Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 220 SDi 97'] brak mocy, obroty do 3 tys, gasnacy silnik
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 14:31
[R 220 SDi 97'] brak mocy, obroty do 3 tys, gasnacy silnik
Autor Wiadomość
sokol8811 



Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 41
Skąd: Radlin



Wysłany: Sob Sty 23, 2010 11:40   [R 220 SDi 97'] brak mocy, obroty do 3 tys, gasnacy silnik

witam tak jak w temacie. silnik nie ma pelnej mocy, kreci sie tylko do 3 tys obrotow.
jaka moze byc przyczyna. potrzebuje szybkiej pomocy
dziekuje
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Sty 23, 2010 11:40   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Sob Sty 23, 2010 11:44   

Sprawdź kolego przepływomierz, odepnij wtyczkę i sprawdź czy są jakieś różnice w zachowaniu auta.
 
 
 
sokol8811 



Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 41
Skąd: Radlin



Wysłany: Sob Sty 23, 2010 11:45   

juz tak robilem i bez zmian
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Sob Sty 23, 2010 11:47   

Zobacz także ten temat:
http://forum.roverki.eu/v...rzep%B3ywomierz
 
 
 
grembi 




Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 161
Skąd: Jelenia Góra

Rover 200

Wysłany: Sob Sty 23, 2010 11:49   

Zapewne ropa Ci zamarzła ;/
Też tak miałem u mnie pomogło dolanie STP do diesli.

Pozdro
 
 
 
sokol8811 



Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 41
Skąd: Radlin



Wysłany: Sob Sty 23, 2010 12:00   

no tak tylko ja przy kazdym tankowaniu leje dodatek do ropy

[ Dodano: Sob Sty 23, 2010 12:00 ]
a przyczyna moze byc filtr paliwa?
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Sob Sty 23, 2010 12:25   

Filtr paliwa raczej nie.
Może jakaś nieszczelność na przewodach intercoolera? Wtedy na pewno jest spadek mocy.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Sty 23, 2010 12:40   

sokol8811, Masz pęknięty gdzieś waz od Intercoolera jak nie ma mocy i nie da sie dalej silnika kręcić :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Chester 




Pomógł: 96 razy
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 895
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Sob Sty 23, 2010 13:04   

Remi55, z ust mi to wyjąłeś miałem tak samo do 2k jeszcze jechał ale o przekroczeniu 3k nie było mowy ....
 
 
 
sokol8811 



Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 41
Skąd: Radlin



Wysłany: Sob Sty 23, 2010 13:30   

dodam ze jak autko chwile postoi to wszystko wraca do normy na jakies 5 min
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Sob Sty 23, 2010 13:44   

Sprawdź najpierw te węże od intercoolera. Najpierw trzeba eliminować najprostsze przyczyny.
 
 
 
sokol8811 



Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 41
Skąd: Radlin



Wysłany: Sob Sty 23, 2010 14:25   

węże są cale. właśnie bylem się przejechać jakieś 10 km i nadal wszystko w porządku.
już sam nie wiem
 
 
xtek 



Pomógł: 16 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 920
Skąd: Kraków



Wysłany: Sob Sty 23, 2010 15:17   

tronsek napisał/a:
Sprawdź kolego przepływomierz, odepnij wtyczkę i sprawdź czy są jakieś różnice w zachowaniu auta.


Przeplywomierz w Roverach 200 nie ma zadnego wplywu na to - tylko na zawor EGR. Dopiero w serii 25 itp. ma wplyw.
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Sob Sty 23, 2010 16:54   

koniecznie wymień filtr paliwa ,
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sob Sty 23, 2010 22:11   

grembi napisał/a:
Zapewne ropa Ci zamarzła

równiez jestem tego samego zdania i przed przegladaniem innych przyszczyn proponowałbym zaczac od tej :wink:
a czy na biegu jałowym równiez nie da sie przekroczyc obrotów 3k ?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Sty 26, 2010 02:27   

kadzaf napisał/a:
równiez jestem tego samego zdania i przed przegladaniem innych przyszczyn proponowałbym zaczac od tej :wink:
a czy na biegu jałowym równiez nie da sie przekroczyc obrotów 3k ?


http://forum.roverki.eu/v...p=452857#452857

Wydaje mi się ze paliwo zamarzło tobie jak i mi :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
joemax77 



Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 113
Skąd: warmia-mazury



Wysłany: Wto Sty 26, 2010 07:52   

U mnie sytuacja byla bardzo podobna. Spadal z obrotow zeby nagle wskoczyc na 3k. Odpalal ale gasl, jak tylko probowalem ruszyc. W koncu wymienilem filtr paliwa i znowu jezdzil jak marzenie. Tankowalem paliwo i dolewalem depresator wszystko bylo ok. Az do ostatniej srody. Znowu zaczelo sie skakanie po obrotach, gasniecie na skrzyzowaniach az w koncu nie ruszyl wcale. Filtr wymienilem jakis miesiac temu, czy to mozliwe, ze znowu zawalony jest parafina? Czy w baku moga byc jakies "syfy", ktore zapychaja filtr? Zrobic mu plukanie? Moj mechanik mowi, ze to pompa siada, ale ja w to nie wierze. Objawy sa takie same jak wczesniej. Mozecie cos poradzic?
_________________
Wiem coraz więcej, ale tylko dzięki Wam.
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sro Sty 27, 2010 10:12   

zawsze mozesz dac paliwo na krótko i dac paliwo bezposrednio z jakiejs banieczki itp
oczywiscie to tylko na sprawdzenie i musisz uwazac zeby paliwa z baku nie wywaliło tez dac w jakis zbiorniczek przewod) i wtedy bys widział ,oczywiscie pod warunkiem ze filtr paliwa masz ok
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
noki10 



Dołączył: 27 Sty 2010
Posty: 1
Skąd: Szczytno



Wysłany: Sro Sty 27, 2010 16:40   

Witam, mam podobny problem z moim samochodem.
Po przejechaniu kilku kilometrów spadają obroty i gaśnie auto.

Nieraz da się jechać 50km a nieraz po 2 km gaśnie. Ropa na pewno nie jest zamarznięta poniewarz wczoraj zgasł mi po 15km. Zawsze jest odpalony 5-10min przed jazdą na rozgrzanie.

Temp. silnika jest w normie
 
 
praktis 



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 736
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Sro Sty 27, 2010 18:31   

noki10, Gruszka się zapycha parafiną.
_________________
Kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle ...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R214i 1.4 8v 96r.] Obroty - gasnący silnik
Toshiro Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Czw Sie 06, 2009 11:25
Toshiro
Brak nowych postów [Mg ZR 160] Falujące obroty, brak mocy,
Toby0 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Nie Lip 19, 2020 12:27
Toby0
Brak nowych postów [R214Si]Dziwny brak mocy słabe obroty
Lesior Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 21 Pią Lut 04, 2011 12:14
Lesior
Brak nowych postów [R200 1.4Si 97r] Z trudem odpala, obroty spadają, brak mocy
jarekz Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Nie Sie 01, 2010 18:30
jarekz
Brak nowych postów [R200] Duże spalanie, brak mocy, dziwne obroty.
kiko117 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 49 Nie Gru 04, 2011 16:17
kiko117



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink