Forum Klubu ROVERki.pl :: [R820] Ciężko pali rano
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R820] Ciężko pali rano
Autor Wiadomość
soviet100
[Usunięty]






Wysłany: Czw Mar 25, 2010 10:15   [R820] Ciężko pali rano
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.7 Rok produkcji: 1995

Witam mój roverek ciężko pali z rana .
Wymieniłem kable na nowe bosh i świece na NGK .
Jakie mogą być tego przyczyny ?
Dziękuję za wszelką pomoc .
Dodam że w zimie palił lepiej .
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Sty 05, 2011 08:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Mar 25, 2010 10:15   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2124
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Czw Mar 25, 2010 10:19   

a jak wyglada palec i kopulka czy masz elekroniczny rozdzielacz?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
soviet100
[Usunięty]






Wysłany: Czw Mar 25, 2010 12:18   

kopułka nowa jest a palen nie wiem co to .
elektroniczny wtrysk mam jeśli o to chodzi .
 
 
BorysOpole 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 316
Skąd: Opole



Wysłany: Pią Mar 26, 2010 17:03   

tu masz taki palec mniej więcej tak wygląda

http://www.tomateam.pl/sk...m_dzial=-&c=632

u Ciebie może inaczej wyglądać zobacz stary i sobie dopasuj

fakt może być taki iż jeśli uszkodzony może unieruchomić całe auto sam miałem taki przypadek po wymianie jak ręką odjął, polecam wymienić nawet profilaktycznie bo koszt nieduży a zawsze to jakaś nowa część w autku :)
 
 
 
soviet100
[Usunięty]






Wysłany: Nie Mar 28, 2010 13:51   

Odkryłem taki nowy problem że jak zapalm od razu on zapali ale szybko zgasnie i tak póxniej ze 5 razy aż zatrybi
 
 
UniculTLX 




Pomógł: 15 razy
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 176
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Nie Mar 28, 2010 14:51   

Ze swoim miałem tak, że zapalał od kopa, zaraz gasł, po kilku próbach w końcu chodził w miarę normalnie, potem znowu coś zaczynało przerywać... działo się to nieregularnie. 2 tygodnie kombinowałem, aż w końcu odkręciłem korek wlewu paliwa i się przejechałem - zupełnie inne auto :smile: Okazało się, że było zatkane odpowietrzenie w korku i pompka nie dawała takiego ciśnienia jak powinna.
 
 
 
soviet100
[Usunięty]






Wysłany: Nie Mar 28, 2010 14:53   

Tam ma być taki metalowy korek z napisałem GAS ?
 
 
UniculTLX 




Pomógł: 15 razy
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 176
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Nie Mar 28, 2010 14:55   

Tak tak, dokładnie ten. On ma w sobie jakiś zaworek, który przynajmniej u mnie się przycinał.
 
 
 
Yog-Sothoth 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

Wysłany: Nie Mar 28, 2010 14:55   

U mnie jest dokładnie taki, więc pewnie tak.
_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
 
 
 
soviet100
[Usunięty]






Wysłany: Nie Mar 28, 2010 15:06   

Ja tam w ten środek pcham zapałkę to klika sobie tam coś w środku tak ma być?
 
 
UniculTLX 




Pomógł: 15 razy
Dołączył: 12 Gru 2009
Posty: 176
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Nie Mar 28, 2010 15:11   

Wiesz, mnie ch... strzelił, jak sie okazało, że to tylko wina korka. Szarpało mi tym autem, mocy nie miał, dopiero jak się porządnie depnęło, to jechał, ale niekiedy zachowywał się normalnie. Wymieniłem kable, świece, kopułke, wyczyściłem cały dolot, a nawet kupiłem nową pompkę paliwa - i tego dnia kiedy kupiłem pompkę odkręciłem korek i wsio się uspokoiło.

Pchanie zapałki wiele nie da, on ma zaworek taki, że działa tylko na zasysanie. Ja tam psikałem WD40, próbowałem to rozruszać, ale wiele nie pomogło. I tak sobie jeżdżę z niedokręconym korkiem.
 
 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2124
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Nie Mar 28, 2010 15:15   

soviet100, w takim razie odkrec okrek sie przejedz moze to wlasnie to. Albo sprawdz palec. Palec rozdzielacza jest przykrecony do wałka rozrzadu i obracajac sie styka sie z "pinami" kopulki rozdzielajac iskre na 4 przewody zaplonowe!
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
soviet100
[Usunięty]






Wysłany: Nie Mar 28, 2010 15:16   

Mam jeszcze drugi korek z Roverka 827 którego na części rozebrałem więc może ten będzie dobry . Jak nie pomoże to też sobie będe jeździł z niedokręconym korkiem Dzięki za pomoc kolego .
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Czw Kwi 01, 2010 15:33   

faecd napisał/a:
obracajac sie styka sie


ee tam, nie styka sie, tylko zbliza i wtedy iskra przeskakuje,
warto jeszcze sprawdzic ten wegielek na srodku kopulki, ktory jest na sprezynie i dotyka do srodka palca, ma byc odpowiednio dlugi i lekko sie ruszac do przodu i do tylu
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R820] Pali na 3 cylindry i gaśnie
pajak2103 Rover serii 800 13 Sob Gru 20, 2008 18:08
pajak2103
Brak nowych postów R820] Co to może być
marpa Rover serii 800 5 Pon Lis 03, 2008 21:26
marpa
Brak nowych postów [R820] Zbieżność
Grzesiek820 Rover serii 800 2 Sro Kwi 25, 2007 21:31
piter34
Brak nowych postów [R820] Workschop
dragi Rover serii 800 3 Sro Kwi 25, 2007 19:21
sTERYD
Brak nowych postów [R820] Antena
Perez Rover serii 800 6 Sob Lut 19, 2011 20:07
Tomek1212



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink