Witam
Sprawdzałem ładowanie w wyżej wymienionym aucie i wyszło że alternator ładuje 14,90V
Wydaje mi się że to trochę za dużo
Słyszałem że jeśli ładowanie wyniesie 15V to aku będzie się gotował
Ostatnio zmieniony przez szoso Nie Sty 03, 2010 12:43, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sty 03, 2010 11:45 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
masz uszkodzony regulator napięcia, kuzyn miał tak samo. akumulator by ci sie gotował ale dopiero jak przejedziesz dużo kilometrów na krótkich odcinkach nic mu się stać nie powinno
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
szoso420, uważaj z tym napięcem i wymień regulator czym prędzej. Miałem to samo w cc 900 i przez to spalił mi się centralny zamek razem dokładanym alarmem a aku tylko do wyżucenia się nadawał. No i niestety musisz pamiętać że do cc900 jest kilka typów regulatorów i dobrać właściwy to niezła jazda jak nie wymontujesz i nie weźmiesz ze sobą do sklepu. A i niektóre modele nie są odziwo dostepne( niestety swój musiałem przerabiać bo ładowanie było ok, ale się nie mieścił na swoim miejscu.
dokładnie tam gdzie keczu, napisał. Ja niestety po przymiarce czterech musiałem tą plastikową osłonkę pociąć bo ten co ładował dobrze to się nie mieścił. Tylko jak bedziesz odcinał regulator to jak najbliżej niego tnij bo będzie problem z wlutowaniem nowego.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum