Forum Klubu ROVERki.pl :: [R600] Klekotanie dźwigni zmiany biegów w dieslu SDi
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R600] Klekotanie dźwigni zmiany biegów w dieslu SDi

Prosze o pomoc
Autor Wiadomość
berserker8888 



Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 153
Skąd: Jedrzejów



Wysłany: Czw Kwi 22, 2010 20:53   [R600] Klekotanie dźwigni zmiany biegów w dieslu SDi
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

Probowalem juz wszytskiego. Zastasosowalem sie do poradnika ze strony. Odciagalem sprezynami itd. Kto by sie z kolegow z forum podjal naprawy tego dziadostwa??Jestem juz z desperwany bo nie mam pomyslu :bezradny:
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Lut 15, 2011 17:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Kwi 22, 2010 20:53   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Czw Kwi 22, 2010 21:42   

tez walczyłem z tym w moim r 620 i się udało ale lekko nie było bo dorabiałem u tokarza 3 nowe tuleje idealnie spasowane i jest baja :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
berserker8888 



Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 153
Skąd: Jedrzejów



Wysłany: Czw Kwi 22, 2010 21:49   

Gdybym mial kanal to moze moglbym tak sie bawic. Szukam gotowego rozwiazania albo kogos kto (oczywiscie za odowiednia oplata sie tym zajmie). Wiesz moze czy pasuje ten wybierak z jakiegos innego samochodu??
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Czw Kwi 22, 2010 22:14   

pasuje z r620 sdi :)
ja nie mam kanału i poradziłem sobie z tym bez większego problemu :) Rozwiązaniem dla ciebie może być wymiana cześci tulejek na nowe w serwisie hondy :) koszt cześci około 100 zł
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
berserker8888 



Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 153
Skąd: Jedrzejów



Wysłany: Czw Kwi 22, 2010 22:21   

Mi sie wydaje, ze u mnie bylo cos tam wczesniej kombinowane bo jest troche inaczej niz na zdjeciach z poradnika. A powiedz, czy wyjecie calego drazka(wybieraka) wiaze sie z koniecznoscia grzebania w samochodzie?
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Czw Kwi 22, 2010 22:23   

oryginalnie krzyżak jest nitowany wiec szlifierka musi być zeby łby zeszlifować i cały wybierak wyciągniesz dołem pytanie tylko czy masz luzy na lewarku czy tylko dzwoni ci lewarek podczas jazdy ??
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
berserker8888 



Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 153
Skąd: Jedrzejów



Wysłany: Czw Kwi 22, 2010 22:28   

Nie mam luzow. Lewarek chodzi sztywno. Slychac brzeczenie w okolicach 2500 obrotow. Od doly wyjme ten pionowy drazek zmiany biegow?
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Czw Kwi 22, 2010 22:32   

jak chcesz wyjąć lewarek od zmiany biegów to musisz pierwsze odłaczyc go od wybieraka pod spodem nastepnie zdjąć mieszek ochronny i cześć tnelu i dojdziesz do śrub i wtedy go wyjmiesz :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
olek997 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 516
Skąd: Legnica



Wysłany: Czw Kwi 22, 2010 23:52   

Firq, a u tomieog nie można zamówić tego co jest za stówke w serwisie hondy? czy ma drożej?
_________________
moja 600-tka "ślicznotka"
http://www.autocentrum.pl...rover-600-1998/
 
 
 
Martinez 




Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 55
Skąd: Wiedeń



Wysłany: Pią Kwi 23, 2010 07:51   

Jak patrzyłem u Toma to nic nie znalazłem. Myślę ze najlepiej to wyjąc rozkręcić, udać się do tokarza i dotoczyć takie tulejki z teflonu. Kiedyś słyszałem ze te od hondy są inne i nie pasują. Dziś jadę do kraju i jutro tez mam to zamiar robić. Jak bym dorabiał tulejki to zrobię więcej na pewno się nie zmarnują :mrgreen: .
 
 
berserker8888 



Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 153
Skąd: Jedrzejów



Wysłany: Pią Kwi 23, 2010 08:02   

Ale o ktorej tulejce teraz mowa?? tej na dzwigni zmiany biegow ktora wchodzi w te takie widelki z wyrobionymi otworami? U mnie ta tulejka jest taka jakby dziwna melatowa. Jakby ktos mial jakies foto pogladowe bylbym wdzieczny
 
 
 
olek997 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 516
Skąd: Legnica



Wysłany: Pią Kwi 23, 2010 10:24   

Martinez, jeśli moge Cie prosić zamów dla mnie z dwa komplety. zapłące oczywiście.
_________________
moja 600-tka "ślicznotka"
http://www.autocentrum.pl...rover-600-1998/
 
 
 
Martinez 




Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 55
Skąd: Wiedeń



Wysłany: Pią Kwi 23, 2010 11:30   

Właśnie pykam na gg ze znajomkiem co mi wszystkie części do autka organizuje --> www.carclinic.pl fachowa obsługa - polecam, Marcin tel: 601 501 301 - wszystkie dostepne zamienniki na rynku i nie tylko!!!

Od hondy ponoć pasuje ale każdą cześć muszę zamawiać osobno i czas oczekiwania na te części w hondzie w Krakowie to 7 dni.

Tu schemat jak to wygląda w hondzie:
http://japancars.ru/cat/h...&nplblk=B__3402

np. cześć numer 13 kosztuje - 20,30 zł.

Jak będę wiedział coś więcej to napisze.
Ostatnio zmieniony przez Martinez Pią Kwi 23, 2010 11:58, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Kwi 23, 2010 11:33   

Martinez, A nie są winne tulejki Nr. 5 za klekotanie dźwigni jak pisze w tutku na stronie :?:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Martinez 




Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 55
Skąd: Wiedeń



Wysłany: Pią Kwi 23, 2010 11:41   

Tak są, ale one oryginalne od rovera są z lichej gumy i wytrzymują tylko kilka miesięcy(wiem bo w starym roverku je zmieniałem) Lepiej dorobić właśnie takie tulejki z teflonu. Ja mam bardzo wyjechanie na krzyżaku i zastanawiam się nad zakupem nowego od hondy - czekam teraz na cenę! -jeśli będzie wysoka to sobie odpuszczę (mam już cały wybierak używany w Polsce z allegro) i albo go założę, jak jest w lepszym stanie, albo będę zmuszony do krzyżaka dorabiać również te tulejki.
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pią Kwi 23, 2010 11:52   

Ja rozebrałem cały krzyżak wraz z wybierakiem i zawiozłem do tokarza i dorobił 2 tuleje na krzyżak dorobił odpowiednią śrubę i nakrętkę samokontrujacą za całość zapłaciłem Całe 25 złociszy. Tuleje zostały zrobione z mosiądzu...
naprawiałem krzyżak bo miałem straszne luzy na lewarku teraz czeka mnie tylko likwidacja delikatnego dzwonienia również u tego samego tokarza....
Nie robiłem tego za jednym zamachem bo nie wiedziałem jak będą się sprawowały tuleje z mosiądzu.
ale teraz mogę powiedzieć ze elegancko
Tokarz jak dorobił tuleje i sam złożył krzyżaka powiedział ze to już na wieki będzie :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Martinez 




Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 55
Skąd: Wiedeń



Wysłany: Pią Kwi 23, 2010 11:59   

Nie lepszy by był teflon?
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pią Kwi 23, 2010 12:08   

była krótka debata na ten temat i padło na mosiądz:) Jak narazie nie narzekam :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Martinez 




Dołączył: 17 Sty 2010
Posty: 55
Skąd: Wiedeń



Wysłany: Pią Kwi 23, 2010 12:13   

Cytat:
teraz czeka mnie tylko likwidacja delikatnego dzwonienia również u tego samego tokarza....


Dlatego tez myślę ze teflon jest lepszym rozwiązaniem na wyeliminowanie problemu w 100%
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pią Kwi 23, 2010 12:16   

Martinez, z tym ze krzyżak jest tak spasowany ze ze nic tam nie dzwoni na nim tylko w miejscu łączenia lewarka zmiany biegów z wybierakiem. Jeśli robisz z teflonu to fajnie bedziesz mógł się wypowiedzieć jak się to wszystko zachowuje ja robiłem tuleje z mosiądzu i chwale sobie i to grubo :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R600] Skrzynia biegów / drążek zmiany biegów
Jest jakby przesunięta
cbf.lucas Rover serii 600, Honda Accord 6 Sob Maj 17, 2008 10:22
Skiba
Brak nowych postów [R600] Lewarek zmiany biegów
Largo Rover serii 600, Honda Accord 3 Sro Lip 09, 2008 13:58
Zukowaty
Brak nowych postów [R600] Demontaż lewarka zmiany biegów
steview Rover serii 600, Honda Accord 2 Pon Maj 31, 2010 18:49
steview
Brak nowych postów [R600] Jak ściągnąć mieszek od zmiany biegów ?
xavier Rover serii 600, Honda Accord 5 Wto Maj 22, 2007 16:09
marthinez
Brak nowych postów [R600] Klekoczący drążek zmiany biegów
wojtekkk Rover serii 600, Honda Accord 6 Pon Wrz 06, 2010 22:45
Mazak



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink