Forum Klubu ROVERki.pl :: [r 45] powietrze w kolach
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r 45] powietrze w kolach
Autor Wiadomość
yagher 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 138
Skąd: torun



Wysłany: Pon Lip 06, 2009 06:26   [r 45] powietrze w kolach

Witam,
orientuje sie moze ktos jaki jest optymalny stan powietrza w kolach bo nie moge znajezc nigdzie zadnej tabliczki znamionowej na ktorej bylo by napisane
_________________
pozdro :)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lip 06, 2009 06:26   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Lip 06, 2009 07:00   

2,2
 
 
DrMambo 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Maj 2008
Posty: 102
Skąd: Otwock

Rover 200

Wysłany: Pon Lip 06, 2009 07:04   

ja stosowałem 2,2 na tył a 2,3 na przodzie ale diesel ma cięższy silnik niż pb i teraz pompuje na 2,4 albo nawet 2,5 .. wcześniej te przednie oponki wyglądały jakoś flakowato :P
(185/60/14)
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Lip 06, 2009 07:07   

DrMambo jakie ciśnienie byś mi radził przy kapciach 205x45x16? :wink:
 
 
yagher 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 138
Skąd: torun



Wysłany: Pon Lip 06, 2009 10:16   

a czy jest jakas tabliczka znamionowa ? skad wziales te stany?:) bo jesli bedzie wiecej to wtedy sie zdziera chyba srodek opony z tego co slyszalem .. zle stany powietrza maja wplyw na spalanie samochodu ?
_________________
pozdro :)
 
 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Pon Lip 06, 2009 10:28   

szosownik napisał/a:
DrMambo jakie ciśnienie byś mi radził przy kapciach 205x45x16? :wink:


2.2 :grin:
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Lip 06, 2009 10:38   

BoloSr napisał/a:
2.2

to wiem ale się chciałem o to zapytać DrMambo co on mi zaproponuje :wink:
 
 
fearless
[Usunięty]






Wysłany: Pon Lip 06, 2009 11:09   

szosownik napisał/a:
się chciałem o to zapytać DrMambo co on mi zaproponuje :wink:
To ja Ci proponuję 2.4 przód i 2.4 tył ;)
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Lip 06, 2009 11:37   

fearless napisał/a:
To ja Ci proponuję 2.4 przód i 2.4 tył

nie za dużo bo to już żelaźniak będzie :wink:
 
 
fearless
[Usunięty]






Wysłany: Pon Lip 06, 2009 12:45   

szosownik napisał/a:
fearless napisał/a:
To ja Ci proponuję 2.4 przód i 2.4 tył

nie za dużo bo to już żelaźniak będzie :wink:

E tam, ja na 195/50/15 mam nadmuchane 2.4 przód i 2.4 tył (wcześniej przód 2.2 tył 2.2), jak było mniej, to jakoś tak flaczasto wyglądały oponki. Różnica w twardości jest, ale w/g mnie raczej na plus, jakoś tak lepiej się autko prowadzi.
 
 
marcze83 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 221
Skąd: Piła



Wysłany: Pon Lip 06, 2009 12:53   

fearless napisał/a:
jakoś tak lepiej się autko prowadzi.

zgadzam się z tym ja jeździłem na 2.2 przód i tył, obecnie jeżdżę na 2.4 przód i tył i też odczułem różnicę niby niewielka ale jeździ się fajniej
_________________
denerwować się, to mścić się na własnym zdrowiu, za głupotę innych
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Lip 06, 2009 13:33   

dobiję do 2,4 i zobacze jak to będzie :wink:
 
 
DrMambo 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Maj 2008
Posty: 102
Skąd: Otwock

Rover 200

Wysłany: Pon Lip 06, 2009 13:56   

nie wiem jak w innych oponach ... swoje wyniki podaje bo po prostu testowałem .. po zakupie nowych opon na 2.2 palił mi 6,5-7,5 teraz na 2.4 i 2.5 jakoś lepiej mi się prowadzi i spalanie spadło do 6,0-6,5 .. wydaje mi się, że im cieńsza opona i szersza tym ciśnienie powinno być większe bo musi być bardziej twarda co by na nierównościach np felg nie powyginać itp .. oczywiście to tylko moje domniemania ..
 
 
TomC 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 715
Skąd: Racibórz

Rover 400

Wysłany: Pon Lip 06, 2009 14:06   

DrMambo napisał/a:
wydaje mi się, że im cieńsza opona i szersza tym ciśnienie powinno być większe

Nie bardzo rozumiem o co chodzi :mrgreen: :razz:
_________________
-Nigdy nie rozmawiaj z idiotą.
Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.-
 
 
 
Szymon 




Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 306
Skąd: Katowice

Rover 200

Wysłany: Pon Lip 06, 2009 14:35   

TomC napisał/a:
DrMambo napisał/a:
wydaje mi się, że im cieńsza opona i szersza tym ciśnienie powinno być większe

Nie bardzo rozumiem o co chodzi :mrgreen: :razz:

pewnie o profil i szerokość ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
staf 




Pomógł: 241 razy
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 1762
Skąd: Ludwikowo/k.Płocka

Rover 75

Wysłany: Pon Lip 06, 2009 14:43   

Ja przetestowałem cisnie nie 2.2 we wszystkich kołach. Jednak wydaje mi się że najlepiej jak z przodu jest troszke mniej. Tak teraz mam i jestem zadowolony.
_________________
www.w-mp3.pl
Nie trąb, robię co mogę :papieros:
 
 
 
DANTE79R 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 614
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Pon Lip 06, 2009 20:42   

ja ma 2,2 wszędzie i jest git, opony mam w rozmiarze 195/55R15. Rozmiar 205/45R16 miałem w coupe oraz 216Si i tam tez biłem po 2,2 i było super :)
_________________
Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover :) Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy ;)
 
 
 
reed 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Kwi 2003
Posty: 172
Skąd: Łódź

Rover 75

Wysłany: Pon Lip 06, 2009 20:49   

Tabliczka znamionowa z informacją jakie ciśnienie ma być w kołach powinna być na drzwiczkach wlewu paliwa.
_________________
Adam
 
 
 
magneto 




Pomógł: 80 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 1047
Skąd: Nakło Śląskie



Wysłany: Pon Lip 06, 2009 21:55   

reed napisał/a:
Tabliczka znamionowa z informacją jakie ciśnienie ma być w kołach powinna być na drzwiczkach wlewu paliwa.

powinna być ale u mnie jej tam nie ma ale wg instrukcji obslugi jest tak:
dla silników 1.4, 1.6, 1.8
185/65/14 przód i tył 1.9 bar
195/55/15 przód i tył 2,1 bar
dla silnika 2,0 benzyna
185/65/14 przód i tył 2,1 bar
195/55/15 przód 2,2 tył 2,1 bar
205/45/16 przód 2,3 tył 2,1 bar
dla silnika 2,0 diesel
185/65/14 przód i tył 2,1 bar
195/55/15 przód 2,2 tył 2,1 bar
 
 
 
yagher 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 138
Skąd: torun



Wysłany: Wto Lip 07, 2009 06:34   

dzieki :)

[ Dodano: Wto Lip 07, 2009 07:36 ]
prawde mowiac tez nie mam tabliczki przy wlewie paliwa a ta ktora jest przy dwiach nie posiada informacji na teamt stanu cisnienia
_________________
pozdro :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45 iDT '02] Szybkie pytanko o cisnienie w kolach
PopaY Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Czw Kwi 08, 2010 15:49
PopaY
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [Problemy Nawiew powietrze]
DexterCorp Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sob Mar 08, 2014 20:51
szoso
Brak nowych postów [R45] zimne powietrze w kabinie i przegrzewanie
Pawel11r Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Czw Lut 11, 2010 23:02
Robert_
Brak nowych postów [420D/97] Powietrze w filtrze paliwa
Kistek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pią Sie 14, 2009 21:41
Kistek
Brak nowych postów [420 SDI '99] Zimne powietrze do filtra - lepsze osiągi?
hwafel Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Pią Lut 05, 2010 11:17
leszczu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink