a nie podeszła by wam jakas inna przepustnica z serii K?? b o niewidze by wszyscy mieli problem z tym moze z jakiegos innego silnika serii K przepustnica by pasowala a sie nie zacinala?
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sty 26, 2010 21:21 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 113 Skąd: kielce
Wysłany: Sro Sty 27, 2010 17:44
i chyba sie udało:) posłuchałem kostasa i użyłem odmrażacza do szyb w sprayu, czyli spsikałem całą przepustnice od srodka i z zewnątrz, przetarłem wszystko ręcznikiem papierowym i powtórzyłem zabieg oraz tak jak pisał zapal wyjąłem filtr powietrza i potrzymałem ok1.5 godz na grzejniku i dzis po powrocie z pracy odkręcam kołnież przepustnicy i widzę "nic" - przepustnica czysta, więc na dzień dzisiejszy zabieg pomógł! choć mometami obroty zacinały sie na 2000 tys,obr/min, ale co najwżniejsze nie ROsŁY i wystrczyło że przegazowałem i powracały do normy. wojtom zastosuj to co Panowie kostasa i zapal pisali.
dzięki i pozdrawiam
Koledzy znalazłem rozwiązanie (a przynajmniej tak mi się wydaje).
Po pierwsze - pozwolę sobie zacytować kolegę Oprawca_1978 z innego tematu:
Cytat:
Te śladowe ilości majonezu pod korkiem są przy takich temperaturach normalnym objawem, w silniku do komory korbowej zawsze jakieś przedmuchy spalin dostają się, a w spalinach ZAWSZE zawarta jest woda (para wodna), która osadza się w górnych przestrzeniach silnika i po wyłączeniu go, skrapla się, osadzając m.inn. na korku olejowym, a także i w wężach odm silnika, w zespole przepustnicy, itd..
Z tego co zauważyłem do przepustnicy dochodzi wąż odmy. Posiłkując się słowami Oprawcy mamy rozwiązanie swojego problemu.
P.S. Sprawdźcie jeszcze korek od wlewu oleju - jeżeli są tam śladowe ilości majonezu to mamy problem rozwiązany.
Edit:
Zastanawia mnie czemu problem nie występuje w większości Roverków? Czyżby paliwo złej jakości?
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 113 Skąd: kielce
Wysłany: Czw Sty 28, 2010 18:03
Artu też mi sie tak wydaj, bo przy czyszczeniu pokrywy silnika w wężu odmy znajdowała sie woda czyli pod pokrywą była wilgoć. watro to zrobić i tak jak pisałem wyżej osuszyć również filtr powietrza i spsikać przepustnice odmrażżaczem do szyb tak na przyszłość
a tak w nawiasie mówiąc dziś znów sprawdzałem przepustnice i jest sucho!
pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum