Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420 SDI] Dokładanie wyposażenia
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R420 SDI] Dokładanie wyposażenia
Autor Wiadomość
Wazzabii 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 176
Skąd: Piła/Poznań



Wysłany: Nie Lip 26, 2009 16:14   [R420 SDI] Dokładanie wyposażenia

Witam,

otóż aktualnie przebywam w Anglii i mam na złomie znalazłem około 8 roverów serii 400 i zastanawiam się nad wyciągnięciem co nieco z nich w celu zabezpieczenia się na przyszłość.
Potrzebuje odpowiedzi na kilka pytań, mianowicie:

1. ile szacunkowo wyniósłby koszt montażu szyberdachu? u mnie go brak a na miejscu mam do wyboru 4. Rozumiem, że wiąże się to z cięciem dachu i zmiana podsufitki. Chodzi o to czy jest to droga zabawa i czy jest w ogóle opłacalna, bo koszt szyberdachu jest tutaj śmieszny (gość liczy od cześci po 1funta, większych trochę więcej). Rozumiem, że szyberdach jest elektryczny? jak z jego sterowaniem? tj. gdzie się znajdują przyciski i czy dużo trzeba rozbierać żeby go podpiąć ?

2. ile kosztuje malowanie spojlera tylnego? na razie znalazłem tylko w innym kolorze, stan wizualny bardzo dobry bez głębokich rys. Jaki jest sposób jego montażu? na śruby? czy klej?

3. W których wersjach silnikowych występował tempomat? i czy łatwo zamontować cały układ ? Z ilu elementów się składa

4. Z jakimi czynnościami wiąże się wymiana tapicerki? mam welurową i chętnie ją zamienię na skórzaną. Tylko jak wiadomo fotel kierowcy z europejczyka ma 2 pokrętła a odpowiadający mu fotel pasażera w angliku ma tylko jedno. Czy jest możliwość zdemontowania samych obić? a jeśli nie to jak wymontować fotele? Samochody są poustawiane w stosach po 2 jeden na drugim i trudno dostać się od spodu, jeśli jest taka potrzeba.

5. Jak sprawa wygląda z instalacją 3 ciej lampy stopu? rozumiem, że wystarczy się podpiąć się pod wiązkę? Jak lampa mocowana jest do szyby? klej? uchwyty?

6. Sterowanie radiem z kierownicy? łatwo to wyciągnąć ?

7. Jakie części byście radzili jeszcze wykręcić które często padają w tej wersji silnikowej?
rozrusznik już wymieniłem, oraz napinacz paska alternatora.
zastanawiam się nad wyciągnięciem przepływomierzy. Jakieś inne elementy? Pytam bo chce się zabezpieczyć na przyszłość jak jest tania możliwość.


8. Jak mocowane jest koło zapasowe w bagażniku? mianowicie znalazłem taką śrubę z dużym plastikowym łbem ale jest jakby za krótka. Problem dotyczy wersji hatchback. Koło leży stroną zewnętrzną w dół.


byłbym wdzięczny za odpowiedzi, wiem że niektóre pytania są poniekąd śmieszne...

pozdrawiam
Wazzabii
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lip 26, 2009 16:14   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2125
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Nie Lip 26, 2009 16:28   

1. Mi osobiscie by sie nie chcialo bawic w szyberdach. Za duzo modzenia, nie daj boze zle wytniesz dach, dojdzie szpachlowanie malowanie koszt po mojemu nie warty swieczki.
Najwyzej kup ten mechanizm za funta, pozniej sprzedaj w polsce za powiedzmy 50zl. Mysle, ze sie oplaci

2. spoiler nie wiem czy na sruby czy klej jest niemniej jednak koszt malowania to okolo 300zl u lakiernika lub ok 80zl we wlasnym zakresie (20 podklad, 40 kolor baza, 20 klar) ewentualnie jezeli spoiler ma kilka rys dziur itp to jeszcze za 10 zl kupisz szpachel do plastikow i ladnie wyrownasz powierzchnie spoilera;) PS po mojemu spoiler do R400 hatchback nie pasuje jak diabli, do hondy civic 5d owszem ale do R nieeeee;)

4. Wymiana siedzen to raptem kilka srub, do tego jezeli chcesz regulacje w fotelu kireowcy to nie ma problemu, szyny i regulacje zostawiasz stara, wymieniasz obicie. tapicerka boczkow to rowniez prosta sprawa, kilka srubek, troche kleju i tyle;)

5. podstawowa wiedza z zakresu elektryki, lutownica, tasma izolka i lampa na klej i heja;)

7. Klamki jak mozesz to kup, zewnetrzne, wewnetrzne. Jezeli nie masz halogenow to tez bym wzial, przerobka nie duza a dodatkowe swiatlo sie przyda poza tym halogeny w R400 dodaja mu uroku:)

8. Ja mam metalowa srube


Na pytania ktore nie odpisalem albo nie wiem albo nie mam pojecia co powiedziec, pozdrawiam
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Nie Lip 26, 2009 17:03   

faecd napisał/a:
1. Mi osobiscie by sie nie chcialo bawic w szyberdach. Za duzo modzenia, nie daj boze zle wytniesz dach, dojdzie szpachlowanie malowanie koszt po mojemu nie warty swieczki.
Najwyzej kup ten mechanizm za funta, pozniej sprzedaj w polsce za powiedzmy 50zl. Mysle, ze sie oplaci

dokładnie
wolałbym dołożyć sobie klimę niż walczyć z dokładaniem szybra
faecd napisał/a:
8. Ja mam metalowa srube

a ja mam z tym plastikowym łbem
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10919
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Lip 26, 2009 22:24   

Wazzabii napisał/a:
3. W których wersjach silnikowych występował tempomat? i czy łatwo zamontować cały układ ? Z ilu elementów się składa

występował tylko z silnikiem 2,0T, chyba, ze ktoś sobie dokładał.
fabryczne to pewnie zmieniona, albo dodatkowa przepustnica i sterowanie...
Wazzabii napisał/a:
5. Jak sprawa wygląda z instalacją 3 ciej lampy stopu?

podpinasz plus do przewodu światła stop w prawej lampie, a masę gdzieś blisko lampy do klapy :cool:
Cytat:
6. Sterowanie radiem z kierownicy? łatwo to wyciągnąć ?

wystarczy wyciągnąć "dżojstik" i wiązkę, ale zadziała tylko z fabrycznym radiem :/
Wazzabii napisał/a:
Jakieś inne elementy?

w polsce ramki halogenów jak i zaślepki są absurdalnie drogie, więc jak masz możliwość to pewnie paru klubowiczów by było wdzięcznych ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Nie Lip 26, 2009 23:22   

No jakbyś jeszcze znalazł ładne ramki do halogenów w kolorze srebrnym do R25 to byłbym bardzo wdzięczny ;)
Poza tym koledzy dobrze piszą, nie ma sensu robić szyberdachu.
Jeśli myślimy o tym samym spoilerze to bierz go :) fajny jest.
 
 
Wazzabii 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 176
Skąd: Piła/Poznań



Wysłany: Wto Lip 28, 2009 23:26   

Klimę mam, fakt, że dokładaną (DIAVIA). Mam niestety tylko jeden wentylator na chłodnicy przez co w lato w korku zaczął strasznie wyć. Zastanawiałem się czy można dołożyć drugi, tylko jak go podłączyć bo nie wiem czy podpiąć go pod pierwszy, bo rozumiem, że drugi wentylator dedykowany dla klimy załącza się na pierwszy bieg po włączeniu klimy? Tak chociaż jest w Renault mojego ojca


a próbował ktoś wsadzić tapicerke z R 45? chodzi mi o skórę + podgrzewanie przednich foteli
Porównując wnętrza wydaje się ze będzie pasowało, ale czy czasem ułożenie szyn nie jest inne ?

Jak sprawa wygląda z podgrzewaniem? zauważyłem dodatkowe przyciski między przyciskiem klimy i zamykania obiegu. Rozumiem, że to od poszczególnych foteli.
Pytanie brzmi, co razem z fotelami bym musiał wymontować ? Przekaźniki? jak tak to gdzie są? ktoś może orientuje się gdzie fotele są podpięte ?


postaram się powyciągać te ramki od halogenów i zaślepki. ktos potrzebuje też może antenę? bo ja swoją złamałem w zimę...
 
 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2125
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Nie Sie 02, 2009 18:46   

Krzysi3k5, nie wiem jak w R25 ale w R400 sa czarne ramki halogenow, do tego 3 puchy sprayow i mam srebrne:) moge Ci pomalowac albo poinstruowac co i jak by bylo ladnie:)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pon Sie 03, 2009 10:49   

Malowałem sam, ale lekko inny odcień jest :P
Są pod kolor ramki :)
Szczególnie od MG ZR :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r420] dokładanie klimatyzacji oraz zawieszenie
Pimpa Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Sob Cze 11, 2011 11:56
driftdreamer
Brak nowych postów [R420 SDi 98r.] Podobieństwo wyposażenia serii 400 i 45
DEBEC Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 13 Sob Cze 13, 2015 19:45
daniel488
Brak nowych postów [R400] Klasa wyposażenia.
Co to oznacza??
fearless Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Sob Sty 03, 2009 12:44
Gość
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R45] Rodzaje klas wyposażenia
lalusx Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pią Sie 08, 2014 19:15
Ciufa
Brak nowych postów [R420 LPG] Szukam dobrego serwisu do R420 pod Warszawą
orzechvip Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Wto Maj 05, 2009 15:36
Raptile



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink