Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
czy taka wymiana na model z centralnym dużym wyświetlaczem to wiąże się z jakimiś przeróbkami? bo według mnie to jeszcze tylko przełącznik z którego bedzie można przechodzic po menu. moge taki kupic za 250zł a męczy mnie już u siebie przeskakiwanie w obd aby zobaczyć spalanie. podczas jazdy takie klikanie 19razy a potem jeszcze 5 to jest trochę niebezpieczne. wyczytałem w rave że złącza są tylko dwa i w obydwu takie same.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Gru 09, 2010 15:59, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sro Kwi 04, 2007 13:56 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Sob Kwi 07, 2007 08:54
szczerze mówiąc jeszcze nigdy tego nie robiłem ,ale do odwarznych świat należy, mogę się podjąć tego wyzwania
bo nie wiem czy licznik powyżej 100km da się wprogramować bo np. vw nie da się nić zmienić ale rover to nie gestapo wagen ::)
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
Już dawniej ktoś o to pytał i wtedy przeszukałem: forums.mg-rover.org.
Z informacji tam znalezionych wynikało, że zasadniczo wszystko działa - oprócz licznika przejechanych kilometrów. Wartość ta jest przechowywana również w module LSM (wyłącznik świateł) i po wymianie licznika numer VIN, CLUSTER czy UNIT (nie pamiętam o jaki numer chodzi) nowego licznika i modułu LSM są różnie stąd błędne wskazanie licznika. Niezbędne jest więc podłączenie Testbook-a.
Natknąłem się również na informację, że można wymienić licznik ale tylko na taki, który ma mniejszą ilość przejechanych kilometrów od aktualnie zamontowanego - podobno nie da się skorygować w dół (trochę to dla mnie dziwne - w naszym kraju chyba wszystko jest możliwe ). Nikt nie pisał o wspomnianych 100 tys. km.
Wnioski są dwa:
1. Przeszukaj wspomniane forum i napisz do kogoś kto już temat przerabiał, abyś miał pewność co tak naprawdę trzeba zrobić,
2. Kupuj licznik i z pomocą "PHJOWI" przecierajcie szlak - na pewno znajdą się inni chętni
Temat umilkł,a ja jestem ciekaw czy już zamieniał ktoś licznik na ten z komputerem?
Też bardzo bym chciał dokonać takiej wymiany.Piszcie czy wiadomo już coś więcej na ten temat
[ Dodano: Czw Maj 22, 2008 17:21 ]
Przeczytałem właśnie wątek na temat zamiany zegarów na te z komputerem,czyli trzeba trochę fachowej zabawy przy takiej wymianie.A jak to wygląda jeśli włoży się takie zegary z kompem nowe?Wystarczy tylko podpiąć pod Testbook i zaprogramować?
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Czw Maj 22, 2008 16:45
Licznik z kontrolką świateł przeciwmgielnych przednich poniżej dużego wyświetlacza można podłączyć bez problemu i nic tu nie ma do tego różnica w przebiegu , będzie działał bez problemu i bez programowania Testbookiem , co do tych nowszych liczników z kontrolką bodajże o ile pamiętam z kontrolką fotelika dla dziecka (związane z systemem SRS) to jest problem narazie nia do przeskoczenia wyświetla ERR w miejscu dziennego przebiegu (i niech nikt nie pisze że to różnica w przebiegu bo to nieprawda) właśnie te zegary są tak zabezpieczone że nic nie daje wymiana ani programowanie Epromu.Jeżeli macie okazję kupić zegary z kontrolką j/w świateł przeciwmgielnych przednich to kupujcie do tego tylko przełącznik i będzie OK.
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Tylko pytanie jak to poznać na zdjęciu w ogłoszeniu?Przecież fizycznie,jak patrzymy na licznik,to jest kontrolka fotelika na każdym liczniku
[ Dodano: Sro Cze 11, 2008 00:14 ]
[quote="przemo285"]Licznik z kontrolką świateł przeciwmgielnych przednich poniżej dużego wyświetlacza można podłączyć bez problemu i nic tu nie ma do tego różnica w przebiegu , będzie działał bez problemu i bez programowania Testbookiem quote]
Kupiłem właśnie zegary z kontrolką przednich świateł przeciwmgielnych,zamontowałem i oprócz tego że mam usterkę ESP(bo w aucie nie mam ESP) mam komunikat"Err" w dziennym przebiegu,co ma zrobić,zwrócić je czy coś da się z tym zrobić?Zegary są z lutego 2001 a mój R z marca 2000
[ Dodano: Sro Cze 11, 2008 00:17 ]
[quote="Marian_K"]
Natknąłem się również na informację, że można wymienić licznik ale tylko na taki, który ma mniejszą ilość przejechanych kilometrów od aktualnie zamontowanego - podobno nie da się skorygować w dół[quote]
Mam przejechane 158 tyś,a nowe zegary mają 7,5 tyś
WITAM JESTEM POSIADACZEM OD TYGODNIA TEJ PIEKNEJ MASZYNY I MAM PYTANIE CZY MA KTOS OPIS BEZPIECZNIKÓW BO BRAKUJE MI 3 NIEWIEM CZY COS JEST ODŁACZONE CZ TO PRZY PADEK POZDRAWIAM
WITAM JESTEM POSIADACZEM OD TYGODNIA TEJ PIEKNEJ MASZYNY I MAM PYTANIE CZY MA KTOS OPIS BEZPIECZNIKÓW BO BRAKUJE MI 3 NIEWIEM CZY COS JEST ODŁACZONE CZ TO PRZY PADEK POZDRAWIAM
Tak do wiadomości na przyszłość:
1.Nie piszemy dużymi literami,bo to tak jakbyś do kogoś krzyczał
2.Nie doczepiamy się ze swoim nowym problemem pod czyjś temat,tylko zakładamy nowy temat
Ostatnio zmieniony przez MiReK Nie Cze 21, 2009 19:43, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Nie Kwi 26, 2015 15:54
I moduł LSM oraz licznik muszą pochodzić z tego samego auta. Ale jesli licznik jest z lat 99-01 to zazwyczaj wystarczy sama wymiana licznika, modulu nie trzeba. Ale o tym mozesz głębiej poczytać na forum
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum