Witam, uszkodziłem podstawę filtra oleju podczas wkręcania czujnika. Czy ktoś odkręcał w/w część i mógłby poradzić od czego w pierwszej kolejności rozpocząć?
Czy trzeba odkręcić koło pasowe, bo odkręciłem kilka śrub mocujących podstawę i niestety nawet nie drgnie. Czy ma ktoś do sprzedania tą podstawę.
Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony przez mikris Sro Kwi 21, 2010 09:55, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Kwi 20, 2010 20:12 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Czy istnieje mozliwośc pospawania tego elementu - zbyt głeboko wkręciłem czujnik i pękła obudowa - nie jest to wielkie pęknięcie ale olej cieknie jak odpaliłem. Czy jest to aluminium czy jakiś stop aluminium i jaka była by ewentualna trwałość tej naprawy? Najlepiej żeby pospawać to bez wyjmowania dostęp jest dobry jest to pęknięcie na zewnątrz - zaznaczyłem na zdjęciu czerwoną kreską.
Dołączył: 24 Sie 2010 Posty: 19 Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: Wto Wrz 07, 2010 21:12
mi się stało dziś identycznie chciałem wymienić czujnik oleju. Wkręciłem nowy(nie dociągałem przecież na chama) jak odpaliłem silnik to zaczął olej cieknąć. odkręciłem i wkręciłem jeszcze raz ale już się nie dało dociągnąć bardziej, a olej nadal leciał, gdy odkręciłem okazało się że ten element jest pęknięty i się wykruszył w dwóch kawałkach. tymczasowo wkręciłem tam dłuższą śrubę bo gwint jest też głębiej ale boję się tak jeździć. Jak to naprawić? co zrobić żeby ją wyjąć. Proszę o POMOC !
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum