Witam . Mam taki problem ze swojim roverkiem . Chodzi oto ze jak jest zimny i go odpalam to strasznie nie równo pracóje aż mu ssanie nie zejdzie pużniej jest ok . Swiece i kable zaplonowe wymieniłem i dalej to samo . Prosze o porady
Ostatnio zmieniony przez Siwy_028 Pią Lis 27, 2009 19:02, w całości zmieniany 3 razy
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lis 26, 2009 21:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
--------------------------------------------------
dopisek od moderatora:
Siwy_028, jeśli chcesz, by temat nadal funkcjonował i nadal chcesz uzyskiwać
odpowiedzi na swoje pytanie to popraw proszę nazwę tematu na
obowiązującą na naszym forum (użyj funkcji w swoim pierwszym poście) ...
... a wystarczyło przeczytać TO
--------------------------------------------------
Niestety, ale jeśli silnik nierówno pracuje i przy tym, ubywa cieczy chłodzącej, to wielce możliwe, że silnik ma już HGF'a.
Sprawdź wnętrze zbiorniczka wyrównawczego oraz stan oleju. Jeśli zbiorniczek w środku będzie tłusty i zawalony lepiącym syfem - to już wiadomo, że olej przedostaje się do cieczy chłodzącej.
Zaś, jeśli na korku oleju oraz bagnecie olejowym występuje tzw. majonez (tj. emulgat oleju i cieczy chłodzącej, która przenika do skrzyni korbowej, gdzie odparowuje, miesza się z mgłą olejową i przez wirujący wał "ubijana" jest prawie tak samo, jak żółtka z olejem - na majonez.
_________________ Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
Właśnie wszystko z tym olejem jest ok . jak juz zejdzie nssanie to chodzi bez zastrzezeń i nic kopletnie sie nie dzieje a płyn poprostu wylatyje mi gdzieś na zewnotrz bo widać jak leci po silniku tylko nie wiadomo z kąnd . Tak jak by patrzeć z góry to jak by z pod wtryskiwaczy ale to nie jest mozliwe bo predzej paliwo by wylatywało niż płyn chłodniczy. Moze tam jest gdzieś jakaś uszczelka i z tamtond leci . niewiem kopletnie sie nie znam na tym. Dlatego szukam tu pomocy.
Nad listwą wtryskową jest kolektor dolotowy. Między nim a korpusem głowicy, do której jest dołączony, występuje uszczelka, która dość często potrafi paść, przez co właśnie z tych rewirów cieknie na silnik i cieczy chłodzącej, ubywa.
_________________ Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
Witam. Byłem z tym u mechanika i on twierdzi ze walneła uszczelka pod głowicą choć nie był sam jak by przekonany do tego . Mam takie pytanie jak to mozna sprawdzić ?. Tak jak pisałem wcześniej wycieka mi płyn chłodniszy i szaleją obroty jak jest silnik zimny kompletnie nie wiem co mam zrobić.
1. Rano wykręcić świece i zobaczyć czy są mokre (oczywiscie przed odpaleniem silnika)
2. Pomiar ciśnienia na garach
3. Sprawdzenie zawartości CO2 w płynie chłodniczym (w akwarystycznym sklepie kupisz taki test na co2 w akwarium za 30zl)
4. szukac wycieku plynu w okolicy głowicy
[ Dodano: Pią Gru 04, 2009 21:38 ]
a Twoje objawy bardziej pasują do uszczelki kolektora dolotowego bo jeśli walneła tam uszczelka to silnik dostaje lewego powietrza przez co nie równo pracuje. Silnik dopiero po rozgrzaniu bedzie pracowac dobrze
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 297 razy Dołączył: 24 Mar 2007 Posty: 1792
Wysłany: Sob Gru 05, 2009 14:28
Nic trudnego...... odpinasz gume z przepustnicy, jak bedzie ciagla to i linke gazu, dkrecasz 7 nakretek od tylu kolektora (4 na dole i 3 na gorze)
Na fotce masz zaznaczone miejsca gdzie trzeba te nakretki odkrecic.
[ Dodano: Sob Gru 05, 2009 17:45 ]
Kto ma do sprzedania grill z siatką do rovera 216 taki bez znaczka .Albo kto wie gdzie mozna taki kupić??
[ Dodano: Pon Gru 14, 2009 15:30 ]
witam . Uszczelke pod kolektorem wymieniłem wycieku juz nie ma ale obroty dalej falują na zimnym silniku . Nie równo pracuje jak jest zimny co moze być przyczyną
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum