - po odlaczeniu filterka od obiegu nic nie ubywa - dopiero zaplon wciaga paliwo.

- otwarty dekielek pompy i inspekcja wnetrza pokazaly ze element ruchomy pompy taka wskazowka wychyla sie do polowy zakresu po przekreceniu na zaplon.

a auto zapala dalej jak chce - moze mam zle te sterowniki?

ten od pompy ma symbol "100970 37v" ten od swiec "100900 36v" - w obu wypadkach z 4 przekaznikow w srodku 1 jest nieaktywny.

pozdr
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10927
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Maj 31, 2009 19:18   

nicco_nuwai napisał/a:
dopiero podczas krecenia sika mocno spienione paliwo z wezyka.

sprawdź, czy nie ma gdzieś dziurki w przewodach paliwowych i czy odpowietrzenie filtra jest dobrze dokręcone, bo wygląda, ze gdzieś zasysa powietrze :hm:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
teresa 



Dołączyła: 15 Kwi 2009
Posty: 16
Skąd: wieś



Wysłany: Wto Lip 07, 2009 10:35   

jak wymienić żarówkę świateł pozycyjnych w400-setce z przodu?

[ Dodano: Wto Lip 07, 2009 11:42 ]
w jaki sposób wymienić żarówkę świateł pozycyjnych przednich w R400
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10927
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Lip 07, 2009 15:18   

zdjąć osłonę gumową żarówki światła mijania, zajrzeć (będzie widać w środku od spodu dosć dużą tubę z dwoma przewodami) wyciągnąć tą tubęi w niej jest żarówka W5W :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r214] hgf ciąg dalszy
rdgz Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 10 Wto Lut 05, 2013 08:40
rdgz
Brak nowych postów [R220 Sdi 97'] odpalanie ciag dalszy
a jednak to nie czujnik polozenia walu
sokol8811 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 11 Pon Maj 12, 2008 14:29
Ukasz
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R200Sdi]
bart10001 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Sro Maj 21, 2014 22:18
Raptile
Brak nowych postów [r200sdi] problem z turbiną
mario4133 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Sro Kwi 06, 2011 08:12
Krzysi3k
Brak nowych postów [R200sdi]jak wyjąć dmuchawe
mario4133 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Nie Kwi 03, 2011 16:18
kasjopea



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink