Forum Klubu ROVERki.pl :: All [R600] Kolektor 4-2-1 Honda Accord CC7 do F20Z1
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
All [R600] Kolektor 4-2-1 Honda Accord CC7 do F20Z1
Autor Wiadomość
zuber84cool 




Pomógł: 64 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 899
Skąd: Zewsząd

Rover 600

  Wysłany: Sro Lip 29, 2009 13:07   All [R600] Kolektor 4-2-1 Honda Accord CC7 do F20Z1

Witam jak w temacie ma ktoś z was taki kolektor w swoich R600 z silnikiem F20Z1 jak się sprawuje,są jakieś efekty? jak wygląda montaż(poglądowo)? Jestem zainteresowany takim kolektorem mam źródło że można sprowadzić z USA koszt 650zł wraz z przesyłką warunkiem jest zaliczka 150zł a to link do strony Dispol oraz strona na allegro Dispol cars

_________________
JDM OPTION | Cultstyle.pl
Ostatnio zmieniony przez zuber84cool Pią Sie 07, 2009 21:13, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lip 29, 2009 13:07   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
olekorson 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 47
Skąd: Szprotawa

Rover 600

Wysłany: Sob Sie 01, 2009 22:35   

mam takie coś zamontowane, a czy coś daje to nie wiem bo nie sprawdzałem zmienił się dźwięk troszkę.
 
 
 
zuber84cool 




Pomógł: 64 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 899
Skąd: Zewsząd

Rover 600

Wysłany: Nie Sie 02, 2009 08:42   

A zamontowałeś sam kolektor czy coś jeszcze? i czy kolektor pasował czy musiałeś coś przerabiać czy dopasować? :?:
_________________
JDM OPTION | Cultstyle.pl
 
 
 
olekorson 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 47
Skąd: Szprotawa

Rover 600

Wysłany: Nie Sie 02, 2009 23:27   

kolektor pasował bez problemu i był to od silnika f22 jak będziesz miał kupować to kupuj z łącznikiem elastycznym i zwróć uwagę aby był w lini prostej to reszty kolektora bo jeśli będzie krzywo wspawany to będzie ci się zrywał

[ Dodano: Pon Sie 03, 2009 00:28 ]
dokładnie taki jak masz na zdjeciu
 
 
 
zuber84cool 




Pomógł: 64 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 899
Skąd: Zewsząd

Rover 600

Wysłany: Pon Sie 03, 2009 02:10   

olekorson, dzięki wielkie kamień z serca że mnie uświadomiłeś że z montażem nie ma problemu masz u mnie :piwko: a tak ogólnie to zależało mi na tym aby się zorientować co i jak,jak się sprawuje i czy pasuje a czy zamówię taki kolektor? raczej tak bynajmniej nie w najbliższym czasie bo póki co są inne wydatki ale i tak montaż takiego kolektorka to już coś i nie ma porównania co do zabawy ze stożkami czy tłumikami bo samo to bez 4-2-1 nie jest warte zachodu :wink:

Pozdrawiam
_________________
JDM OPTION | Cultstyle.pl
 
 
 
olekorson 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 47
Skąd: Szprotawa

Rover 600

Wysłany: Sro Sie 05, 2009 17:51   

Proszę bardzo ciesze się, ze byłem pomocny jak będę miał trochę czasu to zrobię zdjęcia i wyśle Ci teraz jeszcze będę kupował bandaż termoizolacyjny żeby go całego owinąć i tez zrobię zdjęcia jak to wygląda i odrazu je tu zamieszczę :) . W tej chwili przymierzam się do zmiany hamulców na większe jak mi się uda to tez zdam relacje na forum, a kiedyś może swap silnika na h22 JDM 200KM :)
 
 
 
zuber84cool 




Pomógł: 64 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 899
Skąd: Zewsząd

Rover 600

Wysłany: Sro Sie 05, 2009 18:26   

olekorson, naprawdę byłoby super jakbyś wysłał/zapodał te fotki jak to u ciebie wygląda,mamy te same silniki więc jestem ciekawy a co do h22 to coś V-Tec Power! normalnie miód malina popraw mnie jeśli się mylę ale tam jest chyba 212KM
_________________
JDM OPTION | Cultstyle.pl
 
 
 
olekorson 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 47
Skąd: Szprotawa

Rover 600

Wysłany: Sro Sie 05, 2009 23:11   

Tak masz racje, tylko ze to musi być JDM, jak coś to będę ściągał z Japonii bo tam kompletny swap kosztuje do 4000 zł łącznie z wysyłką, a co do zdjęć to wyślę jak zrobię porządek z silnikiem bo ostatnio zepsuł mi się korek od chłodnicy i obstrzygało mi silnik i nie wygląda to zbyt ładnie, ale już wszystko jest szykowane czekam tylko na części, i jak zrobię to wyślę fotki :)
 
 
 
zuber84cool 




Pomógł: 64 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 899
Skąd: Zewsząd

Rover 600

Wysłany: Wto Wrz 15, 2009 16:43   

olekorson, i jak tam prace? złożyłeś wszystko już do kupy,jak to wygląda? :razz:
_________________
JDM OPTION | Cultstyle.pl
 
 
 
olekorson 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 47
Skąd: Szprotawa

Rover 600

Wysłany: Wto Wrz 15, 2009 22:36   

wczoraj właśnie przyszedł mi bandaż do owinięcia i kolektor ssący od h23 bo kolejny projekt jest w zanadrzu hamulce zrobione jeszcze tylko malowanie ich, z kolektorem będzie trochę zabawy bo muszę go wykręcić jutro pomyje wezmę bo są białe od płynu chłodzącego i podeślę ci zdjęcia zamontowanego kolektora
 
 
 
zuber84cool 




Pomógł: 64 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 899
Skąd: Zewsząd

Rover 600

Wysłany: Sro Wrz 16, 2009 08:02   

dobrze byłoby jakbyś fotki podpiął pod ten temat żeby też inni zainteresowani widzieli jak to wygląda i jaki jest efekt całego zabiegu :wink:

Pozdro
_________________
JDM OPTION | Cultstyle.pl
 
 
 
olekorson 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 47
Skąd: Szprotawa

Rover 600

Wysłany: Czw Wrz 17, 2009 21:51   

Tak oto wygląda w tej chwili kolektor


Będę chciał go owinąć czymś takim


Jak będę owijał to będę robił fotki jak wygląda wymontowany i owinięty kolektor
 
 
 
zuber84cool 




Pomógł: 64 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 899
Skąd: Zewsząd

Rover 600

Wysłany: Czw Wrz 17, 2009 22:16   

No zajebiaszcie na to czekaliśmy :razz: a sonde lambda gdzie dałeś? bo na "baranie" jest odczyt tylko z jednego cylindra i sonda może źle dobierać mieszankę a i jest jakiś przyrost po montażu 4-2-1?
_________________
JDM OPTION | Cultstyle.pl
 
 
 
olekorson 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 47
Skąd: Szprotawa

Rover 600

Wysłany: Pią Wrz 18, 2009 07:16   

Sonda lambda jest na samym końcu kolektora w miejscu jak już 2 rury łączą się w jedna, trochę trzeba przedłużyć kable ale to nie problem, problem jest z wykręceniem starej sondy ja na przykład nie moglem odkręcić to nacinałem stary kolektor fleksem zęby wyciągnąć sondę i się udało tylko pomału trzeba nacinać zęby nie naruszyć gwintu sondy
 
 
 
Polonez_2004 




Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 3
Skąd: KOCK

Rover 600

  Wysłany: Nie Sty 03, 2010 21:55   Czy bedzie pasował?

Witam!
Mam takie pytanie czy taki kolektor też będzie pasował do tego silnika F20Z1 :
Sportowy kolektor Accord
 
 
zuber84cool 




Pomógł: 64 razy
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 899
Skąd: Zewsząd

Rover 600

Wysłany: Nie Sty 03, 2010 22:10   

Tak,to jest ten kolektor :wink: ,będzie pasować
_________________
JDM OPTION | Cultstyle.pl
 
 
 
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Nie Mar 14, 2010 20:24   

olekorson,

Czy rozmiar rury wydechowej za łącznikiem elastycznym f20 jest mniejszy od f22 czy taki sam ?

To też wymieniałeś?

Cięzko znalexc kolektor od f22 więc chyba zadowole się h23

Czy h23 ma większe kanały od f22?
_________________
http://www.fundacja-smolenia.org/
 
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Czw Mar 18, 2010 08:52   

zuber84cool napisał/a:
a co do h22 to coś V-Tec Power! normalnie miód malina popraw mnie jeśli się mylę ale tam jest chyba 212KM


Seria 200 PS

90 % Hamowanych trzyma na poziomie 186-192 PS

Jak dajecie kolektor to zróbcie resztę układu wydechowego bo tak to trochę bez sensu.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Pon Mar 22, 2010 21:41   

kolin napisał/a:
Jak dajecie kolektor to zróbcie resztę układu wydechowego bo tak to trochę bez sensu.


mylisz się bo

http://grabowski.com.pl/uklady_wydechowe.htm

kolin napisał/a:
Seria 200 PS


i tu tez bo h22 mają od 185 do 220 KM

http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_H_engine

W opisie masz bardzo ciekawy silniczek H, jexdzisz czyms takim?
_________________
http://www.fundacja-smolenia.org/
 
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Wto Mar 23, 2010 15:28   

KRYS, Sam kolektor ci da ale więcej można się spodziewać po całym układzie.

VTI 220 PS to taki wynalazek jak B16 170 PS które jest ciężko osiągalne


Co do mojegto B18C6 to tak posiadam taki motor w Civicu 6 gen. Auto zabawka na tory, do latania po mieście. Takie oczko w głowie :wink:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZR] KOLEKTOR
sic_corey Tuning mechaniczny 14 Pią Lut 25, 2011 14:25
Gość
Brak nowych postów Kolektor ssący
Markzo Tuning mechaniczny 6 Sob Kwi 24, 2010 08:35
Markzo
Brak nowych postów Kolektor dolotowy VVC
Heju Tuning mechaniczny 21 Pon Paź 12, 2009 15:39
PopeY
Brak nowych postów [MG ZR] Kolektor ssący + przepustnica
sic_corey Tuning mechaniczny 0 Pon Cze 21, 2010 02:08
sic_corey
Brak nowych postów Głowica i kolektor wydechowy??????????
Alpine Tuning mechaniczny 3 Nie Lis 18, 2007 23:48
Alpine



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink