Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 42 Skąd: Wrocław
Wysłany: Wto Maj 13, 2008 14:07
nr mam tylko ten.
Artur
tel. 501 734 447
stacjonarnego nie znam i chyba nie mają,
jeśli chodzi o instalację to chyba mam 50/50.
Pewne rzeczy są BRC a pewne ESGI ale jak mi powiedział zakładał tylko i wyłącznie BRC do podobnych silników i nie zawsze wszystko grało jak zmienił jakiś tam element na ESGI to byłą gitara.
Ja z tego co mam jestem zadowolony i to mi wystarczy a nie ważne dla mnie czy tam jest to BRC czy ESKI czy jeszcze coś innego, mam wsiąść odpalić i w droge
[ Dodano: Wto Maj 13, 2008 14:11 ]
Cytat:
Myślę, że chodzi o ten zakład. Możesz próbować na nr stacjonarny.
A powiedz mi czy odczuwasz różnice w dynamice auta na gazie? Bo też mam gaz BRC, nie mam pojęcia jaki itd bo się na tym nie znam, kupiłem auto i już był, ale wydaję mi się że albo już coś się tam zasyfiło albo jest źle wyregulowany ponieważ:
benzyna 8s - 100km/h
gaz 11,5s - 100km/h
różnica jak widać znacząca i odczuwalna beż stopera
No to muszę jechać gdzieś wyregulować, bo na benzynie nie da się też poszaleć, dławi się momentami, filtr paliwa zajechany albo pompa, tylko chwilowo brak kasy na mechaników
Ja byłem niedawno ustawić gazik, powymieniali mi filtry, wyregulowali wtryski, gość podkręcił mi gaz, mówił że tak o 10% na razie, że mam zobaczyć ile będzie palił. Wczoraj mi wyszło 11l/100km także muszę jechać i niech ustawią tak żeby zapierdzielał jak na benzynce
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 42 Skąd: Wrocław
Wysłany: Nie Cze 01, 2008 18:38
Cytat:
Ja byłem niedawno ustawić gazik, powymieniali mi filtry, wyregulowali wtryski, gość podkręcił mi gaz, mówił że tak o 10% na razie, że mam zobaczyć ile będzie palił. Wczoraj mi wyszło 11l/100km także muszę jechać i niech ustawią tak żeby zapierdzielał jak na benzynce
w tych sprawach "ustawień" spalania byłbym bardzo ostrożny na Twoim miejscu,
to że auto jest na gaz to oznacza że już dokonano jakiś przeróbek, i dla silnika nie jets to naturalna sprawa jak jazda na ropie czy benzynie.
Jak ma spalić 11 to nie spali, jak ma spalić 15 to niech spali, znajomy coprawda w innej marce samochodu też próbował kombinowac i odbiło mu się to nieźle po kieszeni, nie wiem dokładnie co ale musial sporo wydac na naprawę silnika, a chciał jeździć jeszcze taniej i ustawiał coś tam odnośnie spalania. Z tego co mówił.. palił mu 8-9litrów gazu silnik 2.0
Jak ma spalić 11 to nie spali, jak ma spalić 15 to niech spali, znajomy coprawda w innej marce samochodu też próbował kombinowac i odbiło mu się to nieźle po kieszeni, nie wiem dokładnie co ale musial sporo wydac na naprawę silnika, a chciał jeździć jeszcze taniej i ustawiał coś tam odnośnie spalania. Z tego co mówił.. palił mu 8-9litrów gazu silnik 2.0
Prawdopodobnie zubożenie mieszanki, wyższa temperatura spalania i wypalanie zaworów...
To dlatego są ludzie, którzy twierdzą, że "gaz niszczy silniki" - to nie gaz, tylko niedouczeni fachowcy lub oszczędzanie "na siłę".
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
No i ja wychodzę z tego samego założenia, że gazu może łyknąć mi nawet te 15litrów, ale ma jeździć tak jak na benzynie... a jeszcze nie jeździ bo czuć muła trochę.
Witam!
Skorzystałem z porady kolegi xammara i do swojego R75 również zamontowałem sekwencje ESGI2. Narazie przejechałem ok 2000km , ale nie ukrywam, że jestem bardzo zadowolony. Nie obyło się bez problemów, ponieważ trafił mi się uszkodzony komputer od instalacji, co objawiało się brakiem mocy przy mocniejszym wcisnięciu pedału gazu. Po wymianie na inny problem zniknał i w zasadzie nie odczuwam żadnej różnicy pomiędzy gazem a benzyną. Instalacja kosztowała 3200zł plus 100zł wlew w klapce i montowana była również w autoryzowanym serwisie BRC. Pozdrawiam!
Witam. Chciłabym sie dowiedzieć być moze juz gdzies znajduje sie taki temat lecz nie moge sie go doszuckać. Mam rover 214 si 97r bezynka i juz bardzo mnie ciągnie za keiszeń że tak powiem chciałabym sie zapytać jaki gaz najlepiej do samochodu założyć?jakiej firmy? moze ktoś z okolic Wawy wie gdzie najlepiej? czy posiadacze gazu tego modelu samochoduimaja jakieś problemy z nim? Prosze o pomoc.
Pozdrawiem
Dzieki
Najpopularniejszy dobry zestaw (i w miare tani) to STAG+MagicJet. Reduktor Tomesetto Alaska powinien być OK.
Ja mam zamontowany Zenit+Valtek+Alaska i wsio działa super.
Ale proponowany zestaw jest lepszy (gdybym montował sam wybrałbym taki, ale kupiłem już z LPG)
Nie zgodzę się. Alaska tylko jak masz silnik do 75-90 KM. Powyżej już nie wyrabia, znaczne spadki ciśnienia LPG przy mocniejszym wciśnięciu gazu powodują przełączanie się na benzynę lub odczuwalne szarpanie. Lepszym wyborem będzie Zavoli Zeta lub Scorpion Mini.
W Wawce dobre opinie zbiera http://www.migaz-s.com.pl/podstrony/kontakt.html
Zestaw Stag 4, Reduktor Zavoli Zeta, wtryski Magic Jet powinien spokojnie obsłużyć Twój pojazd. Jeśli będzie Cię stać to zamiast Magic Jetów weź wtryski Matrix.
mala_ewka8, Ja na Twoim miejscu porozmawialbym z Maciejem i pojechal do Wegrowa. Za sekwencje ponoc mozna zaplacic 2100 i jak wskazuja doswiadczenia wielu klubowiczow dobrze robia.
Co do gazu BRC ja mam instalacje BRC od poczatku do konca. Serwisowana tylko w autoryzowanej stacji BRC i powiem tak: Po regulacji dziala tak jak benzyna, kilka tysiecy km pozniej leciutko sie zamula.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Już sama nie wiem co robić... Boje sie ze dam do założenia i iiibedzie z samochodem źle... Gdzie jeszcze w waw zakładaja dobrze gaz i no widze pozytywne opinie na temat BRC wiec gdzie?
BRC moge Ci polecic na Okeciu, a konkretniej w Opaczu. To jest zaklad z ktorego instalacje moje auto ma 5 lat i nie narzekam. Ostatnio nawet wymienili mi za darmo elektrozaworek i zrobili regulacje (ot taki mily gest), ale BRC jest drogie i bedziesz je musiala serwisowac pozniej tylko w zakladzie z programem do BRC
Adres to Różana 1 Opacz To jest praktycznie Okecie. Tel: 723 01 44
[ Dodano: Pon Wrz 28, 2009 15:19 ]
Landi Renzo tez Ci tam zaloza na zyczenie
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Pomógł: 248 razy Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 1651 Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz
Wysłany: Pon Wrz 28, 2009 17:22
Perez napisał/a:
ale BRC jest drogie i bedziesz je musiala serwisowac pozniej tylko w zakladzie z programem do BRC
program i interface do BRC to żaden problem, można znaleźć w necie albo popytać na forach elektronicznych (sam mam zrobiony samodzielnie do mojego autka)
a w kwestii drogo - może troszkę drożej niż inne instalacje ale za to niezawodne (przez ponad 5 lat poza 1 wymianą filterka nie robiłem z instalacją BRC nic)
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pon Wrz 28, 2009 18:49
Filtry LPG wymienia się znacznie częściej.
Co każde 10-20 tyś km zalecana jest wymiana filtrów i fazy ciekłej i lotnej - nie dla tego że są produkcji chińskiej lub innej ale z powodu bardzo zanieczyszczonego LPG jaki jest nam serwowany na stacja benzynowych
Marrkus, to samo wlasnie chcialem napisac, ale kolezance moge smialo polecic warsztat jak i instalacje biorac poprawke, ze ja mam silnik Hondy
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum