wwekol, po wlaniu litra oleju wczoraj, było przy maksiumum, wlasnie dawno nie sprawdzałem ale mysli ze jesli poziom spadł ponizej minimum po 8 tys od wymiany to jest coś nie tak
_________________ Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
SPAMU¦
Wysłany: Sro Cze 17, 2009 07:09 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
miałem kiedyś Audi B4 które brało około 1 litra oleju na 1000km a w książce pisało że dopuszczalne zużycie oleju to 1,5 litra na 1000km
ale to już tak na marginesie
przeczytaj wyżej co napisałem
szosownik, tak czytałem tylko powiedz mi jeszcze jak to sprawdzić
musisz jechać do warsztatu i taka usługa kosztuje około 80zł
ja też myślałem że w Audi pierścienie poszły a ciśnienie wyszło bardzo dobre i równe na wszystkich cylindrach
przez stare i przegrzane uszczelniacze olej też będzie znacznie uciekał a bo to raz tak miałem
TAK CAŁKIEM POWARZNIE TO JESZCZE OPRÓCZ PIERŚCIENI O USZCZELNIACZE ZAWOROWE.PYTANIE ILE OLEJU UBYWA ,BO JAK PŁYN DOSTAJE SIĘ NA CYLNDER TO TERZ DYMI NABIALO ,NIERUWNA PRACA SILNIKA NA ZIMNYM SILNIKU ?
Silnik na zimnym pracuje normlanie troche ponad tysiac rpm do nagrzania układu na jałowym. Dymi troche na biało ale naprawde trzeba się przyjrzeć żeby to zauważyć.
_________________ Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Maj 2008 Posty: 202 Skąd: Wrocław
Wysłany: Sro Cze 17, 2009 09:05
Mi sie wydaje ze wszytko jest git, auto przecież nie jest nowe swoje latka już ma i silnik nie będzie wiecznie trzymał fabrycznych parametrów moze zamiast pomiarów lepiej dolozyc ta kase do lepszego oleju np Valvoline Max LIfe czy Castrol HIGH MILEAGE takie moje zdanie oczywiście olej cudów nie zrobi ale powinien spaść apetyt na olej
Pozdrawiam
_________________ 1,1 mały ale wariat;-) (2 mandaty za prędkość ;-Di jedna stłuczka (szajse);-)
Ciśnienie na cylindrach wynosi na każdy po 11 bar. No wymiany są swiece i WN które z tego co gosciu mowił odpowiadają za troche nie równą prace silnika. Ale problem z olejem dalej pozostał...
_________________ Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
Orginały kupione przyjdą ktoś wymieni i miejmy nadzieję że będzie spokój. Wymienic na dniach świece, WN i przeczyszcze kopulkę
[ Dodano: Czw Cze 18, 2009 20:08 ] mariusz418, przypomniałem sobie własnie twoje pytanie na temat nie równej pracy na zimnym...chodzi głosniej tak jakby troche diesel na zimnym i rozgrzanym hmm wymielismy dzisiaj z rafałem rtworek świece na nowe NGK
_________________ Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum