Wysłany: Nie Mar 07, 2010 15:43 JAk podnieść moc w r100
Siema
Jak w temacie. Jak moge zwiększyć moc mojego roverka. Mam ta wersje na gazniku 1.1l 1993r. Chodzi mi tu o najprostrze sposoby(nie spodziewam sie dużych efektów ale zawsze to wiecej niz orginalnie )
SPAMU¦
Wysłany: Nie Mar 07, 2010 15:43 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 614 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Czw Mar 11, 2010 18:54
Wywal katalizator i wspawaj rurkę, kompletny dolot i choć mocy nie podniesie za bardzo to odczujesz większy moment obrotowy. Jeżeli masz kasę to proponuje cały układ wydechowy o średnicy 2,5cala (przelotowy) lub swap na 1,4 16V
_________________ Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 614 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Czw Mar 11, 2010 19:41
kolin napisał/a:
,5 cala do 1,1 ludzie...
doradź lepiej cwaniaku bo Twoje odpowiedzi w tym temacie są bardzo wyczerpujące, aha i odpisz czemu nie 2,5"
_________________ Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 800 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Czw Mar 11, 2010 20:55
DANTE79R,
Dla twoje odpowiedzi. 2,5 calowy wydech odetka zbyt mocno samochód i będzie spadek mocy a nie jego poprawa dlatego że będzie zbyt luźny i będzie kijowe ciśnienie spalin.
A co do " Cwaniaka " to przemilczę...
Następnym razem poczytaj trochę o modzeniu samochodów lub zrób jakieś a później rzucaj tekstami typu powyżej.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 614 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Czw Mar 11, 2010 22:20
kolin napisał/a:
Następnym razem poczytaj trochę o modzeniu samochodów lub zrób jakieś a później rzucaj tekstami typu powyżej.
byś się zdziwił to raz bo mam 4 model Rovera a w domu to 5 sztuka. modyfikacje były bardzo duże bo z R220 coupe turbo zrobiliśmy z bratem 246KM, z R45 IDT 138 a z R216 124 (nie proś o wykres tylko poszukaj na forum.
kolin napisał/a:
będzie zbyt luźny i będzie kijowe ciśnienie spalin.
bzdura, od kolektora wąska rurka a reszta 2,5cala i jest ok. zresztą pisz co chcesz nie chcę się kłócić bo wiedzę i tak masz mizerną, nie wiem za co 49pkt pomógł.
_________________ Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy
sorry ale dlawienie wydechu za kolektorem kiszka a potem wsadzanie rury 2,5' mija sie z celem
chyba ze jakims trafem wycelujesz fartownie w dlugosc rezonansowa
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 614 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Czw Mar 11, 2010 22:31
nie eee tylko aaa
_________________ Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy
jak kombinowalem ze swoim 1275 to wyszlo mi ze do mocy zamierzonej okolo 95-100 KM wystarczal wydech zrobiony z rury 1,75' wieksza ( 2' ) potrzebna byla tylko w przypadku wyraznie mocniejszego motoru, przy czym caly wydech mial dlugosc okolo 1,70 m
wiec pojemnosc nie byla zbyt wielka
zalozenie rur o wiekszej srednicy powodowalo zmniejszenie momentu max i przesuniecie go blizej mocy max
a tak to 90% momentu max mialem w okolicach 2500-2800 rpm i do prawie 5 krpm mialem plaski wykres
Pomógł: 50 razy Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 800 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Pią Mar 12, 2010 15:25
DANTE79R, i co z tego że masz czwarty model rovera... Skoro uważasz że mam wiedzę mizerną to szkoda bo z tego między innymi żyję, więc wiem co składam i komu. Jakoś nikt nie był nie zadowolony z moich propozycji i rezultatów. Nie osądzaj kogoś kogo nie znasz, bo nigdy nie wiesz kto siedzi po drugiej stronie monitora.
DANTE79R napisał/a:
bzdura, od kolektora wąska rurka a reszta 2,5cala i jest ok. zresztą pisz co chcesz nie chcę się kłócić bo wiedzę i tak masz mizerną, nie wiem za co 49pkt pomógł.
Nie wiem czy wiesz że istnieje takie coś jak 4-2-1, 4-1 a później reszta układu. Zresztą ja u siebie mam 2,25 cala w 1,8( wolnossący ) w ponad 200 KM samochodzie i jest to wydech policzony. Więc 2,5 cala w 1,1 weź się nie ośmieszaj.
Ja dodam od siebie jedno...
Nie będę z tobą dyskutował bo sprowadzasz mnie do swojego poziomu i bijesz... " sam sobie dokończ "
Skoro oceniasz ilość PKT to spójrz na swoje i oceń swój poziom Mr. " Tiunerze"
dobryziom, Się wie
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 614 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Sob Mar 13, 2010 07:29
wejdź sobie na mój profil i zobacz ilość bo w sumie to sam nie wiem dlaczego wyświetla się tylko 4 i tez się nie ośmieszaj. Zresztą nie będę się kłócił ze znawcą
_________________ Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy
Ja rozumiem że ktoś celuje w 300 koni w turbodoładowanym 2.0 to wydech 2,5 nadaje się jak najbardziej, ale w atmosferycznym 1,1 to już czysta abstrakcja na równi z magnetyzerami.
Znajomy w Probe 2.2 Turbo mial 2.5 cala, ale zeby robic to w 1.1? Ja bym pokombinowal z polerowanie dolotow, gaznik ladnie wypolerowal i ew szukal wiekszych dysz. Nie wiem czy daje to cos konkretnie w 1.1 Roverkowym, ale z zalozenia tak sie robilo w gaznikach
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 614 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Sob Mar 13, 2010 15:14
Kamil79 napisał/a:
1,1 to już czysta abstrakcja na równi z magnetyzerami.
to może staniemy przy okazji zlotu na 400m? Ja stanę seicentem kolegi 1.1 z takim właśnie wydechem, co Ty na to?
_________________ Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 614 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Sob Mar 13, 2010 15:24
tu nie chodzi o masę tylko o wydech niby zły w 1.1 bo 2,5"
[ Dodano: Sob Mar 13, 2010 15:24 ]
stary wszystko zależy od auta, być może w R100 to nie jest dobry pomysł ale ogólnie nie można tego negować
_________________ Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum