Oryginalne kolo wazy okolo 7,5kg , a kolo odelzone od PTP wazy okolo 5kg. Ja mysle ze warto, i napewno jesli bede tylko wyciagal skrzynie to zmienie na lekkie.
A masz jakis zaklad ktory Ci to pozniej wywazy dynamicznie do 7000obr/min? Ja jak bede zmienial to na nowe, staczac nie bede.
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
mam ale troche sie boje bo wiem czym to grozi... ale jak to jest naprwde z tym monentem obrotowym ? jest mniejszy ? jak jest z jałowym biegem ? chodzi rowno silnik ? musze zmienic cos w kompie ?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
To wszystko zalezy od Ciebie, jaki masz styl jazdy i wogule. Jesli np. do wyprzedzania redukujesz biegi i dajesz w gaz to nie poczujesz utraty momentu. Jesli zas lubisz jezdzic se na V biegu i jakos tam przyspieszac, to mozesz juz lekko poczuc.
Ponoc po zmianie kola spadnie Ci Vmax, ale szczerze to ile razy jechales okolo 200km/h?
Silnik lepiej sie bedzie wkrecal, wiec prawdopodobnie lepiej bedzie przyspieszal (tylko jesli uzywasz gornych obr. bo od 2tys to on napewno sie wyrywac nie bedzie).
Ja glownie jezdze po miescie, wiec mi zalezy na tym zeby byl zrywny z II i III biegu.
Kompa nic nie musisz ruszac, to nie ma z nim nic wspolnego, jesli kolo bedzie dobrze wywazone to obr jalowe tez beda takie same i bedzie rowno chodzil.
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum