moze zle sprecyzowałem temat. poprostu zgasł mi i juz nie odpalił podczas jazdy autostradą, nie wiem co może byc przyczyną. pomyślałem że może to ten elektrozawór
mikel1806, proszę nie zakładać kolejnych tematów tylko dlatego, że nikt Ci tutaj nie odpowiedział. Dwa kolejne poszły do kosza, jeszcze jeden i będzie warn
Moze by tak kolega to dokładniej opisał co się dzieje przy ponownym odpaleniu.
Sprawdź paski czy są cale, zobacz czy paliwo dochodzi do filtra. Sprawdź wiązkę kabli do pompy.
[ Dodano: Pon Paź 26, 2009 10:10 ]
A może turbo sie zatkało Spróbuj ściągnąć waz od intercoolera który idzie do kolektora ssaczego i w tedy spróbuj auto odpalić. A kreci się rozrusznik
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Rozrusznik kręci ale nie zapala. Do filtra paliwo dochodzi.
[ Dodano: Wto Paź 27, 2009 21:23 ]
niestety chociaz znalazłem wychaczony przewód podciśnieniowy auto ciale nie pali. Sprawdzilem wtryskiwacze paliwo raz dochodzi raz nie, podłaczyłem też węzyki od paliwa z pominięciem filtra ale też nic. Pasek od pompy jest cały. Nie wiem co jeszcze mogę sprawdzić samemu. Pozostaje tylko oddac roverka do warsztatu. Pomóżcie jeśli możecie
raczej nie, sciagałem obudowe i wygladalo wsz ok. juz nie wiem co dalej.kumple mowia ze pompa albo elektrozawor
[ Dodano: Sro Paź 28, 2009 18:07 ]
Dzięki Remi55, jak również dziękuję Szosownikowi i wszystkim innym za pomoc. Okazało się, że kabelek od elektrozaworu się gdzieś poluzował, oprócz tego był odłączony przewód podciśnieniowy od turbo. W każdym razie Roverek znów chodzi. Pozdrawiam i jeszcze raz wielkie dzięki wszystkim !
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum